TVS Flame 125 (CCV-Ti Engine)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
TANITIM FİLMİ
[YT]wKcQ0d_SVNI[/YT]

REKLAM FİLMİ

[YT]FELgm9U8hPM[/YT]

RESİMLERİ


















TEKNİK ÖZELLİKLERİ

Engine
* Engine (CC): 124.8 CC, 4 Stroke with CCV-Ti
* Max Power: 10.5 bhp @ 8250 rpm
* Max Torque: 10 Nm @ 6250 rpm
* Gear Box: 4 Speed
* Bore X Stroke: 54.5 X 53.5
* Carburettor Type: VM Type- Ucal

Wheels/Tyres
* Wheels Type: Mag alloys
* Front Tyre: 90 X 90 X 17
* Rear Tyre: 90 X 90 X 18
* Brake - Front: 230 mm disc
* Brake - Rear: 130 mm drum

Supension:

* Front: Telescopic
* Rear: 5 Step Adjustable, Gas Filled

Dimensions
* Wheelbase: 1320 mm
* Overall Height: 1070 mm
* Overall Length: 2030 mm
* Overall Width: 760 mm
* Ground Clearance: 165 mm
* Kerb Weight: 121 Kg
* Fuel Tank: 8.0 litre
* Fuel Reserve: 2.0 litre

Electricals
* Headlamp: 12V 35/35 W Halogen
* Tail Lamp: 12V 21W/5W
* Turn Indicators: 12V 16 W
* Battery: 12V- 5 Ah
* Ignition System: IDI System

[NOT]TVS Flame Mart'taki fuardan sonra aramıza katılacak arkadaşlar. Fiyatı konusunda herkes başka şeyler söylediği için net birşey yazamıyoruz.
Ama sitemiz üyesi Metehan abimizin yaptığı görüşmelere göre 3000 YTL'nin altından satışa sunulacakmış.. [/NOT]

[EK]İlk 6 resim güncellendi.
Yeni bir video daha eklendi!
[/EK]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
trafikde yanından ybr ile bi kurye geçince hayal kırıklığına uğramadıkça sorun yok demektir en iyisi budur ama sanmam
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
trafikde yanından ybr ile bi kurye geçince hayal kırıklığına uğramadıkça sorun yok demektir en iyisi budur ama sanmam

Ne demek istedigini anlamadım ama kolay kolay geçilmeyecektir..:wiinkk:

@THE_LANCET
Konuyu okudugunu gördüm. Anlaşılan ikimizin de kafası karışacak baya.. :silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağol. Motor olarak zayıf kalmış, görüntüsü fena değil. Neden 4 vites üretilmiş onuda anlamadım. Motorda 3 valve (subap) var anladığım kadarıyla. YBR ile kafa kafaya gelir sanırım. (2004 modeller hariç)
Serhat yollarda görmeden kafam pek karışmaz. :) Birde tarafsız kullanıcısından dinlemem lazım...
Bu arada ilk 6 resmi göremedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
farketmez kim gecerse gecsin yanımdan ben o takıntıları aştım arkadaşım
ben yoluma bakarım sana tavsiyem sende yoluna bak işi olan acelesi olan varsın gecsin:wiinkk:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Fuarda görebiliriz. Gelsin bakalım,125 cc'de seçenekler artacak. Bekleyelim, görelim; karşılaştıralım, satın alalım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
ama 4 vites olduguna dikkat etmemiştim daha önce o zaman işler değişir.4 vites motormu kaldı ya?yorar adamı jawa kullanmışlığım var ondan biliyorum:)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
dezavantajı son hızda.4 vites motor maalesef son hızı yakalayamıyor,devri çok yükseliyor ve çok bağırıyor.insanı yoruyor anlayacağın.bugün 125 cc lik çogu motorda otoyolda gidince 5.vites bile yetmezken 4 vites zor çok zor!350 jawa cezet vardı babamda yıllar önce ilk bu motorda öğrendim vitesli motor kullanmayı jawalar 4 vites bilirsiniz 350 cc olmasına rağmen 120 i geçmez o da motoru kalkıştan itibaren yardırmak şartıyla otoyolda mz ler filan vızır vızır gecerdi yanımızdan.125 cc de 4 vitesi düşünemiyorum bile!!istediği kadar teknolojik olsun,3 sübab olsun farketmez.ben böyle düşünüyorum.cbf 150 siyah hevesi kaldığı yerden devam eder bende:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Resimler için sağol Serhat YBR bu motordan daha avantajlı gibime geliyor. Ön fren artık çoğu çin malında bile Disk kullanılırken bunda kampana kullanılmış. Görüntüsü fena değil, Disk frenede çevire bilirsin tabii ön cantıda ön kollarıda değişmen gerekir. Buda çok mantıksız olur. Bence pek kafa karıştıracak bir model değil. Tahminim en fazla bu motorla 125km/s yaparsın. Çin malı 125cc 2 subap 4 vites CUP model motorlardan kullandım. Biraz yıpranmıştı 110 gördü en son. Bu motor biraz daha iyi, en azından 3 subap olması motoru serii leştirecektir.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Resimler için sağol Serhat YBR bu motordan daha avantajlı gibime geliyor. Ön fren artık çoğu çin malında bile Disk kullanılırken bunda kampana kullanılmış. Görüntüsü fena değil, Disk frenede çevire bilirsin tabii ön cantıda ön kollarıda değişmen gerekir. Buda çok mantıksız olur. Bence pek kafa karıştıracak bir model değil. Tahminim en fazla bu motorla 125km/s yaparsın. Çin malı 125cc 2 subap 4 vites CUP model motorlardan kullandım. Biraz yıpranmıştı 110 gördü en son. Bu motor biraz daha iyi, en azından 3 subap olması motoru serii leştirecektir.

4 vites olduğu için yoracağını da söyledi adaşım.
THE_LANCET Biz yine CK'ya son sürat devam.. :queen::queen:

Şimdi buna isteyecekleri minimum fiyat, 2600-2750 YTL..
Eee Kymco CK125, 2000-2200 YTL. Tek eksiği grenajları ve dijital göstergesi.
Olmadı gösterge takarız :p Ama grenaja çare yok!!

THE_LANCET
Garip ama resimlerde, Disk yok ancak teknik özelliklere bakıldığında
Brake - Front: 230 mm disc olduğunu göreceksin.
Yani Ön fren: 230 mm disk!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Valla arkadaşlar, 4 vites olması avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum.
Kimisi dezavantaj diyor kimisi avantaj diyor.
Ama bu kategorinin en güzel motoru bu bence. GÖRÜNÜŞ açısından.
Son hızı ve fiyatı da iyiyse, yeni motorum bu olacak!!
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bence bu motordaki 4 vites son hız için dezavantaj hızlanma için avantaj benim motor 5 vites 6. vitesi istiyor bence eksik bi yon ayrıca arka tekerin gorunusu ve ebatları coook kotu:farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Helal olsun Serhat...eline sağlık...

komplekslerine yenik bir abimiz var ona kurban oldu topiğimiz...:farao:herşeyi bilen abimiz o...kendisini severim...işini sevmem...:farao:

harikasın...:cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
gerçekten ya bi önceki topik neden kapandı benimde dikkatimi çekti.?
nedir yani anlamadım gitti!memlekette herşeye karışılır oldu yazık çok yazık.
fren konusuna gelince motorun özelliklerinde bağıra bağıra disc diyor.sanırım resimdeki
model hindistanda afişe edilen.opsiyonel bir durum olabilir ülkeye göre değişiyor anlaşılan.birde yurtdışındaki forumlarda
motorla ilgili olumsuz bir yorumla karşılaşmadım arkadaşlar.genel kanı iyi yönde.canlı görmek lazım ama yinede.elektrik uyumu meselesi:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Helal olsun Serhat...eline sağlık...

komplekslerine yenik bir abimiz var ona kurban oldu topiğimiz...:farao:herşeyi bilen abimiz o...kendisini severim...işini sevmem...:farao:

harikasın...:cat:

Abi önemli degil. :)
Sen ne diyorsun bu 4 vites işine? :silent:

[ek] Az buçuk İngilizcemizle işi çözdüm biraz. Türkiyeye gelecek olan Flame bundan baya bi farklı olacakmış. Arka lastiğinin ölçüleri, ön frenleri, arka ve ön sinyalleri; yani arka lastik daha kalın bir performans lastiği, ön fren 230mm disk, arka ve ön sinyaller turuncu camlı normal lamba yerine de beyaz camlı LED sinyaller şeklinde olacakmış. Bakın tekrar söylüyorum. Bu makineye hasta olacağız..Vites konusunda her yerde 4 vites olduğu yazılı ama bir yerlerde 5 vites yazdıgını da okudum onu da söyleyeyim. Vites konusunda EMİN DEĞİLİM!!! [/ek]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst