TZR 50 için performans arttırıcı egzoz arıyorum

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
satan birisi ve ya alabileceğim bir yer warmı .. daha açığı ben bu egzozu ne diye arayacağım hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim... fiyatları ne aralıkta....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Leovince bakabilirsin
Hatta bak şu eksoz ama fiyat olarak 190 euro diyor

4127.jpg


Buda linki

http://www.moto-hame.fi/index.php?m...d=3604&zenid=4cfa6dba86f9dc65f4010d6ee5e79254

Hatta bak ebayda da var

076f_1_b.JPG


http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-TZR50-...25623QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
peki bu egzoz performansında ne kadar değişiklik yapar bi bilgin warmı acaba...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
extrema daha iyi bilir. ama zaten çok düşük beygiri o motorun. pek birşeyler değiştireceğini zannetmiyorum.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
extrema daha iyi bilir. ama zaten çok düşük beygiri o motorun. pek birşeyler değiştireceğini zannetmiyorum.

Aynen hiçbir fark olmayacak boşuna para yatırma ses değişecek sadece.
Bende aprilia rs50 vardı leovince zx takmıştım sadece ses değişmişti.
Motorun gücü az ancak 70 cc kit takarsan biraz daha güçlenir yada şuanda deviri bitiriyosa son viteste ön dişliyi büyült veya arkayı ufalt biraz daha hız kazanabilirsin
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
neler yapabiliriz motora biraz daha hız kazandırabilmek için emrah kardeşim 70 cc kit dediğin ne demek mesela pek bilgim yok benim onuda söyleyeyim yada sen aprilla ile nasıl 120 130 yapıyordun ..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben pistonu büyütüp krank kolunu kısaltmıştım
Ayrıca karbüratörle ve dişlilerle oynanmıştı
Gücü arttı fakat motor çok cabuk bitmeye başladı bu seferde
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
TZR 50 için performans kitleri var.
belki 500 euro harcayacaksın ama bunun karşılığında 12-15 bg oluyor.
Full kite ise 21 BG üretebiliyor.

O motorun üzerinde modifiyeye açık mineralli motoru var.
Mineralli performans diye ararsan internette binlerce site bulabilirsin.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
O kitler boş..
Her yıl yeni kit mi alacaksın motora?
Sen böylece kullan arkadaşım
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Neden her yıl alacaksın ki.

Ha nladım her yıl yeni motor alınca alınacak.

Ne kadar güç istiyorsan o kiti alacaksın olacak bitecek..
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
böylecede aldığıma pişman oldum motor 65 km den yukarısını görmüyor düz yolda çok yavaş kalıyor ... o yüzden egzoz falan bakıyorum motoru açmak tan yana değilim pistonu kısaltmayı düşünmüyorum
dişlilerin değişimi ne kadarlık bi hız kazancı sağlar motora
karbüratör ayarı falan yapıldıktan sonra ne kadar hız kazancı olur bi tahmini olan warmı ?
egzoz fark etttirmez diyorsunuz orasını anladık artık ...
biraz hız yapsa da şehir içindeki trafikte aciz kalmasak...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Devir yemediği için dişli değişimleride fayda etmeyecektir.
Biraz açılsın motor piston yerine tam alışsın çelikleşsin bakalım o zaman ne olacak..
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
motor 1300 km yi geçti biraz daha iyi ama 5. 6. viteste motor 7 bin devirden yukarı çıkmıyor bunun karbüratör ayarıyla bi alakası warmı
türkiyeden alabileceğim bu motora uygun egzozlar nelerdir ses ve performansına etki edicek. hava filtresi buna uygun ne buluna bilir nereden bulunabilir mesela .malossi runner filtresi buldum nette buna takılabilirmi mesela.. bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim çok sağolun şimdiden
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
42
ben hala bi egzoz bulamadım bu motora yurt dışından getirtmek çok pahalıya mal oluyor daha hesaplı şekilde alabileceğmiz bi yer yokmu türkiyede .. yada egzoz yapan birileri..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst