Ugh!

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldiniz hocam:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
aramiza hosgeldiniz dogru tercih en guvenilir en iyi ,samimi, arkadaslarin bulundugu site burasi katilimci olmaniz dilegi ile...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hosgeldın umarım kalıcı olursun... :) ingilizcem 4 ama 8. sınıftayım :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ilginç bi başlık , anasafyada görünce merak edip girdim :p
Aramıza hoşgeldin
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Herkese teşekkürler, öğretmenim diyen herkesten öğretmenler gününde hediye isterim ona göre, ne gibi hediye? Hımm mesela, heybe, tankpad, topcase, bot, anahtar ve/ veya yarım anahtar takımı, alyan :mrgreen:

Kalıcı ve katılımcı olmayı ben de umuyorum. :) :rendeer:

mu'su da var :p

Yok senden çekinmemeye karar verdim çünkü motorcusun üstelik artık ingilizceyi sökmeye de başladım :queen:

Evladım senin bundan sonraki adın Vattali, öğretmenin ne derse o.... İngilizceyi ne kadar söktüğünü de sınava alınca anlarız, buraya İngilazca yazan arkadaşları da tabii :p

PIERzig, nerede öğretmensiniz acaba?

fernando, okulun zamanı çok ama parası az :cherry:

SmirnouF, merak edin diye öyle bir başlık açtım zaten :cherry:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
hoşgeldin ingilizcende türkçen kadar iyiyse bi kaç kelam bana öğretirmisin bende size sürüş teknikleri hakkında bilgi veririm olmaz mı :cherry:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
hoş geldin :rendeer: internet istemizde ve gezilerde görmek isteriz sizi
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kalici ve katilimci olmaniniz dilekleri ile hos geldin Nilüfer. :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Viper75 öncelikle hoşgeldin sayın meslektaşım, yoldaşım, tavladaşım. haftasonunda nete girmediğim için mesajını yeni görüyorum. Bundan sonra müsait oldukça katılacağını biliyorum. Sevgilerle

Have a look at ur personal message,pls :)
sanki biz ingilizce bilmiyoruz. pierim. neyse
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Tekrar tekrar teşekkürler, hoşbuldum, wellcame deyip iğrenç espriyi de ekleyelim o kadar İngilizce mesajdan sonra :-D

Viper75 öncelikle hoşgeldin sayın meslektaşım, yoldaşım, tavladaşım. haftasonunda nete girmediğim için mesajını yeni görüyorum. Bundan sonra müsait oldukça katılacağını biliyorum. Sevgilerle

Sizin gibi güzel dostlar olduktan sonra katılmamam için bir sebep yok, bir aksilik olmadığı sürece katılımlara devam. Sevgiler bizden efem. :rendeer:

Not: Kuguş digiligindege yagaz segendege muguragatçıgığıgım :-D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst