Artık sekizinci aydayız.Şimdide dokuz veya onuncu aya atıyorlar.Motorun ön kampanası disk oldu.Artık motor dünya piyasalarından çekilirken Türkiye ye girer.Aslında suç bizlerde.Motorsiklet kullanıcıları dolayısı ile müşteri olarak bayiler aracılıgı ile firmalara ENAYİ ler olmadıugımızı bir şekilde hatırlatmalıyız.Piyasada tüm sektörlerde böyle aslında.Kendi amaçlarına nasıl uygunsa bize öyle davranıyorlar.İşimize yarayacak şeyler degil amaçlarına yarayacak şeyler yapıyorlar.Allahın çinlisi bile motor imal ediyor.Bizde bir kanuni midir kombassan mıdır göya o motor (ASIL ÇAKMACI)İmal ediyor.Doksanlı yıllardan beri hala motor üretecek.Yok yerli ,yok %90 Türk malı.Kime neye hizmet ediyorlar belli değil.Anca çin i ve birkaç sermayeciyi zengin etsinler.Türk firması diye utanıyorum onlardan bir motorcu olrak.Hatta kin duyuyorum.Hala tamamen Türk malı bir motor üretemediler bizleri hala ele güne muhtaç ediyorlar.Niye alayım kardeşim ben honda yamaha vs de adamlar zengin olsun.Yap adam gibi bi motor alalım binelim.Bence vatan haini bunlar.Ford tofaş kanuni.Adam bir modelin tüm verimini alacak posasını bize:üretebilirsiniz artık.Bizimkilerde sevinir:ilk kez türkiyede üretilecek bir model(adamlar izin verirse ancak üretebiliyoruz niye cünki sermayeyi yönetiyor adam,efendi)Düşünmezlerki :Artık adamlar otomotivden yeteri kadar doydular.Artık güzel paraları başka sektörlerde kazanıyorlar.Bizler onların araçlarını üretecegiz artık onlarda bizlerin karşısına daha degerli sektörlerle çıkacaklar.Genetik bilim,nano teknoloji,hava sanayii,enerji sektörü(bilim kurgu fimlerinde gördügümüz imkansızlar)çogaltılabilir.Bende dam gibi bir motor alabilmek için:kdv,ötv,harçlar vs 10-20 bin ytl lik bir motor alamadığımdan kellemi koltugumun altına(bunu yapan 18 ay askerligini yaptığımız dünya ortalamasında en fazla verğiyi alan paran yetmiyorsa hastanesinin kapısında selavat getirdiğin T.C)Alıp yurt dışı girdisinin 250-400 dolar olduğu(faturasında dandik yapılmıyorsa) motora 2500-3500 ytl gibi rakamları ödeyip önce ithalatcıyı sonra bu vatanı yöneten bürokrasiyi biraz paraya boğarım yolda kalana kadar da 3000-5000 bilemedin 20.000 km binerim.Yedek parça da beklerim,çok sıkılırsanm başka markadan parçada eklerim.Bir fıkra veya söylem var tam hatırlamıyorum ama içerigi şöyle bilen varsa eklesin lütfen:Çok ünlü bir müzisyene bu ülkede ençok hangi enstürüman dinlenir diye sormuşlar.Adam;piyano değil heralde gitarmı? demiş...Cevap:yanlış.Bir iki daha bulamamış.Nedir demiş...Cevap;kaval:queen::queen::queen:Biz bu esaretten kurtulmadıkca kurtuluş savaşımız devam eder.Atamızın kemikleri sızlar.Lfa bak:''Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır.''Adam seni teferruatta boğuyor farkında degilsin.Arkadaşlar yazdıklarım her ne kadar siyasi gibi görünsede Motorsiklet camiasında yediğimiz kazıklar hiç de hafife alınacak cinsten değil.Bana göre suç teşkil ediyor.Ticarette ahlak esas değilse üç kagıtdır,kalpazanlıktır.Çin motorlarının değil yalnızca diger ürünlerin de TSE denilen kurumdan ithalat izni almak için ne taklalar attığını bilmeyenler için söylaeyim
ünyada ki tüm aletli aletsiz,akrobatik katagori dahil üçlü beşli onlu saltolar bizim insanımız için mukayese bile olamaz:queen::queen:İşin kötü yanı bu insanlar,takla atanlar Türk.Övünsekmi utansak mı bende anlayamadım.Kolay gelsin.