sürüş olarak ,şehir içi manevra ve hatta yol tutuş(eurogrip kaliteli kastikler)olarak bence çok iyi bir seçim olur.motora çok iyi hükmediyorsun bi defa ki virajlarda altından kolay kolay kayıp gitmiyor ,spacy den sonra hele ki 3-5 gün debriyaja alıştıktan sonra şov yaparsın.git dene hoşuna gitmezse alma bu kadar basitAbi manevra kabiliyeti vs derken, ben de ilk motorumu alacağım şu an kuryelik yapıyorum honda spacy ile ama debriyajlı motor ilk olacak başlangıç motoru olarak bakarsak discover mı al dersiniz ?