TVS Raider 125

Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
30
Arkadaşlar öncelikle henüz ehliyetim yok yeni yazılıcam doğal olarak motor tecrübem de yok.Sizce ilk motor olarak tvs raider 125 alınır mı beni tahmini 2 sene götürür mü yedek parçadır servistir kronik sorundur bilen eden aydınlatabilirse çok sevinirim.
Aklımda ns 125 vardı ama fiyatı bütçemi çok aşıyor 80 90 civarına başka öneriniz varsa açığım.
 
Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
30
hocam inceleme videolarına baktım da kullanıcı yorumlarını merak ettiğim için buraya yazdım
 
Katılım
27 May 2024
Mesajlar
281
satın alma düşüncesiyle bir tanıdığa ait 2.el raider sürdüm, cbs olduğunu farkedince oracıkta vazgeçtim. 1 ay sonra felan sahibi kombine fren yüzünden kaza yaptı diz kapağı kırıldı...

...

birazdan sanki kendileri icat etmişlercesine cbs savunan aklı tutuklar gelir beni linç etmeye.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
148
Arkadaşlar öncelikle henüz ehliyetim yok yeni yazılıcam doğal olarak motor tecrübem de yok.Sizce ilk motor olarak tvs raider 125 alınır mı beni tahmini 2 sene götürür mü yedek parçadır servistir kronik sorundur bilen eden aydınlatabilirse çok sevinirim.
Aklımda ns 125 vardı ama fiyatı bütçemi çok aşıyor 80 90 civarına başka öneriniz varsa açığım.

9 bin km oldu.
tekirdağ,edirnekırklareli,çanakkale,izmir,yalova,istanbul,bozöyük,eskişehir neredeyse %70 uzun yolda km yaptım.
yan çantalar ile eşimle yüklü otobanlarda 90 rahat gidiyor tek ve boşken 126 km hız gördüm göstergede. Kronikmi bilmiyorum forumda bir kişide daha duydum devir yükselirken ekran silikleşiyor ve en sonunda arada geliyor arada gidiyor diye.6700 kmlerde bende yaşadım. Çektiler fotoğrafı onayladılar 20 gün oldu ekran gelecek. Tvs onayladı. Onun harici canımı sıkan hiç bir şey yok. Ekransız(elinle köşesine bastırınca geliyor)2 bin km yaptım. Km beyni ekranda motorun kendi beyninde değil. Yani tvs bana 6700 km olan bir ekran yollayacak. bende takacağım ve hemen satacağım. Nereden de japondan şaştık diye 0 km olsun dedik 6700 de böyle bir sorun.(bu motoru almadan önce kasası sağlam 80binde cbf 150 bakıyordum 40tl.piston gömlek atar keyfime bakarım diye düşünürken bu girdi aklıma. Ama asla hakkını yemem. Yaz kış sürdüm motor şanzıman falan kasa rahatlık bence çok iyi. bence Yeni başlayan için motordan önce MOTOSİKLET İLE TRAFİK OKUMA geliştirmen adına skuter al.vites falan panik yapmassın. Aklın yolda olur. Sonra git honda falan al ybr al. Ehliyetten hariç eğitim al
 
Katılım
11 Tem 2017
Mesajlar
178
Motosikleti
Cf Cl-x 250 / Tvs Jupiter125
İdeal başlangıç motoru sürme imkanım olmuştu performansı gidişi tatmin edici, yakıtı neredeyse yok (100km/2lt) normal gündelik kullanımda titreşim yok denecek kadar az. Lastikleri çöp bayiden çıkarmadan değiştirmeni tavsiye ederim, arka fren kampana olduğu için zayıf ama gittiği kadar yavaşlatıyor, vites pedalındaki vida titreşimden düşüyor loctite sürüp önlemen lazım. Bunun haricinde imkanın varsa rtr200 modeline bakmanı öneririm çok daha uzun süre sana hizmet edebilir.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Arkadaşlar öncelikle henüz ehliyetim yok yeni yazılıcam doğal olarak motor tecrübem de yok.Sizce ilk motor olarak tvs raider 125 alınır mı beni tahmini 2 sene götürür mü yedek parçadır servistir kronik sorundur bilen eden aydınlatabilirse çok sevinirim.
Aklımda ns 125 vardı ama fiyatı bütçemi çok aşıyor 80 90 civarına başka öneriniz varsa açığım.

hız vb. konularda tereddütün varsa gidişi iyi , frenlemesine belki biraz kötü diyebilirim tabi bilmeyen veya sürekli ABS kullanmış biri için balatası ve fren aksamları kullanılabilir olan tüm motorlar gittiği kadar durur . Yedek parça konuusuna tam sahip değilim ama göstergelerinde arkadaşımdada oldu soluklaşıyo veya birden yüksek devirde gidiyor . onun dışında gidişi olarak iyi 15-20bin km seni sıkıntısız götürür . ehliyet , ekipman ve lastik derken bütçeni zorlayacaksın 1 yıl kullandıktan sonra satmanı tavsiye ederim çünkü bu motorların ömrü 15-20bin kmymiş gibi geliyor bana . hayırlı olsun şimdiden
 
Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
30
teşekkürler hocam en fazla 1 yıl kullanırım diye düşünüyorum bende, o arada para biriktirip pulsar alabilirim.
Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Kullanıcı deneyimlerini merak ediyorsanız motorun başlığına girin veya benim tüm mesajlarımı geriye doğru okuyun. Tüm sorularınıza cevap alacağınızı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst