TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
slm arkadaşlar 2 haftadır debriyaj balatası arıyordum sonunda burdan bir arkadaşın (07DFB18) sayesinde ıspartadan sipariş ettim antep'e göre daha ucuza geldi

sipariş etmişken başka siparişlerde verdim yağ filresi hava filresi falan ama bir filtre varki ne işe yaradığını bilmiyorum nereye takılıyor bilen varmı,(fotoğrafta elimde duran)

[url]http://hizliresimyukle.com/images/2015/06/27/slh.jpg[/url]
[url]http://hizliresimyukle.com/images/2015/06/27/slh1.jpg[/url]

hepsi 79 tl.

benzin filtresi hacıabı.. depoyu sökünce görürsn zaten.. değiştirsen zararı olmaz.. zincir dişli seti alıcam bende orayıda arayıp sorayım en uygunu hangısıyse ordan alayım..

Çok teşekkürler cevaplar için peki gündüz ledi yada çakar taksam bağlantıyı nerden almalıyım.

direk kontaktan yada parklardan farketmez + olan herhangı bıyerden alabılrsın..

Merhaba değerli TVS Apache RTR 150 kullanıcıları
2. El olarak aldığım 2012 model motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum. Şu anda üstünde önde 3.00-17 arkada 3.00-18(Tubeless) Metzeler lastik var. Fakat ömrü bitmiş denilebilir. Bu motorda tubeless uygulaması doğru mu? Ya da herhangi bir sorun oluşturuyor mu? Öne 3.00-17 arkaya 3.25-18 iç lastikli Metzeler taktırmayı planlıyorum. Bu kararı edinebildiğim bilgiler ışığında verdim. Siz tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim bu uygulama hakkında?
Keyifli sürüşler dilerim.

tubeless sorun olmuyor hocam kullanabılrsın.. iç lastıkten daha saglam olur..
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
benzin filtresi hacıabı.. depoyu sökünce görürsn zaten.. değiştirsen zararı olmaz.. zincir dişli seti alıcam bende orayıda arayıp sorayım en uygunu hangısıyse ordan alayım..



direk kontaktan yada parklardan farketmez + olan herhangı bıyerden alabılrsın..



Enes merhaba :)
zincir dişli setinin sonunu ben aldım :king:
Yedek olarak olarak duruyor iş yerinde bulamazsan bendekini sana göndereyim.bana lazım olduğunda ya da bulduğun zaman gönderirsin sorun değil.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hacıabi ben buldum sürat motorda ancak senin aldığın yerde daha ucuz ise diye dedim.. ne kadara almıştın sen ? aciliyeti yok çok sağol düşünmen yeter ;) zinciri son kez gerdim işte gittiği kadar sonra mecbur alıcam artık binmeye bağlı ne kadar gideceği.. değişmişken zincir dişli hepsini değişiyim dedim 20bın km dir orjınalı duruyor..
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
Merhaba arkadaşlar üstatlara bir sorum olucak 2012 apachede farlar motor çalışınca yanıyor bunun kontaktan direk yapıldığını duydum fakat kimi iyi diyo kimi akü boşaltıyor diyor bunun doğru şekilde nasıl yapılır detaylı anlatabilecek olan varmı acaba teşekkürler.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
On lastik arkaya takilir mi? ebat uyuyor ama on icin uretilmis.

yük endeksi uyuyorsa sıkıntı olacağını zannetmiyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Ustam deponun altina baktim benzin muslugu falan var baska benzin elemani yokki bu filtrenin takilabilecegi buyuklugunde bir yer goremedim

drej73 benzın musluğu ile karbüratör arasındaki hortumu takip et kesin bulursun :cat:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ustam deponun altina baktim benzin muslugu falan var baska benzin elemani yokki bu filtrenin takilabilecegi buyuklugunde bir yer goremedim

Depoyu sökmeden göremezsn.. şaseye bağlı bi parça beyaz görürsün zaten açtığında..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

al bak resim koyayım akünün ilerisine bak deponun olmadığı yere..

 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Cümleten merhabalar. Aklıma takılan bir soru var ne zamandır sorucam soramıyorum. Sizin motordada gazı kesince böyle bir yavaşlama amann gitmicem ben demeler var mı ? ön diskte yamukluktan dolayı balata sürtüyor o biraz hız keser gibi oluyorda, sanki motor freni çok yapıyor gibi geliyor. Birde ön cam nerden bulurum uygun fiyatlı ? 120 liraya facebookta sakallı diye biri var o satıyormuşta çok mantıklı gelmedi yarım metre plastik iki civata için o para. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Baska motorlarda nasil bilmiyorum ama sizde de vites araliklari cok mu yakin? 15/km de 2. vitesi istiyo. 25 gibi 3. vites 40da 5. vites. 4u hatirlamiyorum.

Bilgilenmek amaciyla soruyorum acemiyim yeni basladim motor kullanmaya.

Tesekkurler.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Baska motorlarda nasil bilmiyorum ama sizde de vites araliklari cok mu yakin? 15/km de 2. vitesi istiyo. 25 gibi 3. vites 40da 5. vites. 4u hatirlamiyorum.

Bilgilenmek amaciyla soruyorum acemiyim yeni basladim motor kullanmaya.

Tesekkurler.

Dediğin aralıklar çok düşük. Ama önemli olan hız değil devirin kaç olduğu. Başta ben de devirsiz kullanıyordum ama şimdi şehir içi tek kişi ortalama 6-7 bin arası vites atıyorum bu da hız olarak 1 de 25, 2 de 45... gibi devam ediyor. Bence senin kullanışınla alakalıdır bu durum. Zira bizim motor biraz devirli kullanılmayı sever :mrgreen: Ama dediğim gibi hızdan önce hangi devir aralığında vites attığın önemli.. Nacizane diyeceklerim bu kadar, faydalı olur inşallah :cherry:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
7bın devirden aşağı vites atmak motora işkencedir açık net :) yük bindirirsin motora.. hoş ben 8 bınden aşağı vites atmam ama 7 bin iyidir..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Depoyu sökmeden göremezsn.. şaseye bağlı bi parça beyaz görürsün zaten açtığında..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

al bak resim koyayım akünün ilerisine bak deponun olmadığı yere..

[url]http://i.hizliresim.com/EYZY9B.jpg[/url]

dostum açtım baktım iki parçanın birbirileriyle alakası yok tahminimce tvs scoty pep filresi bendeki fotoya iyi bakarsanız etrafının süzgeç gibi olduğunu görürsünüz yinede tşkkr.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
EYZY9B.jpg
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Dediğin aralıklar çok düşük. Ama önemli olan hız değil devirin kaç olduğu. Başta ben de devirsiz kullanıyordum ama şimdi şehir içi tek kişi ortalama 6-7 bin arası vites atıyorum bu da hız olarak 1 de 25, 2 de 45... gibi devam ediyor. Bence senin kullanışınla alakalıdır bu durum. Zira bizim motor biraz devirli kullanılmayı sever :mrgreen: Ama dediğim gibi hızdan önce hangi devir aralığında vites attığın önemli.. Nacizane diyeceklerim bu kadar, faydalı olur inşallah :cherry:

7bın devirden aşağı vites atmak motora işkencedir açık net :) yük bindirirsin motora.. hoş ben 8 bınden aşağı vites atmam ama 7 bin iyidir..

Cok bagirimaya basliyo ama motor mecbur atiyorum. Devire bakmadan atiyorum. Kisaca 40 km uzerinde 5. vitesde gidiyorum. Daha rodajda belki ondandir. Bakalim daha acemiyim daha cok pratik... Tesekkurler
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Cok bagirimaya basliyo ama motor mecbur atiyorum. Devire bakmadan atiyorum. Kisaca 40 km uzerinde 5. vitesde gidiyorum. Daha rodajda belki ondandir. Bakalim daha acemiyim daha cok pratik... Tesekkurler

7bın devir civarı at vitesi.. devre bakmadan atıyorum olurmu ^^

dostum açtım baktım iki parçanın birbirileriyle alakası yok tahminimce tvs scoty pep filresi bendeki fotoya iyi bakarsanız etrafının süzgeç gibi olduğunu görürsünüz yinede tşkkr.

bilmiyorum hacıabı resimdeki değişik olabilir ama apachenın ki bu.. Sen niye aldın ne diye aldın kı onu ? Belki sana benzın fıltresı vermıiştir.. depodan karbüratore giden boruyu kesip arasına koyucaksın benzin filtresiyse. apachede yok orjinalde çünki.. Depo altındaki filtre bi çeşit emisyon gibi bifiltre .. motor bloğuna giriyor o borunun ucu..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
arkadaşlar castrol 4t 10w40 yağ kullanıyordum sanırım bu yağ buharlaşıyor viteslerde ya da seste bir sıkıntı yok fakat motor fazla ısınıyor ve yağ eksiliyor. Shell advance ultra 15w 50 koyayım diyorum önceki sayfalarda kullananlar olmuş memnunlar. motoru 7bin 8 bin devir aralığında kullanıyorum şehir çankırı ortalama sıcaklık yazları 25+
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst