TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı boşuna 10 tl vermeye gerek yok yağ filtresi için ben 2 tlden 20 tane almıştım 3 yıl önce hala onları kullanıyorum hiç sorunda yaşamadım sübaba elletme hava ısındı ya yağ çabuk inceliyor ses yapması normal 10-15 bin kmden aşağı ayar yaptırma bence

motor şuan 15binde.. Kolay kolay elletmem sübaplara ztn.. sadece ufak tefek ses olduğunu farkettım.. bı uğrar baktırırm skntısı varmı yokmu..
Yağ filtresinide 5tlden alıyorum.. İşimi görüyor..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motor şuan 15binde.. Kolay kolay elletmem sübaplara ztn.. sadece ufak tefek ses olduğunu farkettım.. bı uğrar baktırırm skntısı varmı yokmu..
Yağ filtresinide 5tlden alıyorum.. İşimi görüyor..

güvendiğin biriyse ellet yoksa bırak kalsın daha iyi canına okuyorlar yoksa ben bursada bir çok yere sordum biri 200 biri 80 biri 30 tl diyor soğuduktan sonra yarım saatlik iş tek silindirde:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
enes aküyü ne yaptın bugün beni delittti alet tepiklemeyle zor çalışıyor

Hacı akü konusunda bilmiyorum kimse bilgi vermedi nasıl işey olcak ölçüsü nedir nasıldır.. servise sorcam müsait bi ara.. şuan bi skntısı yok akünün ama dikkat ediyorum..

Nereden aldin bende yağ hava filitresi gaz teli balata alacağim.

motoay şirinevlr ancak her parça varmı bılmıyorum bi çoğunu bulursun orjınal olmasada yan sanayi..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
arkadaşlar merhaba ayakçağın üstünde siyah yağ görmüştüm bugün altına eğildim baktım şanzumandan doğru yağ geliyor sebebi ne olabilir. motor 2013 model yeni kasa 2800 km de en son yağını 1500km de değiştirmiştim.
a>

l7LODl.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar merhaba ayakçağın üstünde siyah yağ görmüştüm bugün altına eğildim baktım şanzumandan doğru yağ geliyor sebebi ne olabilir. motor 2013 model yeni kasa 2800 km de en son yağını 1500km de değiştirmiştim. <a rel="nofollow" href="http://hizl...c="http://i.hizliresim.com/Oqkorz.jpg" /></a>
[url=http://hizliresim.com/l7LODl][url]http://i.hizliresim.com/l7LODl.jpg[/url][/url]

ön dişli kapağını sökünce müşür var oradan yağ sızdırıyor olabilir
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kendim tamir edebilirmiyim bir parça değişmesi falan gerekiyor mu

İlk apachemi aldığımda benim yaptığım gibi telaşlanmışsın. o zamanlar aklıma geldi ^^ Yan ayakta da var yağ dimi ? .. Ön dişli kapağını sök.. ön dişli ısınınca incelen zincir yağı oraya akıyor.. başka bişey değil.. panik yapmana gerek yok.. sökünce görürsün ztn basit bişey 5 dk..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
300km de bir falan zinciri yağlıyorum yarın bir söküp bakıyım. inşallah ondandır rodajıni falan çok ıyi yaptım gözüm gibi bakıyorum
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
300km de bir falan zinciri yağlıyorum yarın bir söküp bakıyım. inşallah ondandır rodajıni falan çok ıyi yaptım gözüm gibi bakıyorum

%99 ordan.. endişe etmene gerek yok.. bende çok korkmuştum en başta.. zincir yağı o.. Motul yada ipone tarzı bi yağlayıcı kullanrsan akmaz öyle..


Bu arada yarın 6 motor Adapazarına gidiyoruz istanbuldan mangal yapıp gelcez.. Pazar günleri boş durmak olmaz :) resimleri atarım dönüşte..
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Tvs'ciler müjde ön arka disk apache gelmiş. 6.400 fiyatı. 180liği getireceklermi sonunda ? 200cc tvs getircez diyolardı
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
99 km de benzin aldım 10 tl ye full doldu.4.680 tl litre fiyatı.şehir içi kullandım hep.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Tvs'ciler müjde ön arka disk apache gelmiş. 6.400 fiyatı. 180liği getireceklermi sonunda ? 200cc tvs getircez diyolardı

Bu haberi nerede okudunuz?
Link atabilir misiniz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Tvs'ciler müjde ön arka disk apache gelmiş. 6.400 fiyatı. 180liği getireceklermi sonunda ? 200cc tvs getircez diyolardı

Bu haberi nerede okudunuz?
Link atabilir misiniz?

Şimdi gördüm malum satış sitesinde.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün de pazar günümüzü boş geçirmeyip , Aynı ekiple Adapazarına - Poyrazlar gölüne mangal yapmaya gittik.. 8 motor gayet eğlenceli 350km yol ve 5 saat mangal yaptık.. 3 apache 4 pulsar ve 1 wolf.. 110 altına inmeden gittik geldik.. gidişte biraz yağmur yesekte tabiki bizi durdurmadı.. :)

Bu arada Mehmet bi daha motor gitmiyo şöyle böyle deme la :) 2800kmlik yağ ile canavar gibi gidiyo makine.. ^^



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst