- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
arkadaşlar ben ortalama 1200 kmde bir yağ değiştirdiğim için motul falan almam... 10500 kmdeki motorumun son yağ değişiminde Castrol Power 1 Power Release 15w50 yağ kullandım... motor tam anlamıyla ısınana kadar vites geçişleri sert oldu... ısındıktan sonra şıkır şıkır akıyor adeta ama yaz günü olmasına rağmen ilk 5 10 km odun kırıyorum resmen... başka marka yağ kullanan arkadaşlarda da aynı şey mi oldu acaba...
Anlaşamadığımız nokta şu bak.. 1200de değişsende 500de değişssende motor ısındığında, zorlandığında o yağ motoru korumakta aciz kalıyorsa benim gözümde değersizdir.. motülü yada muadili bi yağı koymak hem motoru her türlü duruma karşı korur hemde kafan rahat 2bın kmde değişirsin.. ekonomi yapmak ucuz yağ koymak değildir.. benim tecrübelerim bunu söylüyor bana..