Tvs'den Action Kameralı Motosiklet Geliyor

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Tamamıyla yeni bir model olan Tvs Zeppelin modeli,modern çizgilerle crusier tarzını birleştirmiş görünüyor.

Motosiklet ihtiyaç halinde %20'ye kadar tork artışı sağlayan 48 voltluk bir li-ion pil ile 1,200 watt'lık bir yardımcı motora sahip.

Motosikletin fabrika çıkışı lastikler Pirelli.

Zincir aktarma yerine kayış kullanılması motosikleti farklı kılan diğer bir özelliği.

Göstergeler hem dijital hem de analog.

Fren sistemi Abs.

Motosikletin üzerinde parmak izi ile çalıştırma,bluetooth ve entegre action gibi oldukça teknolojik donanımlar var.

Buna rağmen tasarımda retro çizgiler göze çarpıyor.

Motosikletin Genel Teknik Verileri

  • Motor Bloğu: 220 cc Tek Silindir,Yağ Soğutmalı
  • Sıkıştırma Oranı: 67x64,5
  • Yakıt: Enjeksiyon
  • Maksimum Güç: 20 HP @8500 RPM
  • Maksimum Tork:18,5 HP@7000 RPM
  • Ölçüler;2090x725x160
  • Ağırlık: 168 KG
  • Lastik ve Jant: Tubeless / Telli
  • Yakıt Tankı Kapasitesi :20 litre
  • Yakıt Tüketimi: 100 km'de 2,5 litre
  • Top Speed:130 Km/h

Motosikletin 2018'in ilerleyen günlerinde satışa sunulması beklenirken,Türkiye'de satılıp satılmayacağı konusunda herhangi bir bilgi verilmedi.













Copyright © Motosiklet.Net Tüm hakları saklıdır.
 

Ekli dosyalar

  • ZEPPELIN-HABER.jpg
    ZEPPELIN-HABER.jpg
    65.4 KB · Görüntüleme: 11,434
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,509
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocam tamam güzel motor da getirmiyorsunuz ki Türkiye'ye. Fuarda da RTR 200'ü sorduk "En geç Mayıs'ta bayilerde hafız" dediniz, üzerinden 2 sene geçti.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Alet güzelmiş. Genelde cruiser'ları sevmem ama bu güzel görünüyor. Al yanına çık dolaşmağa tır tır tır...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İnternette aratınca concept diyor. Üretilip üretilmeyeceği belli değil. Diğerleri gibi titreşim marinası değilse güzel, titreşimliyse at çöpe gitsin. Bizim distribütör ile tabi ki Türkiye'ye gelmeyecektir. Batamadı gitti bu Isotlar denen berbat firma. TVS de uyanıp distribütörlüğünü almıyor, bizi bunlara mahkum ediyor.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Hibrit teknolojisi var ya.Baya gelişmiş bir motor TVS'ye göre.Ben beğendim Xdiavele benziyor.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Çok farklı bir makinaya benziyor bence harika fiyatı ne olur acaba..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
motoru görünce ilk aklımdan geçen "tvs bu model ile çağ atlamış" oldu. blututlar parmak okuyucular yardımcı elektrik motoru v.s.

bir yandan yakıt tüketimi dikkatimi çekti, 168 kg bir motor için o yakıt tüketimi tutar mı normal kullanımda?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar zor birşey de değil malesef 2 teker olduğumuz için bazen kaza yı kanıtlayamıyoruz bari ... evlatlarıda sıkıştırıp düşürüp


asuhdauıhsdıaushdıas motor sörmösöydön söndö böööö felan diyorlar böyle şeyutan diyor yuvarla aşşağı
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Bunuda alamayız beyler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Buda mı gol değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

Buraya yazıyorum parmak okuyucu kırıp çalıştırıp çalıcaklar bu yüzden satılmicak.

Top speed zorlanmadan çıkıyorsa ve titreşim yoksa süper olur zaten max 100km sınır zaten hızlı tipler bunu almaz.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Herseyi anladim ama bir motosiklete action cami entegre etmek gerizekaliligini cozemedim.

Mesela yillardir her action cam kullanan motovloggerin derdidir, action cam ile interkom entegrasyonunu yapamamak. Hatta vlogger oldugu icin action cam mikrofonunu kaskta tutarken interkom icin ekstra mikrofon baglayan arkadaslarimiz var.

Sonra SENA hepsi bir arada bir sistem cikardi. Napiyor hersey harika. Hem interkom hem action cam ama 1080p 24fps. Aga 2018 yilindayiz cin mahallesinden aldigin muhittin cam bile 4K 60 fps cekiyor.

Simdi diyorsun ki ben action camli motosiklet yaptim. Senin o motosikletinin action cami 6 ay sonra terlik olacak. o motorla cekilen videolara el feneriyle mi cektin diyecekler.

Bunun disinda harika motor yapmis bence TVS.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
İlk motorum Apache' ydi geçen birisine önerdim itmiş sormuş 2015 modeller varmış bayisi bile sıfır getiremiyorsa diyecek bişey yok.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Herseyi anladim ama bir motosiklete action cami entegre etmek gerizekaliligini cozemedim.

Mesela yillardir her action cam kullanan motovloggerin derdidir, action cam ile interkom entegrasyonunu yapamamak. Hatta vlogger oldugu icin action cam mikrofonunu kaskta tutarken interkom icin ekstra mikrofon baglayan arkadaslarimiz var.

Sonra SENA hepsi bir arada bir sistem cikardi. Napiyor hersey harika. Hem interkom hem action cam ama 1080p 24fps. Aga 2018 yilindayiz cin mahallesinden aldigin muhittin cam bile 4K 60 fps cekiyor.

Simdi diyorsun ki ben action camli motosiklet yaptim. Senin o motosikletinin action cami 6 ay sonra terlik olacak. o motorla cekilen videolara el feneriyle mi cektin diyecekler.

Bunun disinda harika motor yapmis bence TVS.

Katılıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst