Ülkemizde Milyoner Sayısı Arttı

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Hesabında 1 milyon lira veya üzeri parası olan yurt içi yerleşik mudi sayısı, geçen yılın 11 ayında 17 bin 941 kişi artarak 126 bin 805`e yükseldi.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) verilerine göre, yurt içinde yerleşik milyonerlerin sayısı geçen yılın kasım sonu itibarıyla 2016 sonuna kıyasla 17 bin 941 kişi artarak 126 bin 805'e ulaşırken, toplam mevduatları da 844 milyar 454 milyon lira oldu.


görüldüğü gibi hesaabında 1 milyon ve üzeri para olanların sayısı geçen yıla oranla 17.941 kişi artmış. Ekonomik krizi fırsata çevirenler. Sevinmeli miyiz üzülmeli mi bilemedim.

Ve tabiki bunlar resmi rakamlar birde gayriresmileri olacak bunun kat be katı
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Ee mevcut sistem zenginin, fakir üzerinden onları fakirleştirerek daha da zenginleşmesini şağlıyor.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Neden acaba? Türk lirasının değeri düştüğü için olabilir mi? Bu gidişle birkaç sene içinde hepimiz milyoner olacağız.

Ben de çocukken topladığım bayram harçlıklarıyla milyoner olmuştum. O sıralar babam da milyarderdi.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Eskiden orta sınıf vardı. Gösterge ise memur maaşlarıydı. Orta sınıfı yoksul yaptılar, zengini daha zengin yaptılar. Yeni göstergeyi ise asgari ücrete çevirdiler.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ekonominin temel lokomotifi ortadirek dediğimiz orta gelir düzeyinde bulunan insanlardır. ortadirek iyi ise ekonomi sağlıklı ve iyi demektir.

milyoner sayısı arttıkça ortadirek azalıyor ise zengin ve fakir arasındaki makas açılıyor demektir. bu da tehlikeli bir yöne doğru gittiğimizin bir işaretidir zira eskilerin dediği gibi "biri yer biri bakar, kıyamet bundan kopar"

istediğin kadar paran pulun olsun toplumun ekonomik genel seviyesi yüksek değilse sana o parayı pulu yedirmezler. huzur bozulur. kargaşa çoğalır. kaos artar. o parayı yedirmezler.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bir de ülke zenginleşmiyor diyorlar (!). Vermedikleri istatistik şu, 1 milyonun üstündekilerin sayısı artarken yoksulluk sınırının altına inenler ne kadar artmış?
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Hesabında 1 milyon dolar olanların sayısi ne olmuş? Önemli olan bu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Şans oyunlari.

Her hafta cekiliyor.

Ayda,4 Hafta.

Haftada 4 oyun.

Ayda 4*4=16 şansli kişi.

Yilda 16*12ay=192 kişi.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kısaca anlatırsak, para sabittir
birileri zenginleşiyorsa muhakkak birileri de fakirleşiyordur
zenginleşenler adına sevinebilirsiniz
ama onların zenginliğinin birilerinin fakirleşmesine yol açtığının farkındaysanız, üzülmelisiniz; biraz insanlık varsa...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence çok güzel oluyor
birileri hep birilerinin sırtından geçinir
yani parası çok olanlar kafası çalışanlar olur genelde
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
yaw ağrıma giden, burada bir ton işle uğraşıp memleketin batısındaki adamların sokak serserisinin bile bizdan daha zengin olması...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
eskiden arabamız yoktu şimdi tofaş arabamız var sonraki 200 sene de milyoner ben olabilirim
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bankadaki paraları çeksen mi acaba dedikodu olmaya başladı. Evde de olmaz ki bir odayı işgal eder.:silent:
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Suriyede savaştan kaçma bahanesi ile ülkemize gelen ziltrilyonleri bu istatistikçiler neden hesaba katmiyor, herifleri vatandaş yaptilar ya, sapla saman arasinda...Paket servisçiler iyi bilir o kocaman rezidanslara götürdükleri paketlerin kaçta kaçini yari Türkçe yari arapça konuşanlara teslim ettiklerini.

Birde orta direk konusu var, rahmetli Özal in tasvir ettigi... Şu gun ya açsindir yada tok... canim bişey istemiyor diye bir konu yok. Ortasi da yok diregide yok. O direk alayimiza yaslanali bir nesil oldu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst