Ben CB'yi genel görüşün aksine TVS'den daha güzel buluyorum. Gerçeğini görmemiş olan arkadaşlara tavsiyem, internetteki resimlere aldanmamaları. Dün bir tane beyaz rengini park etmiş olarak gördüm, koruma demiri ve 26 litre Kappa çantasıyla harika görünüyordu. TVS daha iyi gidebilir ki 150 cc olduğu için normaldir, onun çok kısa olan aks aralığı, yandan bakınca motosiklete sanki presle önden sıkıştırılmış gibi bir hava veriyor. Aks aralığı 5 - 10 santim daha uzun olsa TVS gerçekten çok güzel olurdu.
Ayrıca Honda'ya, CB125 gibi göreceli olarak demode bir motor getirdiği için kızıyoruz ama 6 senedir gösterge hariç doğru dürüst geliştirilme yapılmamış olan ve Türkiye dışında bir yerde satışı olmayan RTR 150'yi getirmeye devam eden distribütöre ne demeli ? Getirsinler RTR180'i 5-6 bin TL'ye herkes adam gibi motor görsün. Biz burada motoru övdükçe onlar yeni modelleri getirmemeye devam ediyorlar.