Ugh!

Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Herkese Merhaba,

Adım Nilüfer, bir dershanede İngilizce öğretmeni ve 1.5 senelik YBR 125 kullanıcısıyım. Uzun yol yapmayı seviyorum, inşallah büyüdüğümde güzel bir endurom ya da naked ım olacak.
Sitenize sevgili Wallace'ın dayanılmaz ısrarlarıyla üye oldum :))) Şaka bir yana internet ile aram bu aralar çok iyi değil. Yine de teknik, bakım gibi ilgimi çeken topikleri takip etmeye çalışacağım. İleride kendi garaj ve atölyemi kurmak istiyorum.
Dünkü İzmir toplantımızda arkadaşların bir kısmıyla tanışma fırsatım oldu, güzel de oldu :) Herkese içtenliği ve yakınlığı için teşekkür ederim. Doğal ve içten arkadaşlıkların olduğu bu ortama katıldığım için mutluyum. Tüm arkadaşlara tekrar MERHABA.

Rüzgarınız eksik olmasın...

Sevgilerle,
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin :cherry:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Uh! Hep İngilizce öğretmenlerinden çekinmişimdir. Ama yine de hoşgeldin :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz iyi sürüşler :bounce:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
toplantıya gelmedik diye ne kadar çok şey kaçırmışım :p izmir MT çalışıyor :)

Hoşgeldiniz, toplantılarda ve gezilerde görüşmek dileği ile..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Herkese Merhaba,

Adım Nilüfer, bir dershanede İngilizce öğretmeni ve 1.5 senelik YBR 125 kullanıcısıyım. Uzun yol yapmayı seviyorum, inşallah büyüdüğümde güzel bir endurom ya da naked ım olacak.
Sitenize sevgili Wallace'ın dayanılmaz ısrarlarıyla üye oldum :))) Şaka bir yana internet ile aram bu aralar çok iyi değil. Yine de teknik, bakım gibi ilgimi çeken topikleri takip etmeye çalışacağım. İleride kendi garaj ve atölyemi kurmak istiyorum.
Dünkü İzmir toplantımızda arkadaşların bir kısmıyla tanışma fırsatım oldu, güzel de oldu :) Herkese içtenliği ve yakınlığı için teşekkür ederim. Doğal ve içten arkadaşlıkların olduğu bu ortama katıldığım için mutluyum. Tüm arkadaşlara tekrar MERHABA.

Rüzgarınız eksik olmasın...

Sevgilerle,

murat abimin meslektaşı sevgili nilüfer hocam aramıza hoş geldiniz.. gezi ve etkinliklerde görüşmek üzere..
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Teşekkürler arkadaşlar.
Vattali çekinmekle iyi yapıyorsun. :bounce: Yine de sana da teşekkürler :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hoş geldiniz kalıcı ve katılımcı olmanızı dilerim :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza hoşşgeldiniz Öğretmen hanım :) İnşallah ileride çok daha güzel ve yüksek hacimli bir naked sahibi olursunuz :)
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Hoşgeldin Bacım.benim De Ilk Motorum Ybr 125 Idi ,içim ısındı Bi Anda.çok Ideal Bir Motor Başlangıç Için.motorunu Değiştirince En çok Benzin Almamayı özleyeceksin Sanırım.dikkatli Kullan,kendine Iyi Bak.
Ps: Dersaneyi Bırak Kadrolu Ol Bence.motora Binmek Için Daha Fazla Zamanın Kalır Bence. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst