typhoon 125 performansını artırmak için napa bilirim

typhoon 125 performansını artırmak için napa bilirim


  • Kullanılan toplam oy
    6
  • Anket kapatılmış .
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Motor kaç km'de performasnı düşükmü ki?Motor 15 beygir çekişi iyi olmalı atik olmalı son sürat olarak kaçı görüyorsunuz?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
kalkıs ii sayılır 100 mtrede filan son surati buluyoo motor 115 görü yoo otuz binede söle 130 filan nası yaptıra bilirim nası değisik likler yapmam gerekioo :d
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
29
kalkıs ii sayılır 100 mtrede filan son surati buluyoo motor 115 görü yoo otuz binede söle 130 filan nası yaptıra bilirim nası değisik likler yapmam gerekioo :d

bence o motora ohız cok fazla birde onu durdurmak içn firen gerekiyo biliyosun degilmi?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
ya niye ii bi sürücüysen her şekilde durdur sun dimi:D sürücüden sürücüye fark yapar bence firenler ii yanii:D

saol dogu verdi fikir için tsk...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
29
ya niye ii bi sürücüysen her şekilde durdur sun dimi:D sürücüden sürücüye fark yapar bence firenler ii yanii:D

saol dogu verdi fikir için tsk...:cat:

bi durmak var bide durmak var nedemek istedigimi anladın sanırım ben senin terinde olsam hiç ellemezdim motor u mu sen iyi sürücü olabilirsin ama karşıdaki iyimi?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
arkdsm herzaman bamıyorumki zaten normalde yaws gidorum:D düsüncen icin teskür :D
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
29
bildigim tekşey motosiklet kullaan kişiler nekadar hızlı gitmiyom desekte gazı köklemeyi seviyoz
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
ya egzosu açtırmak ii diil diolar sıkıstırma vb selerden dolayı agzosoz uu açmayı tavsiye etmiiolar:S
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
benim bi arkadaşta var bundan ama bunun 150 liğide olabilri o tek kişi 120-130 rahat görüyor.

senini motorunna malossi markasının varyatör kiti,kayışı kevlar ,bagaları var onlar biraz etkileye bilir ama ne kadar etkiler bilemem bide fiyat olarakta pek bi bilgim yok ama multivar 200 varkatör 200 euro civarı.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Valla 2 zamanlı motordan hiç anlamam 4 zamanlı olsaydı yardımcı olabilirdim ama hiç anlamam :pale: Ama tek bişey söyliyim dogu abime 4 zamanlı motorda egzoz açtırmak yokuş çıkarken ve kalkışta çok iyi oluyor motor boğulmadan havayı rahatça atabiliyor Abartıya kaçmadığın sürece egzozu açtırırsan sorun olmaz :bounce:
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
ya arkdsm 120 130 yapıoo dur da bişelerii oynanık tır yani bu motor daha hiç açılmadı tamir filan daha olmadı anlıcan belki kayış yada debriyaj kit inde bi sorun vardır belki dediğin gibisee ben bi baktıram motora yarın en isi çünkü motoru ben açtım yani adam çok temiz kullanmıs garj motoru bazı selerine bakmam gerekioo ozaman dediğn gibise 130 filan dioon :cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
valla bizim arkadaşın motorda pek bi oynama yok diye biliyorum ama varsada karbüratörde bişiler olabilir oda fark edermi bilmiyorum...çünkü motor çok uzun süre yattı bi tek karbüratörle aküyü gediştirdi, ama dediğim gibi karbüratörü uydurma yaptılar belki ondan olabilir.bide yapan usta biraz seri motor sever bastımı gtisin ondan belki oda oynamış olabilri
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
genelde pek değinmesem de değdirmeden edemeyeceğim.
"napa bilirim" kökeni sümerlere dayandığı söylense de uygur kökenli olduğuna tarih çevrelerince oybirliği ile karar verilmiş bir kelimeler silsilesidir. Günümüz türkçesinde cümle içinde kullanıldığında " ne yapabilirim ?"e karşılık geldiği tezi ortaya atılmış olsa da ortaya atan bulunamadığından kimse tezi çürütmeye çalışmamıştır, bundan dolayıdır ki bu tez zaman içinde dallanıp budaklanarak genel itibari ile kabul görmüş akabinde "TÜRKÇE" konuşulan ve yazılan coğrafyalarda kullanıma sunulmuştur.
"Scotor" ise subuki firmasının konsept aşamasında olan bir binek araç çalışmasıdır. Sözkonusu araç ile ilgili çeşitli söylentiler olsa da günümüzde kullanılan "Scooter" isimli araçlar ile sadece harf benzerliği olduğu görünüm ve kullanım itibari ile herhangi bir benzerliğinin olmadığı subuki firması yetkilerinden Ferit Chan Wok (şahsın babası eski türk filmi hastasıymış, bu vesile ile öğrenmiş olduk) tarafından resmi bir açıklama ile duyurulmuştur.

Kültürleri dünyaya anlatan dillerin birbirlerinden etkilenerek zenginleşmeleri farklı bir olaydır, dillerin (dilimizin) yozlaşmasına katkıda bulunmak farklıdır. Dilimizi koruyalım, dilimize hakim olalım .....
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
genelde pek değinmesem de değdirmeden edemeyeceğim.
"napa bilirim" kökeni sümerlere dayandığı söylense de uygur kökenli olduğuna tarih çevrelerince oybirliği ile karar verilmiş bir kelimeler silsilesidir. Günümüz türkçesinde cümle içinde kullanıldığında " ne yapabilirim ?"e karşılık geldiği tezi ortaya atılmış olsa da ortaya atan bulunamadığından kimse tezi çürütmeye çalışmamıştır, bundan dolayıdır ki bu tez zaman içinde dallanıp budaklanarak genel itibari ile kabul görmüş akabinde "TÜRKÇE" konuşulan ve yazılan coğrafyalarda kullanıma sunulmuştur.
"Scotor" ise subuki firmasının konsept aşamasında olan bir binek araç çalışmasıdır. Sözkonusu araç ile ilgili çeşitli söylentiler olsa da günümüzde kullanılan "Scooter" isimli araçlar ile sadece harf benzerliği olduğu görünüm ve kullanım itibari ile herhangi bir benzerliğinin olmadığı subuki firması yetkilerinden Ferit Chan Wok (şahsın babası eski türk filmi hastasıymış, bu vesile ile öğrenmiş olduk) tarafından resmi bir açıklama ile duyurulmuştur.

Kültürleri dünyaya anlatan dillerin birbirlerinden etkilenerek zenginleşmeleri farklı bir olaydır, dillerin (dilimizin) yozlaşmasına katkıda bulunmak farklıdır. Dilimizi koruyalım, dilimize hakim olalım .....

Abi sen türk dil kurumundamı çalışıyorsun ?? :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Benimde bazen çok canımı sıkıyor forumda görüyorum ya kısaltarak yazıyor ya eksik yazıyor yada kendi ağızıyla yazıyor elbet kimi zaman hatalar yapabiliriz sonuçta insanız ama biraz daha dikkat etmeliyiz.
Ve en çok saçma bulduğumda falan yerine felan kullanımı tamam konuşurken öyle alışmışsındır yazarsın ama forumda felan şeklinde görünce bir garip oluyorum.
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
18
ya arkadaslar burası türk dil kurumu mu bu konuyu ayrı bi sayfada tartıssanız desem nası olur:wiinkk:

dogu tesk edrim dediklerini yaptım moto suaan 130 görüoo +debriyaj setilede oynattım + egzosu değiştirdim typhoon yarıs egzosu nu buldum taktım 2 katına çıktı nerdeyse performansıı hava filiresini ellemedim ama :cat: teskkürler :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst