TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Süpermiş o zaman abartılan titreşim yok anlaşılan kullananlar aynı şeyi söylediğine
göre. Kafamdaki soru işareti gitmiş oldu. en fazla kaç km yapma fırsatı buldun arada şehir dışına çıksam problem yaşar mıyım İstanbul civar illerine?
Sehir disi degil de motorun rodajini yaparken bi' gun 100 km yapmistim hic sorun olmadi. Burada eski sayfalara bakarsan artci ile birlikte Istanbul'dan ege turu yapan var.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Süpermiş o zaman abartılan titreşim yok anlaşılan kullananlar aynı şeyi söylediğine
göre. Kafamdaki soru işareti gitmiş oldu. en fazla kaç km yapma fırsatı buldun arada şehir dışına çıksam problem yaşar mıyım İstanbul civar illerine?

Hocam bence motoru ilk kullandığında, belki bi süre sonra bile titreşimi hissedeceksin, hatta seni rahatsız ettiğini bile söyleyeceksin ama sonra hem sen alışacaksin hem de motorda titreşim azalacak. Artçı motora binmeye alışık biri değilse ayaklarının titrediğinden şikayet edebilir, benim arkadaşlarım hep öyle söylüyo ama öyle abartılacak kadar da degil durum, zira ben kendim artçı olarak da denedim. Şahsen benim kendi tecrübelerim budur :) Söyleyelim de sonra bize küfretme :D

benim için güzel bi ölçüt oldu bu mesajın sağol dostum :)
Eyvallah hocam rica ederim :)
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Arkadaslar ayin 22 sinde antalyadan çıkıp BURDUR / DENİZLİ / NAZİLLİ / AYDIN /İZMİR /ÇEŞME / KUŞADASI / DİDİM / DATÇA /BODRUM / MARMARİS /MUĞLA /FETHİYE /KAŞ /KALKAN DEMRE ANTALYA olmak üzere ongunluk bi kamp yaparak tür düşünüyoruz. Tavsiye edebileceğiniz şeyler varmı kamp yeri kesinlikle gezileri gereken yerler falan o tarafta olan arkadaşlar ne önerirsiniz. Yanımıza almamız gereken dikkat etmemiz gereken şeyler nelerdir. İlk defa böyle birşey yapacağız dolayısıyla acemiyiz yardimci olursaniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yaz tatili için memlekete geldim motora binemiyorum doğru düzgün.. kamp fln uzun yol gitcez etcez diyenleri duydukça kötü oluyorum ^^ bende uzun yol bağımlılığı olmuş anlaşılan..
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Hocam bence motoru ilk kullandığında, belki bi süre sonra bile titreşimi hissedeceksin, hatta seni rahatsız ettiğini bile söyleyeceksin ama sonra hem sen alışacaksin hem de motorda titreşim azalacak. Artçı motora binmeye alışık biri değilse ayaklarının titrediğinden şikayet edebilir, benim arkadaşlarım hep öyle söylüyo ama öyle abartılacak kadar da degil durum, zira ben kendim artçı olarak da denedim. Şahsen benim kendi tecrübelerim budur :) Söyleyelim de sonra bize küfretme :D


Eyvallah hocam rica ederim :)

Estağfurullah hocam anca teşekkür ederim bu kadar yardımcı olduğunuz için. :) bilmeden almaktansa artıyı eksiyi bilerek almak daha iyi en azından hazırlıklı olurum :) rahatsız edici olmaması sevindirdi beni. Çok kafama takılan bir soruydu.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
arkadaşlar forumda çok kişi sormuş tur camı siperlik hangi modelin uydurdunuz diye bir kişide cevap yazmamış doğru dürüst sakallıda var demişler sakallı kim onda varsa bir kişi nodel söylesinde herkes rahatça temin edebilsin.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Beyler sa.
Bir sorunum var. Yardım bekliyorum.
Motosikletim Apache. 2012 model. 7bin km de. Bundan 8 ay önce, motosikleti kapalı garaja, akünün kutup başını sökerek koydum. Aradan gecen bu 8 ayda motosiklet hiç çalışmadı.

Bugün memlekete geri geldim. İlk isim güzelce bir yıkamak ve çalıştırmaya zorlamaktı. Sorunum su:

Akü bitik olduğu icin tabiki çalışmadı.
Ayak marşı ile de olmadi.
Vurdurduk yine olmadı.

Akü yu araba ya bağladik. Tekrar kaç sefer basmamıza ragmen yine bir türlü almadı.

Karbüratör vidalarini söktüm, tahliye hortumundan tahliyesini sağladım. Geri taktik filan derken, halen çalışmiyor.

Beyler nolur bi fikir verin. Ne yapmam gerekiyor? Burada gösterebileceğim usta yok. Zaten şimdiye kadar hep servise gitti. O yüzden ustaya gitmek istiyorum. Benkm elimden gelir. Sizce sorun nedir?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Enes, yag eline ulasdi mi, denedin mi? Surat motordaki usta 15 50 yari sentetik koymam gerektigini soyledi. Tam sentetigi sordum, Apache'ye tam sentetik koyarsan yag yokmus gibi olur, aralara girmez dedi. 10 40 veya 15 50 kullanabilirsin dedi.

Ben Istanbul'da yasiyorum. Hava su an cok sicak, aksam dahil surekli 25 derecenin uzerinde, motorun sicakligi suratima vuruyor.

Bir de bu yeni kasalarda grenajin on tarafa bakan siyah karbonlu ic kismin da ustte vida var, altta da vida boslugu var ama vida yok. Servis de butun motorlara baktim hic birinde yok. Fabrikadan boyle ciktigini soyluyor hepsi, ilginc geldi bana..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Beyler sa.
Bir sorunum var. Yardım bekliyorum.
Motosikletim Apache. 2012 model. 7bin km de. Bundan 8 ay önce, motosikleti kapalı garaja, akünün kutup başını sökerek koydum. Aradan gecen bu 8 ayda motosiklet hiç çalışmadı.

Bugün memlekete geri geldim. İlk isim güzelce bir yıkamak ve çalıştırmaya zorlamaktı. Sorunum su:

Akü bitik olduğu icin tabiki çalışmadı.
Ayak marşı ile de olmadi.
Vurdurduk yine olmadı.

Akü yu araba ya bağladik. Tekrar kaç sefer basmamıza ragmen yine bir türlü almadı.

Karbüratör vidalarini söktüm, tahliye hortumundan tahliyesini sağladım. Geri taktik filan derken, halen çalışmiyor.

Beyler nolur bi fikir verin. Ne yapmam gerekiyor? Burada gösterebileceğim usta yok. Zaten şimdiye kadar hep servise gitti. O yüzden ustaya gitmek istiyorum. Benkm elimden gelir. Sizce sorun nedir?

Depoda ki benzini boşaltmayı deneyin. Normalde motosiklet o kadar süre bekleyecekse depo fullenip bırakılır ki depo kurum bağlamasın. Belki tortu vb. birşey tıkanmaya sebep olmuş olabilir. Ayrıca motosikletinizin yağını da değiştirmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Depoda ki benzini boşaltmayı deneyin. Normalde motosiklet o kadar süre bekleyecekse depo fullenip bırakılır ki depo kurum bağlamasın. Belki tortu vb. birşey tıkanmaya sebep olmuş olabilir. Ayrıca motosikletinizin yağını da değiştirmenizi tavsiye ederim.

Benzinimi full bırakmıştım. Dediğiniz gibi olmasın diye.
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Bugun 109km/s'ye kadar ciktim, daha da gidiyordu da trafik basladi yavasladim. Karsidan ruzgar estigin de cok korkutucu oluyor, bildigin serit degistirdim, motorlarin genel sorunlarindan biri sanirim, yapacak bi' sey yok? Lastikler fabrika cikisi, yeni lastik ile daha iyi yol tutusu saglarsam degisebilir sanirim bu durum.

Bir de 25-28 PSI olarak mi kullaniyorsunuz lastikleri? Artci aldim arkama saga sola yalpalama yapti, gidonu zor kontrol ettim, bildigin on teker havada gibiydi. Amortisor ayarlari fabrika cikis ayarlarin da. Herhalde amortisor ayari+lastik degisimi, uygun PSI degeri ile cozulur bu sorun? (Topcase tarzi agirlik yapan hic bir sey yok) Artci ile arka 32 yapmak gerekiyor galiba ama ugrasilmiyor onunla, zaten uzun yol yapmiyorum. 28 ile de alsam cok fark etmez kisa sure de sanirim..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
QlXDjZ.jpg
[/url][/IMG]




Bu gün sürat motora uğradım pistonun silindirin hali bu değişti dolayısı ile gitti yine 1 avuç para
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
Beyler sa.
Bir sorunum var. Yardım bekliyorum.
Motosikletim Apache. 2012 model. 7bin km de. Bundan 8 ay önce, motosikleti kapalı garaja, akünün kutup başını sökerek koydum. Aradan gecen bu 8 ayda motosiklet hiç çalışmadı.

Bugün memlekete geri geldim. İlk isim güzelce bir yıkamak ve çalıştırmaya zorlamaktı. Sorunum su:

Akü bitik olduğu icin tabiki çalışmadı.
Ayak marşı ile de olmadi.
Vurdurduk yine olmadı.

Akü yu araba ya bağladik. Tekrar kaç sefer basmamıza ragmen yine bir türlü almadı.

Karbüratör vidalarini söktüm, tahliye hortumundan tahliyesini sağladım. Geri taktik filan derken, halen çalışmiyor.

Beyler nolur bi fikir verin. Ne yapmam gerekiyor? Burada gösterebileceğim usta yok. Zaten şimdiye kadar hep servise gitti. O yüzden ustaya gitmek istiyorum. Benkm elimden gelir. Sizce sorun nedir?
benzin musluğunun filtresini temizle-marşa çok bastıysan buji ıslanmıştır çalıştıramassın bujiyi sök ocakta yada çakmakla baya bi kurut-karbüratördeki tahliye yerinden benzini boşalt tazesi gelsin marşa basarken gaz verme boğma motoru inşallah yardımcı olurum
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Enes, yag eline ulasdi mi, denedin mi? Surat motordaki usta 15 50 yari sentetik koymam gerektigini soyledi. Tam sentetigi sordum, Apache'ye tam sentetik koyarsan yag yokmus gibi olur, aralara girmez dedi. 10 40 veya 15 50 kullanabilirsin dedi.

Ben Istanbul'da yasiyorum. Hava su an cok sicak, aksam dahil surekli 25 derecenin uzerinde, motorun sicakligi suratima vuruyor.

Bir de bu yeni kasalarda grenajin on tarafa bakan siyah karbonlu ic kismin da ustte vida var, altta da vida boslugu var ama vida yok. Servis de butun motorlara baktim hic birinde yok. Fabrikadan boyle ciktigini soyluyor hepsi, ilginc geldi bana..

Antalyada ikamet ediyorum motul 15w50 4t 7100 serisi kullanıyorum.aralara girermi girmez mi bilmem orasını ama şimdiye kadar kullandığım yağların en iyisi derim + vites gecişleri mükemmel + uzun yolda sibop sesi yok bence fiyatına göre artıları fazla o yuzden ben tavsiye ederim.
acaba internetden sipariş gectiğimde bayat yağ gelirmi diye de takılma 7100 serisi gecen yıl cıktı.
o vida yeri olupda vidası olmayan yer bende de var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

allah senden razı olsun valla çok sağol sonunda

ne demek Emre bizler bu form da niye varız bildiklerimizi tecrübelerimizi paylaşmak için burdayız hem de servisler bizi öpmesin diye:bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------


Geçmiş olsun sizde benim gibi Allah ne verdiyse basanlar dansınız herhalde.
bir kaç soru soracağım müsadenle
1- ne kadar masraf ettiniz
2- motorsikletiniz kaç kilometrede
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Antalyada ikamet ediyorum motul 15w50 4t 7100 serisi kullanıyorum.aralara girermi girmez mi bilmem orasını ama şimdiye kadar kullandığım yağların en iyisi derim + vites gecişleri mükemmel + uzun yolda sibop sesi yok bence fiyatına göre artıları fazla o yuzden ben tavsiye ederim.
acaba internetden sipariş gectiğimde bayat yağ gelirmi diye de takılma 7100 serisi gecen yıl cıktı.
o vida yeri olupda vidası olmayan yer bende de var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



ne demek Emre bizler bu form da niye varız bildiklerimizi tecrübelerimizi paylaşmak için burdayız hem de servisler bizi öpmesin diye:bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------



Geçmiş olsun sizde benim gibi Allah ne verdiyse basanlar dansınız herhalde.
bir kaç soru soracağım müsadenle
1- ne kadar masraf ettiniz
2- motorsikletiniz kaç kilometrede

önümü gördüğüm zaman motor 7-8 bin devirin altına inmiyor motor 68 bin km'ye geldi bu 2. değişim... daha önceki daha iyi durumdaydı bunun görüntüsü felaket :) toplamda 700 liraya mal oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst