TVS apache rtr 150 edge 2012 şanzıman sorunu

Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
merhaba arkadaşlar motorumun vides geçişleri sert debriyaj ayarında sorun yok yeterince yukarıda yağ olarak en son motul 10w40 7100 çift esterli tam sentetik yağ koydum.orta sehbaya alıp denedim birinci videse aldım lastik dönerken debriyaja bastım acaba ayırma yapmıyomu diye, o da nesi birden lastik frenledi.videste debriyaja basınca dönen lastik durutor elle zor dönüyo. bu normalmidir?debriyaj sertliği neden kaynaklanır? bu arada bazen vides aralarında boşa düştüğüm oluyor genel anlamda vides pat küt geçiş sesleri ve sertliği haricinde sıkıntı çekmiyorum ama tedirgin oldum şanzımanım dağılma ihtimaline karşı.tecrübe yaşayan varsa bu konuda paylaşımlarınıza sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst