- Katılım
- 3 Haz 2015
- Mesajlar
- 116
http://i.hizliresim.com/g50JWN.jpg
http://i.hizliresim.com/941PD8.jpg
CHOSENWAR BUSEFER OLDU GALİBA.:bestmt:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------
APACHE GÜNDÜZ LEDİ VE ÇAKAR STOP UYGULAMASI.
Selamlar Hafta sonu yaptığım gündüz farı ve çakar stop uygulamami paylaşmak istedim.Malum ülke şartlarında trafikte fark edilmek önemli herkese tavsiye ederim.
Bir elektirikçi olarak sisleri kendim tasarladım. Alt alüminyum yuvaları cnc de işlettim 3 çipli led kullandım toplamda 60 cm. Zifiri karanlikta farı açmadan aydınlatma sağlıyor. Aküyüde fazla yormadan güzel bir uygulama oldu.Çakarın flaşını fren lambasından aldım sabit yanan stop ışığınıda ta km saatinin altından kablo çekerek yaptım çünkü arka park lambasına bağladıgımda saglıklı calışmadı malum apacheler bazı aydınlatma kısımlarını statörden almışlar. rolanti devrinde 1,5 \ 2 v alabiliyosun. kafanın oraya 2 amperlik sigorta birde anahtar koyup ledleri ve arka çakarın park lambasını (sabit yanan) burdan besledim.fren lambasında sıkıntı olmadı 12 stabil geliyor ordan. Montaj yapacak olanlar bunu göz önünde bulundursun.
Gecenlerde yaptığım paylaşımda link sorunu vardı düzelttim ve yeniden paylaşımda.
http://i.hizliresim.com/n763QR.jpg
http://i.hizliresim.com/VVn19P.jpg
http://i.hizliresim.com/ogWRX7.jpg
http://i.hizliresim.com/vE2v6p.jpg
http://i.hizliresim.com/1yWl6G.jpg
http://i.hizliresim.com/941PD8.jpg
CHOSENWAR BUSEFER OLDU GALİBA.:bestmt:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------
APACHE GÜNDÜZ LEDİ VE ÇAKAR STOP UYGULAMASI.
Selamlar Hafta sonu yaptığım gündüz farı ve çakar stop uygulamami paylaşmak istedim.Malum ülke şartlarında trafikte fark edilmek önemli herkese tavsiye ederim.
Bir elektirikçi olarak sisleri kendim tasarladım. Alt alüminyum yuvaları cnc de işlettim 3 çipli led kullandım toplamda 60 cm. Zifiri karanlikta farı açmadan aydınlatma sağlıyor. Aküyüde fazla yormadan güzel bir uygulama oldu.Çakarın flaşını fren lambasından aldım sabit yanan stop ışığınıda ta km saatinin altından kablo çekerek yaptım çünkü arka park lambasına bağladıgımda saglıklı calışmadı malum apacheler bazı aydınlatma kısımlarını statörden almışlar. rolanti devrinde 1,5 \ 2 v alabiliyosun. kafanın oraya 2 amperlik sigorta birde anahtar koyup ledleri ve arka çakarın park lambasını (sabit yanan) burdan besledim.fren lambasında sıkıntı olmadı 12 stabil geliyor ordan. Montaj yapacak olanlar bunu göz önünde bulundursun.
Gecenlerde yaptığım paylaşımda link sorunu vardı düzelttim ve yeniden paylaşımda.
http://i.hizliresim.com/n763QR.jpg
http://i.hizliresim.com/VVn19P.jpg
http://i.hizliresim.com/ogWRX7.jpg
http://i.hizliresim.com/vE2v6p.jpg
http://i.hizliresim.com/1yWl6G.jpg
Son düzenleme:

