Ücretsiz "OMM" Egitim Semineri."DAVETLİSİNİZ"

Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
acaba egitim ile ilgili .pps ler gelmez mi buraya ?

faydalansak, ogrensek bizler de..

hem dagittikca reklamini da yapmis oluruz gibime geliyor ilgili sponsor firmalarin..






Shakulin
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
acaba egitim ile ilgili .pps ler gelmez mi buraya ?

faydalansak, ogrensek bizler de..

hem dagittikca reklamini da yapmis oluruz gibime geliyor ilgili sponsor firmalarin..






Shakulin


Hos olur gercekten?
Daha genis kitlelere ulasılabilir böylece.
Tabiki orda olmak kadar etkili olmaz ama en azından gelemeyenler için bi teselli olur?

::tutkuy::
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
36
Motordelisi Spor Kulübü nün organize ettiği,OMM egitmeni Uğur ERTEKİN hocanın konuşmacı oldugu 1.MOTOSİKLET TEMEL EGİTİM seminerimiz dün yapıldı..
Katılım beni oldukça mutlu etti,ve sanıyorumki katılımcı arkadaşlarımızın hepsi günün sonunda çok önemli bilgiler ögrendiler..
Yaklaşık 3.5 saat süren bu egitim seminerimize katılan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederim..
Çünkü egitime gösterilen ilgi MDSK için çok önemliydi..Ve bu etkinliğin böylesine güzel geçmesi bizi İSTANBUL da yapacagımız EGİTİM SEMİNERİ için dahada heyecanlandırdı..
Bunun gibi egitim içerikli etkinliklere MDSK olarak devam edecegiz..
Biz yönetim kurulu olarak çalıştık ve ücretsiz EGİTİM GÜNÜ ne tüm motosiklet sürücülerini davet ettik..ve böylesine önemli bir etkinliğe imza atmanın sevinci-gururunu yaşıyoruz..
Manisa,Bodrum,Denizli den katılanlar bile oldu ,katılım sayısı 130 kişiydi ..
Tabiki bu önemli günde başrol oyuncularına teşekkür etmeden geçmek olmaz..
Başta MDSK Yönetim Kuruluna,sponsor firmalar “Motorcu Göçmen” ve “Özgül Motor” a,Karacan Dershaneleri ne,ve tabiki OMM Egitmeni UGUR ERTEKİN hocamıza teşekkür ederiz…

Bu egitim günüde ögrendikleriniz daha ilk aşama,UGUR hocamızla bu aşamaları ilerleterek aşama kaydetmek sizin elinizde..

Bu sebeple iletişim kurmanız için UGUR ERTEKİN hocamızın telefon numarasını veriyorum

0532 243 45 43



Ve şimdi dünki fotograflara göz atalım..

MDSK Yönetim Kurulu


seminer19.jpg


Katılımcı arkadaşlarımızın bir kısmı

seminer0.jpg


Açılış konuşmasını bendeniz yaptı
:)

seminer1.jpg


Biraz KONFERANS salonundan bahsetmek istiyorum;Her türlü olanak saglanmıştı..dev ekran,ses sistemleri,telsiz mikrofonlar,konforlu bir salon..Salonu MDSK görselleriyle dizayn ettikten sonra dahada güzel oldu.

seminer2.jpg


seminer3.jpg


seminer4.jpg


seminer5.jpg


seminer6.jpg


seminer7.jpg


Seminer süresince 2 sefer mola verdik,ve bu molalarda katılımcılar degerlendirme sohbetleri içindeydi.

seminer9.jpg


ve diğer fotograflar

seminer10.jpg

seminer11.jpg

seminer12.jpg

seminer13.jpg

seminer14.jpg

seminer15.jpg

seminer16.jpg


Günün sonunda MD Spor Kulübü üyelerine sertifikalar verildi,ve tabiki Ugur ERTEKİN hocamıza,sponsorlarımızada teşekkür belgesi...

seminer17.jpg

seminer18.jpg
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Ellerinize kollarınıza sağlık.İstanbuldaki eğitimi de 4gözle bekliyoruz.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
başta Uğur Ertekin bey olmak üzere böylesine güzel ve faydalı bir eğitimde emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst