Antalyada ikamet ediyorum motul 15w50 4t 7100 serisi kullanıyorum.aralara girermi girmez mi bilmem orasını ama şimdiye kadar kullandığım yağların en iyisi derim + vites gecişleri mükemmel + uzun yolda sibop sesi yok bence fiyatına göre artıları fazla o yuzden ben tavsiye ederim.
acaba internetden sipariş gectiğimde bayat yağ gelirmi diye de takılma 7100 serisi gecen yıl cıktı.
o vida yeri olupda vidası olmayan yer bende de var

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
ne demek Emre bizler bu form da niye varız bildiklerimizi tecrübelerimizi paylaşmak için burdayız hem de servisler bizi öpmesin diye:bestmt:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
Geçmiş olsun sizde benim gibi Allah ne verdiyse basanlar dansınız herhalde.
bir kaç soru soracağım müsadenle
1- ne kadar masraf ettiniz
2- motorsikletiniz kaç kilometrede