Tvs Apacheye modifiye ne yapıla bilir ?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
İyi günler.Öğrenip satarım düşüncesiyle motorumla hiç oynamadım ama şuan için ss büyütmeye gerek yok 2 yıl kadar daha Tvs'mle birlikte olmayı düşünüyorum ve modifiye etmek istiyorum.Modifiyeden kastım apaçi işi gibi değilde mesela jant boyatma,xenon,far karartma gibi ufak tefek şeyler.Sizler neler önerirsiniz

Makine bu

5937incio8488504.jpg
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
hiç bir yeriyle oynama kardeşim çok güzel motorum maşallahı var bence çok yapmak istiyosan yan kapaklara ve egzoza kırmızı carbon folyo olabilir ama aynı rengi tuturmalısın folyo renginde bekliyorum yapacaklarını:)
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Bence bu oğlana pek birşey yapmaya gerek yok. Gayet asil ve kalıplı duruyor.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Aynalara karbon folyo çekebilirsin (ustalık gerektirir 2 saatimi harcayıpta istediğim sonucu almış değilim. ) Lastik yazılarını boyıyabilirsin arkaya bulabilirsen çakar led stop yapabilirsin, görünürlüğü arttırmak için ön plakalığa led çekebilirsin gündüz farı gibi. Bende yapmayı düşünüyorum ayrıca arka çanta kullanıyosan onada led çekip görünürlüğü arttırabilirsin gayet iyi olur.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Orjinal lastikleri var sanırımi fotodan tam belli olmasa da.

Lastik al kalitesinden :cat:
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
ön far zaten hafif kararmış gerek yok bence, yalnız lastik yazılarınıda sakın boyama çok berbat duruyor bence sadece eksozu değiştirebilirsin tiger filan birde önlere power led far takabilirsin bu arada lastik filan alma o martavala bende kandım değiştirdim geçenlerde firene bastım kaydım düştüm yani lastik mastik hikaye
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Aslında hiç birşey yapmana gerek yok ama madem rahat 2 sene daha kullanıcaksın bi tiger egzoz al. Orjinal egzozun görüntüsü pek hoşuma gitmedi
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
kafa karenajını biraz aşağı taşımak onu daha agresif gösterebilir

bkz: kawa Z serisi
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Hadi görünüş için bazı fikirler veriliyor sürati arttırmak için ne gibi önerileriniz olur :)
Benim aklıma ilk karbüratör memesini büyültmek geliyor ama sonradan randıman tuturabilirmiyiz ?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Kardeş bu haliyle çok güzel. benimkinin eski sahibi ön bar arka çanta demiri taktırmış gerçekten heybetli görüntüsü var bu da sahibinden comdan aldığım resmi.
1392006_10202107373073859_1110722617_n.jpg
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
99
benim motorun tıpkısının aynısı :)

kendi sağlığın ve motorun sağlığı için lastikleri deyiştir
zenon far taktır ama aklı başında bi tamirci taksın takmışkende akü bitmesin diye konjektörüde buyutsun malum zenon yuksek akım çeker
incecik sade siyah elcikler yerine daha güzel elcik takıla bilir
motorda sureklı yanık kalan gündüz farımıdır nedir ben onlara kaşları diyorum onların rengını deyiştirebilirsin lakin dikkat et onlar dipsiz ampül deyil bildiyin elektronik devreyle bağlı oraya müdahele edecek şahız usta olmalı ben devreyi modifiye edip yerine kırmızı şerit ekledim beyaz deyil kırmızılar artık :)

karbiratörle vs vs oynamanada gerekyok al bitana 14 dişli yada 15 dişli öndişli taktır gör bak nasıl sürat deyişiyor tavsiyem 14 dişlidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst