TVS Apache RTR 150 Yedek Parça Arıyorum.ACİL !

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
12
Arkadaşlar bana tvs apache mümkünse yansanayi ,yani ucuzundan yedek parçalar lazım.Güvenilir bir internet sitesi yada yakınlarda bayii varmı bunları temin edebilecek.
Manisa İzmir civarında oturuyorum.
Lazım olan parçalar.

Far
Far çerçevesi
Km göstergesi(Dijital)
Ön cam
Rtr ayna takımı
Sinyal
Gidon topuzu

Şimdiden teşekkürler ...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
apache ve yan sanayi parça bence imkansız en fazla yağ filtresini bulursun yan sanayi..çıkma varsa al yoksa orj..
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
12
http://www.motoay.com/default.asp?say=4

burada olması lazım telefondan arıyıp sorabilirsiniz

Arkadaşım daha önce alışveriş yaptın mı bu siteden. Ne derece güvenli ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

apache ve yan sanayi parça bence imkansız en fazla yağ filtresini bulursun yan sanayi..çıkma varsa al yoksa orj..

Bu parçaların full orjinali istanbulda ana bayiden fiyat sordum 800 lira gibi bir fiyat çıkardılar.Motor aksamıyla alakalı şeyler olmadığından yansanayilerini arıyorum. Var yansanayileri ama sitelere pek güvenemiyorum açıkçası. Nerden baksan bi 100 150 lira havale etmem gerekiyor sıtenın hesabına. bu parcalara.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Arkadaşım daha önce alışveriş yaptın mı bu siteden. Ne derece güvenli ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------



Bu parçaların full orjinali istanbulda ana bayiden fiyat sordum 800 lira gibi bir fiyat çıkardılar.Motor aksamıyla alakalı şeyler olmadığından yansanayilerini arıyorum. Var yansanayileri ama sitelere pek güvenemiyorum açıkçası. Nerden baksan bi 100 150 lira havale etmem gerekiyor sıtenın hesabına. bu parcalara.
başka motorlardan uyan varsa öyle alırsın ama apachenin öyle yan sanayi parçasını ne gördüm nede duydum..rialli.com a bi bak işine yarayan parça varsa burdan al ben daha önce alışveriş yaptım haladaha yapiyorum yeri geldi 200 lirada hesaplarına yatırdım parçam geldi..Gözle görüpte almak daha mantıklı tabi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst