- Katılım
- 17 Haz 2016
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar dün gece 21.00 civarında e5te metroporta yaklaşırken r25imle en sağ şeritte ilerliyordum. Tahminim 40-50 km hız civarında. yanyol bağlantısı vardı ileride de biraz trafik vardı.Arabanın yarısından çoğu orta şeritte olan siyah bir peugeot yanyol cıkısındaki şeritte boşluk var diye sinyal vermeden iki şerit yana geçmek için önüme kırdı. Biraz fren yaptıktan sonra kafadan girmiyim diye biraz sağ yapıp ön kapısına çarpıp düştük. Saolsun bir pulsar 200rs li arkadaş baya yardımcı oldu farın kapağını falan gördü düştüğünü bir sürü 2 tekerli abim kardeşimde durup sordular burdan hepsine teşekkürler öncelikle. Araçtaki adamda hatasını kabul etti tutanak yazdık. Fakat sigorta motordaki masrafı tamamen karşılar mı? Veya benim suçlu cıkma ihtimalim var mıdır ? Tutanakta birden sinyal vermeden sağa kırdığını benimde duramayıp sağ ön kapısına çarptığımı yazdım. Ayrıyetten emniyet seridininde olmadığnı yani şeritte gittiğimi de belirttim ?
Malesef kameramında şarjı bittiğinden görüntü yok mobeseden falan bulma ihtimalimiz var mı herhangi bir sorun olursa ?
Malesef kameramında şarjı bittiğinden görüntü yok mobeseden falan bulma ihtimalimiz var mı herhangi bir sorun olursa ?