- Katılım
- 8 Haz 2014
- Mesajlar
- 345
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba arkadaslar bir kac haftadir cross bakiyorum ucuz olarak mondil extreme 150 de karar kiliyorkene dun kadirga 250 gy gordum iste 250 cc dijital gosterge celikfren hortumlari rahat sele felan baya tarzi hos fakat sunu da ogrendim ki artik tek tuk bayilerde kalanlarmis benm gordugum cok ikinci el satisi da yok ama kullanana burdan yok herhalde burda hic bilgi bulamadim etrafnda felan az cok bilen varsa yardimci olabilir mi birde 4800e bir bayide buldum o paraya alip cani cikana kadar kullan oyle kosede kalsin hesabi yapilabilir mi satilamayabilir cunku ya da aldim ama yedek parca sikintisi yasayabilirim bu riskler goze alinabilir mi fikirlerinizi verirseniz cok cok sevinirim herkese iyi forumlar tekeriniz duz bassin