- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
İyiki doğum günleri İl Kurtuluş Günleri gibi temsili törenlerle kutlanmıyor...:queen:
Birdahaki secimlerde Millet vekili olayım.
İstanbul ili ve ilcelerinde senin yaş gününü resmi olarak kutlanması için yasa teklifi vereceğim.:queen: