TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
selam hacılar...

cumartesi zincir yağlaması yaptım... neredeyse 1200 1300 kmdir temizleyememiştim... gaz yağı ile iyice yıkayıp bol deterjanlı suyla gazyağını aldım... sonra bir iki tur atıp iyice kuruttum zinciri... ipone ile yağladım ancak o günden beri tak tak bi ses geliyo zincir bölgesinden ara ara... özellikle vites küçültürken ve şehir içinde trafikteyken... debriyaja basıyorum vites küçültüyorum bir iki kere takırtı geliyo zincirden sonra normale dönüyo... ne olduğunu anlayamadım... daha önce başına böyle bişey gelen var mıdır...

zincirin gevşekmi zincir gevşekken benimde başıma geldi ziniciri ger ses kalmaz

zincir ayarını yeni yaptırdım serviste 300 km falan oldu... bugün de biraz dolandım yine aynı takırtı mevcut... zincirin sallanmasından gelen ses gibi değil sanki diş atlıyomuş gibi bi ses... şöyle anlatayım trafikte giderken öndeki araçlar durunca ben de yavaşlarken debriyaja basıyorum... sonra debriyajı bırakıp devam ederken bir iki kere tak tuk ses geliyo... tam debriyajın kavrama anında geliyo... giderken bişey yok... vites küçültsem de büyültsem de aynı...
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
zincir çok gergin olabilir benimkindende ses geliyordu baktım zincir gerginliginden hareke bile etmiyordu
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
cemaat hoş karşılamanızdan dolayı hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Yeşil rengini seçtim ayrı bir albenisi var hem gündüz fark edilebilmek hemde akşam fark edilebilmek için ancak bütün renkler yakışıyor motora :D yeşil candır Yeşilde hayat var kardeşim :D TVS almadan önce çok fazla araştırmalar yaptım YBR 2015 bekledim Yamaha ile çok kez yazıştım ancak en sonunda firmanın sorumsuzluğu mu diyim ne son dakika gönlümü TVS ye kaptırdım hayırlı uğurlu olur inşaAllah bu akşam motoru teslim alıyorum
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
cemaat hoş karşılamanızdan dolayı hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Yeşil rengini seçtim ayrı bir albenisi var hem gündüz fark edilebilmek hemde akşam fark edilebilmek için ancak bütün renkler yakışıyor motora :D yeşil candır Yeşilde hayat var kardeşim :D TVS almadan önce çok fazla araştırmalar yaptım YBR 2015 bekledim Yamaha ile çok kez yazıştım ancak en sonunda firmanın sorumsuzluğu mu diyim ne son dakika gönlümü TVS ye kaptırdım hayırlı uğurlu olur inşaAllah bu akşam motoru teslim alıyorum

HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM DOĞRU TERCİH ETMISSIN APACHEDE HAYAT VAR HAYAT;)
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Merhaba arkadaşlar bir hafta önce apache rtr 150 mi aldım aranızda yeniyim motorum şu an 500 km de ilk bakımı bugün yapıldı şu ana kadar 5000 devri gecmedim soracağım o ki forumda rodajda ilgili çok konu bulunmakta ama hepsi farklı biri baş biri basma falan falan filan demişler. Bilen arkadaşlar yardimci olursa sevinirim nasıl rodaj yapmam hakkında hepize teşekkür ederim şimdiden.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
Motorumu teslim aldım hayırlısıyla öncelikle plaka ve ruhsatı halletmem gerekiyor.Bilenlerden yorum ve yardım bekliyorum.70TL ye fulllendi depoda az biraz yakıt vardı 95 oktan kurşunsuz aldım kitapçığa bakmadım ama :D doğrudur inş. vites geçişler çok güzel boşa düşmüyor motor giderken.Motorda hiç bir sorun yok dikkatimi çeken Titreşime gelecek olursak en fazla 6000 devir gördü motor daha önceden mondial cup kullandım Apache belkide yüksek devirlere daha çıkamadığımdandır hiçbir titreşim yok arkadaşlar max. 60km 65km sürat yaptım. Yanlız bir problem var oda benim cahilliğimden kontrol panelinde trip metre, ne tükettiğim vs vs şeyleri ayarlamayı bilmiyorum ayrıca bi konu daha var motoru sıfır almama rağmen high speed 133 diyor ? son sürat ne ara 133 oldu kardeşim anormal mi bu ? yoksa fabrikada test ettikleri için mi kayıtlı
HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM DOĞRU TERCİH ETMISSIN APACHEDE HAYAT VAR HAYAT;)

evet üstadım bencede doğru tercih :D. Ayrıca sormak istediğim bir kaç soru var motorun en iyi rolanti ayarı kaç devir ben 2.2 devir olarak ayarladım çok hoş gibi görünüyor
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhaba arkadaşlar bir hafta önce apache rtr 150 mi aldım aranızda yeniyim motorum şu an 500 km de ilk bakımı bugün yapıldı şu ana kadar 5000 devri gecmedim soracağım o ki forumda rodajda ilgili çok konu bulunmakta ama hepsi farklı biri baş biri basma falan falan filan demişler. Bilen arkadaşlar yardimci olursa sevinirim nasıl rodaj yapmam hakkında hepize teşekkür ederim şimdiden.

Kitapçıkta yazan kısıtlı bilgi çoğu zaman yanlış anlaşılabılıyor.. 50km geçme diye bir tabir var.. 1.viteste 50 ztn redline demek.. Demem o ki her vitesi motora gösterek 6 bin devrin üstüne çıkmayarak kullanın.. 5.vites 6bın devir 80kmh fln yapıyor sanırım.. bu hız anormal degıl.. sağlıklı rodaj düşük devir ve her vitesi motora öğreterek yapılır..

Motorumu teslim aldım hayırlısıyla öncelikle plaka ve ruhsatı halletmem gerekiyor.Bilenlerden yorum ve yardım bekliyorum.70TL ye fulllendi depoda az biraz yakıt vardı 95 oktan kurşunsuz aldım kitapçığa bakmadım ama :D doğrudur inş. vites geçişler çok güzel boşa düşmüyor motor giderken.Motorda hiç bir sorun yok dikkatimi çeken Titreşime gelecek olursak en fazla 6000 devir gördü motor daha önceden mondial cup kullandım Apache belkide yüksek devirlere daha çıkamadığımdandır hiçbir titreşim yok arkadaşlar max. 60km 65km sürat yaptım. Yanlız bir problem var oda benim cahilliğimden kontrol panelinde trip metre, ne tükettiğim vs vs şeyleri ayarlamayı bilmiyorum ayrıca bi konu daha var motoru sıfır almama rağmen high speed 133 diyor ? son sürat ne ara 133 oldu kardeşim anormal mi bu ? yoksa fabrikada test ettikleri için mi kayıtlı


evet üstadım bencede doğru tercih :D. Ayrıca sormak istediğim bir kaç soru var motorun en iyi rolanti ayarı kaç devir ben 2.2 devir olarak ayarladım çok hoş gibi görünüyor

Rolanti devri 1500de kalsın en sağlıklısıdır..
Dijital gösterge arada sapıtır.. 160 gösterdiği olur hiç göstemediği olur fln.. alttaki tuşa basılı tutarak sıfırlayabılırsın..
Titreşim olayı apachede cok abartılıyor.. apache cbr kadar tıtrer bunu hep soyluyorum.. 8bın devırden sonra başlar ve yormaz ınsanı.. titreşim en son dert edilcek şey olsun..
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
rodaj konusunda hiçbir problemim yok Allah'a çok şükür, o yönden mutluyum. :D Lastik hava bansıncı ön 24 arka 32 bastım ama iyi mi yanlış mı ? rolantiyi çekerim 1.5 ön tekerlek 28 arka 32 gibi birşey öğrendim satın aldığım abim söyledi 24 olursa hava inik olur zor döner direksiyon diyo insan
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM DOĞRU TERCİH ETMISSIN APACHEDE HAYAT VAR HAYAT;)

Aynen kardeşim benim km saatinde hı speed 133 herhalde fabrika test sürüsü nden kalmis

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

Motorumu teslim aldım hayırlısıyla öncelikle plaka ve ruhsatı halletmem gerekiyor.Bilenlerden yorum ve yardım bekliyorum.70TL ye fulllendi depoda az biraz yakıt vardı 95 oktan kurşunsuz aldım kitapçığa bakmadım ama :D doğrudur inş. vites geçişler çok güzel boşa düşmüyor motor giderken.Motorda hiç bir sorun yok dikkatimi çeken Titreşime gelecek olursak en fazla 6000 devir gördü motor daha önceden mondial cup kullandım Apache belkide yüksek devirlere daha çıkamadığımdandır hiçbir titreşim yok arkadaşlar max. 60km 65km sürat yaptım. Yanlız bir problem var oda benim cahilliğimden kontrol panelinde trip metre, ne tükettiğim vs vs şeyleri ayarlamayı bilmiyorum ayrıca bi konu daha var motoru sıfır almama rağmen high speed 133 diyor ? son sürat ne ara 133 oldu kardeşim anormal mi bu ? yoksa fabrikada test ettikleri için mi kayıtlı


evet üstadım bencede doğru tercih :D. Ayrıca sormak istediğim bir kaç soru var motorun en iyi rolanti ayarı kaç devir ben 2.2 devir olarak ayarladım çok hoş gibi görünüyor

Aynen kardeşim benim.km saatinde de hı speed 133 sanırsam. Fabrika test sürüsünden kalma

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

Kitapçıkta yazan kısıtlı bilgi çoğu zaman yanlış anlaşılabılıyor.. 50km geçme diye bir tabir var.. 1.viteste 50 ztn redline demek.. Demem o ki her vitesi motora gösterek 6 bin devrin üstüne çıkmayarak kullanın.. 5.vites 6bın devir 80kmh fln yapıyor sanırım.. bu hız anormal degıl.. sağlıklı rodaj düşük devir ve her vitesi motora öğreterek yapılır..



Rolanti devri 1500de kalsın en sağlıklısıdır..
Dijital gösterge arada sapıtır.. 160 gösterdiği olur hiç göstemediği olur fln.. alttaki tuşa basılı tutarak sıfırlayabılırsın..
Titreşim olayı apachede cok abartılıyor.. apache cbr kadar tıtrer bunu hep soyluyorum.. 8bın devırden sonra başlar ve yormaz ınsanı.. titreşim en son dert edilcek şey olsun..

Teşekkür ederim evet Kitapçıkta ki bilgiler kısıtlı peki uzun yol rodaj için sağlıklı olurmu uzun yoldan kastım 100 150 km arasi
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
benim fikrimi sorarsan uzun yol rodajı biraz hikaye.. 5.vitese atıp 500km gitmekle rodaj olmuyor.. motor herşeyi görcek rodajda.. tüm vitesleri alıştırmadan yapılan rodajdan ne hayır gelir..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Rodajda ben de 5-6bin devir kullandım hep şehir içi kullandım tüm devirleri alıştırmaya çalıştım. 500kmde ilk bakımı yaptım 1500km de ikinci bakımı yaptım şu an 2900 km de yavaştan sıkıştırmaya başladım en yüksek gördüğün sürat 133km/h Cbf geçmek için yanıma geliyor gazı açtığımda fırlıyor altımdan ilerde dişli değişimi yaparım yüksek devirler daha da rahatlar
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
benim fikrimi sorarsan uzun yol rodajı biraz hikaye.. 5.vitese atıp 500km gitmekle rodaj olmuyor.. motor herşeyi görcek rodajda.. tüm vitesleri alıştırmadan yapılan rodajdan ne hayır gelir..

aynen öyle dostum ben tatlı tatlı gazı açıp vitesleri yedire yedire geçiriyorum 1-5 e kadar sıralı şekilde ondan sonra yavaşlıyorum tekrar 1 kadar iniyorum ama trafik içerisindeyken mecbur sıyrılabildiğim yerde yine rodaj çalışıyorum sıyrılamadığım yerde motoru zorlamadan yine rodaj uygun hareket ediyorum ama sıralı bir şekilde değil :) ilk aldığım gün 150 km yaptım hemde şehir içi bile değil 2 mahalle arasında :D :D uzun yolda neymiş Allah'tan plaka ruhsat henüz yok yoksa tutana aşk olsun :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

ayrıca söylemeyi unuttum dijital göstergenin oradan ufak kasislerden geçerken tık tık tık ses geliyor normal mi herkeste var mı ? rahatsız edici değil ama sürekli olmuyor çünkü
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selam arkadaşlar.. Yazamadım bi kaç gündür..
Elimde şuan bi pulsar bi apache var ikisiyle de uğraşmaktan bakamadım bide üstüne dün akşam aniden yağmur olmasına rağmen Kampa gidelim diye tutturdu muhammed ve kemal abi.. Dedim hadi gidelim.. 60km yol gittik orman içinde yağmur altında çadırımızı kurduk kampımızı yaptık..
Sabah erkenden yürüşümüzü yaptık ve bugün de Bajaj Kuralkan'ın şile etkinliğine gittik 100 motor kadar hep birlikte sürdük ikramlarımızı yedik sohbet muhabbet.. yağmur altnda tekrar döndük..
Kısaca bu haftasonuda boş geçmedi :)









 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Selam arkadaşlar.. Yazamadım bi kaç gündür..
Elimde şuan bi pulsar bi apache var ikisiyle de uğraşmaktan bakamadım bide üstüne dün akşam aniden yağmur olmasına rağmen Kampa gidelim diye tutturdu muhammed ve kemal abi.. Dedim hadi gidelim.. 60km yol gittik orman içinde yağmur altında çadırımızı kurduk kampımızı yaptık..
Sabah erkenden yürüşümüzü yaptık ve bugün de Bajaj Kuralkan'ın şile etkinliğine gittik 100 motor kadar hep birlikte sürdük ikramlarımızı yedik sohbet muhabbet.. yağmur altnda tekrar döndük..
Kısaca bu haftasonuda boş geçmedi :)

[url]http://i.hizliresim.com/LaEDY0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XvJ6D5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/GY5DEb.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DM9DE3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/l79ZLg.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/PqBDp8.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qYRv4q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/yMRqPN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/b5Y65j.jpg[/url]

Güzel bir etkinlik yapmışsınız,tebrik ederim.
Kullandığınız çadırlar ne marka? Tavsiye eder misiniz?
Bende bu aralar çadır almak için araştırma yapıyorum.
Bu sebeple sordum.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Güzel bir etkinlik yapmışsınız,tebrik ederim.
Kullandığınız çadırlar ne marka? Tavsiye eder misiniz?
Bende bu aralar çadır almak için araştırma yapıyorum.
Bu sebeple sordum.

teşekkürler.. Valla yağmur altında bile kullandık işte gayet iyiydi ıslanmadk sabaha kadar :) ama aşırı sıcakta bunaltcağından emınım.. gölgeye çekilip 2.katı çıkarılabılr sanırm.. dechatlondan aldım ben 69tl idi alpinaz 2 modeli.. 2 kez kurdum smdılık 2 kişilik ama iri biri için tek kişilik.. memnunum skntısı yok.. bu fıyata en ıyısı buydu.. kemal abinin çadırı bılmıyorum yorum yapamıcam :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
teşekkürler.. Valla yağmur altında bile kullandık işte gayet iyiydi ıslanmadk sabaha kadar :) ama aşırı sıcakta bunaltcağından emınım.. gölgeye çekilip 2.katı çıkarılabılr sanırm.. dechatlondan aldım ben 69tl idi alpinaz 2 modeli.. 2 kez kurdum smdılık 2 kişilik ama iri biri için tek kişilik.. memnunum skntısı yok.. bu fıyata en ıyısı buydu.. kemal abinin çadırı bılmıyorum yorum yapamıcam :D

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Decathlon daki arpenaza benzetmiştim ama yanılmayayım diye tahminde bulunmamıştım. Tahminim doğruymuş.Bende bu çadırın 2.cisini düşünüyorum.Şimdi sitesine baktım sizinkinden kalmamış görünüyor hatta.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Decathlon daki arpenaza benzetmiştim ama yanılmayayım diye tahminde bulunmamıştım. Tahminim doğruymuş.Bende bu çadırın 2.cisini düşünüyorum.Şimdi sitesine baktım sizinkinden kalmamış görünüyor hatta.

Siteyi şimdi düzgünce incelediğimde anladım ki, baktığım çadırlara 10 TL. zam gelmiş.69 olan 79, 79 olan 89 TL olmuş.:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
doğrudur sanırım arkadaşımda söylemişti 79a aldım diye.. el alıştıktan sonra kurup toplamak pratik.. en guzelıde az yer kaplaması.. motorda taşımak yoksa işkence oluyor.. Topcase üstünde 4 sünger mat 1 çadır taşıyabiliyorum.. geri kalanda yan çantalarla topcase dolduruyorum artçı için yer bile kalıyor :) hatta 17 mayısta çanakkale turuna katılıcaz sımdılık 4 motor garanti.. bursa üzerinden geçicez gelmek isteyen olursa çadırlarla hep beraber gideriz.. cumartesi pazar..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
apicez, benim çadır, 3 kişilik ama hiç 3 kişilik gibi durmuyor, kapı tersine yatarsan 2 kişi olur ama kapı girişine ayak kısmı gelirse boy sorun oluyor 1,65 olsan bile rahatsız oluyorsun, önermem mümkün değil.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
apicez, benim çadır, 3 kişilik ama hiç 3 kişilik gibi durmuyor, kapı tersine yatarsan 2 kişi olur ama kapı girişine ayak kısmı gelirse boy sorun oluyor 1,65 olsan bile rahatsız oluyorsun, önermem mümkün değil.

aynen kemal abı bnm çadırda 1.90 üstü kişiler için skntı olabılır.. 2 kişilik ama tek kişi için ideal.. 2 kişi gidilcekse en az 4 kişilik çadır bakılmalı.. havalandırması ıyı olan. mumkunse bi kaç katlı.. pratık olmasada konforlu olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst