Ufak bi temizlik ve 3M cila uygulaması yaptım..

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Pazar günü uğşarası.. Motorlarimiza temiz bakalım :cat:












 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Bu kadar temizledikten sonra binmeye kıyamam heralde ben :thumleft: bu arada motorunuz çok temizmiş :cherry:
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Bendede sonax cila var bazen deniyorum yinede boyle ayna gibi olmuyor, bu benden mi kaynaklaniyor yoksa cila mi dandik? Bu arada cokguzel gorunuyor Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Arkadaşlar mazot çok güzel bir cila ve temizlik malzemesi, plastik ve demir aksami beslediğini biliyorum artı olarak çıkmayan nokta kirleride yumuşatır ve atılmasını sağlar.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Elinize sağlık bende uğraşırım böyle pis motora binemem maşallah diyelim:)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
146
Süper olmuş gerçekten.Eline sağlık.Manzara resmi gibi olmuş baktıkça bakası geliyo insanın.
Ayrıca elcikler de gayet şık durmuş.Nerden temin edebilirim.Bilgi verebilir misin ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Arkadaşlar mazot çok güzel bir cila ve temizlik malzemesi, plastik ve demir aksami beslediğini biliyorum artı olarak çıkmayan nokta kirleride yumuşatır ve atılmasını sağlar.

Mazot boyasız siyah plastik aksamların anasını ağlatır zamanla ne dediğimi görürsün
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Saolun arkadaşlar, iştahınız açılsın diye yaptım :)

Mazot ile 'motor' temizlenir , plastik ve görsel boyalı demir aksamlara zarar verebilir.

Elcikleri eBay'den almıstım. Doların uçuşa geçmediği dönemlerde 22 liraya falan gelmisti bana kargo dahil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst