Uçar'dan Kenan Sofuoğlu'na destek

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar, Moto2 İspanya Grand Prix'inde İspanyol pilot Julian Simon'a çarptığı gerekçesiyle yarışma organizasyonu tarafından hakkında soruşturma başlatılan milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu'nun arkasında olduklarını söyledi.

Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar, Barcelona yarışmasında Sofuoğlu'nun talihsiz bir kaza geçirdiğini belirterek, kazayla ilgili soruşturmanın ise kendilerini tereddütte bıraktığını bildirdi.

Kenan'ın her yarışmada yaşanan kazalardan birisini yaşadığını ifade eden Uçar, ''Eğer bize farklı uygulama yaparlarsa, gerekli girişimlerimizi yapacağız. Biz Kenan'ın arkasındayız. Her türlü desteği vereceğiz'' dedi.

Milli motosikletçinin de geçen yıl Dünya Supersport Şampiyonası'nda benzer kazaya maruz kaldığını anımsatan Uçar, ''Geçen yıl Eugene Laverty, aynı şekilde Kenan'a çarptı. Kenan dünya şampiyonluğundan olabilirdi. Bu kazalar motosiklet sporunda pilotların başına gelebiliyor. Eğer Kenan'a çifte standart uygulanırsa, biz de gerekeni yaparız. Organizasyon şirketinin kendi sporcularını korumak için böyle bir karar vereceğini sanmıyorum. Profesyonel şirketin böyle amatör karar alacağını düşünmüyorum'' diye konuştu.

Kenan Sofuoğlu, pazar günü koşulan Barcelona yarışmasında 15. turda 3. sıradayken önünde giden İspanyol pilot Julian Simon'a virajda arkadan çarparak kaza yapmış ve Simon'un ayağı kırılmıştı.

Kaynak:NTV Spor
 

Ekli dosyalar

  • motor3_3J7FM.jpg
    motor3_3J7FM.jpg
    18.3 KB · Görüntüleme: 6,840
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Helal olsun başkana, Kenan'ınımıza da sonsuz başarılar.
Moto2'deki ilk podyumunu iple çekiyorum.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
+1 Budur işte ön alınarak olası bir cezalandırma durumuna karşı insanların dikkatini çekmek. Kenan o anki adrenalin ve olayın sıcaklığıyla daha duygusal bir açıklama yapmış olsada yapılan açıklamalar doğrudur. Kimsenin yalnız olunmadığının bilinilmesasaçısından.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Başkanımızın çalışmalarından memnunuz....Yunanistan ve bulgaristanda bulundum teşekkürler.....:cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eski federasyonu düşününce gerçekten insanın gözleri dolabilir şu yazılanları okuduğunda... Çok güzel ve doğru bir tavır bence federasyondan.

Ancak kafama takılmıyor değil, eğer şöyle,böyle olursa biz gerekeni yaparız demişler... Ne yapmayı planlıyorlar bilemedim doğrusu. İspanyolların bizi sallayacağını pek sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst