hi :cherry:
aramıza hoşgeldin nilufer.. Umarım Bİzimle Her sorununu paylaşır ve kalıcı bi üye olursun.... Gerçi Wallace istediyse bizimle olmanı bi bildiği vardır yani.
vallahi hıdır ile rozinantee nin ilişkisi süper yaafffffff
buaradaa, hoşgeldin , benden de sana UGHH!!! :wiinkk:
Nilüfer hocam selam! Yolunuz Edremit körfezine düşerse kesin bekliyoruz. Havuzda çarpıştık, körfezde laflarız.