TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
oradada orjinali yok:pale:

arkadaşlar Isparta'da benim motorum için yedek parcalarını aldığım yer var hat da bu gün zincir takımı ve arka canta demiri aldım .
kaliteli bir iş yeri işletmecileride aynı şekilde hatır naz cana yakın kişiler.
formda debriyaj balatası aradığınızı gördüm ve iş yerine sordum ellerinde varmış ve orjınal fiyatı ise 50 tl dediler.
linki atıyorum incelersiniz .
http://motomagaza.com/
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Bulunmaz hint kumaşı oldu :queen:

arkadaşlar Isparta'da benim motorum için yedek parcalarını aldığım yer var hat da bu gün zincir takımı ve arka canta demiri aldım .
kaliteli bir iş yeri işletmecileride aynı şekilde hatır naz cana yakın kişiler.
formda debriyaj balatası aradığınızı gördüm ve iş yerine sordum ellerinde varmış ve orjınal fiyatı ise 50 tl dediler.
linki atıyorum incelersiniz .
http://motomagaza.com/


Tesekkurler kardesim, yarin bi bakicam o siteye arar siparis veririm gerekirse.
 
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
15
merhaba, 2014 model de lastik sorunu yaşıyorum metzeler in bu çifti uyuyormu çözemedim http://www.n11.com/90-90-18-275-x-18-on-arka-metzeler-me-22-dis-lastik-seti-P63798266 uymuyorsa irc harici ön arka lastik önerirmisiniz lütfen..

teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

http://www.n11.com/90-90-18-275-x-18-on-arka-metzeler-me-22-dis-lastik-seti-P63798266
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
merhaba, 2014 model de lastik sorunu yaşıyorum metzeler in bu çifti uyuyormu çözemedim http://www.n11.com/90-90-18-275-x-18-on-arka-metzeler-me-22-dis-lastik-seti-P63798266 uymuyorsa irc harici ön arka lastik önerirmisiniz lütfen..

teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

http://www.n11.com/90-90-18-275-x-18-on-arka-metzeler-me-22-dis-lastik-seti-P63798266

senin lastiklerin 17 inç
bu lastikleri alırsan 5 metreden tek hamleyle lastiği janta gecirirsin :flower:

burayla irtibata gec
http://www.motolastik.com/
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Motolas ile lastik hakkinda gorustum de haftaya Michelin Pilot Street 110/80/17 gelecegini beklememi soylediler. Bir kac ebat alternatifi de soylediler.

Birini Pilot Activ birini Street yapabilirsin dediler. Diger alternatif ise yanak capini dusurerek her iki tekere de Street takip on 100/80/17 arka 130/70/17 takabilecegimi soylediler. Acikcasi orjinal ebatlari disina cikmayi istemiyorum ancak Michelin'de boyle bi' tercih yapilamiyor.

Diger alternatif ise yeni lastigi bekleyip on 100/80/17 arka yeni gelecek olan ve orjinal ebatlarin da olan 110/80/17.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Çok sağol hocam daha önce rastlamadım ben linklere.. çok güzel bi site olmuş beğendim..

Selamun aleykum arkadaşlar.
Enes seni burada yakalamışken aklıma takılan bir şeyi soracaktım. Senin fotoğraflarda gördüğüm kadarı ile telefon tutacağı vb. sabitlemek için 2 aynanın arasına yerleştirdiğin bir çubuk var. Tam adı nedir nerden temin edilebilir :silent:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamun aleykum arkadaşlar.
Enes seni burada yakalamışken aklıma takılan bir şeyi soracaktım. Senin fotoğraflarda gördüğüm kadarı ile telefon tutacağı vb. sabitlemek için 2 aynanın arasına yerleştirdiğin bir çubuk var. Tam adı nedir nerden temin edilebilir :silent:

a.selam.. Hacıabi o gidon demiri diye geçiyor.. ancak bizim motora kısa kalıyor.. ben standart bi gidon demiri aldım,ölçüsünü alıp ortadan kesip bi parça kaynattık.. sonra eşit şekle gelecek şekilde düzledik.. sonra boya attık.. bu şekilde yaptık biz.. Telefon tutacağı ve usb şarj bağlı ona.. ama daha bişeyler monte edilebilir.. baya işime yarıyor..
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
a.selam.. Hacıabi o gidon demiri diye geçiyor.. ancak bizim motora kısa kalıyor.. ben standart bi gidon demiri aldım,ölçüsünü alıp ortadan kesip bi parça kaynattık.. sonra eşit şekle gelecek şekilde düzledik.. sonra boya attık.. bu şekilde yaptık biz.. Telefon tutacağı ve usb şarj bağlı ona.. ama daha bişeyler monte edilebilir.. baya işime yarıyor..

Eyvallah kardeşim sağolasın:cat:
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
S.A arkadaşlar ben emre izmitten 29 yaş aranıza 2012 model APACHE alarak katıldım. üstatlara birkaç sorum olacak
1-Far ve parklar motor çalışmadan yanmıyor bunu aküye bağlanabildiğini duydum tam anlamıyla bilgisi olan yardımcı olabilirmi
2-Lastik konusu ön 90-90-17 arka 110-80-18 ebatlarında ne marka lastik önerirsiniz
şimdiden teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------

s.a arkadaşlar bir şey daha sorayım şimdi aklıma geldi :)
hiç durmadan kaç kilometre yol gidilir motorun sağlığı açısından
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
S.A arkadaşlar ben emre izmitten 29 yaş aranıza 2012 model APACHE alarak katıldım. üstatlara birkaç sorum olacak
1-Far ve parklar motor çalışmadan yanmıyor bunu aküye bağlanabildiğini duydum tam anlamıyla bilgisi olan yardımcı olabilirmi
2-Lastik konusu ön 90-90-17 arka 110-80-18 ebatlarında ne marka lastik önerirsiniz
şimdiden teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------

s.a arkadaşlar bir şey daha sorayım şimdi aklıma geldi :)
hiç durmadan kaç kilometre yol gidilir motorun sağlığı açısından

a.selam hoşgeldin hocam öncelikle aramıza..
1. yapılır ancak apache elektriği statörden alıyor ve öyle yaparsan aküyü kolayca yersin.. en sağlıklısı böyle maalesef..
2. metzeller kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim diğer markalar hakkında pek bilgim yok ancak hepsi orjinalden iyidir.
3. sen dayandığın kadar durmadan gider motor.. 500km durmadan gittiğimde oldu.. senın dayanıklılıgına ve motorun bakımlı olmasına kalmış..
 
Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
6
Merhaba değerli TVS Apache RTR 150 kullanıcıları
2. El olarak aldığım 2012 model motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum. Şu anda üstünde önde 3.00-17 arkada 3.00-18(Tubeless) Metzeler lastik var. Fakat ömrü bitmiş denilebilir. Bu motorda tubeless uygulaması doğru mu? Ya da herhangi bir sorun oluşturuyor mu? Öne 3.00-17 arkaya 3.25-18 iç lastikli Metzeler taktırmayı planlıyorum. Bu kararı edinebildiğim bilgiler ışığında verdim. Siz tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim bu uygulama hakkında?
Keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
Çok teşekkürler cevaplar için peki gündüz ledi yada çakar taksam bağlantıyı nerden almalıyım.
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
Merhaba değerli TVS Apache RTR 150 kullanıcıları
2. El olarak aldığım 2012 model motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum. Şu anda üstünde önde 3.00-17 arkada 3.00-18(Tubeless) Metzeler lastik var. Fakat ömrü bitmiş denilebilir. Bu motorda tubeless uygulaması doğru mu? Ya da herhangi bir sorun oluşturuyor mu? Öne 3.00-17 arkaya 3.25-18 iç lastikli Metzeler taktırmayı planlıyorum. Bu kararı edinebildiğim bilgiler ışığında verdim. Siz tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim bu uygulama hakkında?
Keyifli sürüşler dilerim.

3.00 17 ön lastis 3.50 18 metzeller arka lastik düşünüyom bende motolastikte var iç lastiksiz oluyo jantlar uygun bence daha güvenli şu an benim arka lastik tubeless
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arkadaşlar 2 haftadır debriyaj balatası arıyordum sonunda burdan bir arkadaşın (07DFB18) sayesinde ıspartadan sipariş ettim antep'e göre daha ucuza geldi

sipariş etmişken başka siparişlerde verdim yağ filresi hava filresi falan ama bir filtre varki ne işe yaradığını bilmiyorum nereye takılıyor bilen varmı,(fotoğrafta elimde duran)




hepsi 79 tl.
 
Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
6
3.00 17 ön lastis 3.50 18 metzeller arka lastik düşünüyom bende motolastikte var iç lastiksiz oluyo jantlar uygun bence daha güvenli şu an benim arka lastik tubeless

motolastikle görüştüm. Ellerindeki verdiğim ölçülerdeki lastiklerin iç lastikle kullanıldığını belirttiler. Bu lastikleri tubeless olarak kullanmaktanmı bahsediyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst