TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
89264-albums3053-picture11868.jpg

89264-albums3053-picture11872.jpg

89264-albums3053-picture11871.jpg

89264-albums3053-picture11870.jpg


biraz ortalık canlansın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

oringli zincir isteyen yokmu arkadaşlar orjinal ?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Yağ sipariş vereceğim. Nokta atışı yapmak gerekiyor. Motul'un hangi yağı olsun? Çeşitleri var çünkü.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
valla arkadaşlar ben kararımı verdim sayılır şimdiki kullandığım yağ motul ama yarın castrol veya başka markanın ful sentetik olan yağı koycam,
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
arkadaşlar geçen erdeğe gittik 350 km git gel gitmeden benzin yanıp sönüyordu sabah erkenden yola çıktım 40 tllik benzin aldım hızımız ortalama 90-100 aradada sıkıştırıp gazlıyoruz sizce 350 km ve 100 km hıza göre 40 tl lik benzinle git gel yaptık sizce iyimidir eve gelince yine yanıp sönmeye başladı. bu arada yanıp sönme bitane kadar kaç km gider ?
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
bekliyorum:)



ben 3 yıldır castrolkullanıyorum br kez shell koydum acayip hararet yaptırdı castrol için iyi değil diyen ustalar yada şahıslar acaba hiç lab. ortamında deney yaptılar mı adamlar sonuçta bu işelere milyon dolarlar harcıyor sonuçta shell içinse keşke koymasadım diyorum motordan indikten sonra egsozun ucuna dahi elleyemezdin ve onu koyduktan sonra üst kapaktan terleme başladı

Hocam sordum meğersem benim eski lastik o kadar eskimişki eriye eriye küçülmüş yeni lastiğin hacmi büyük olduğundan dolayı bana öyle geliyormuş :santa:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Dükkani yok ama takım taklavat eksizsiz :)

sen birde benim garajı gör araç lifti bile var tamirhanelerdeki gibi 2 yıl önce arkadaşın mazdanın otomatik şanzımanı ağrızalandı en ucuz yer 1500 tl dedi 150 tl parça parası verdik benim garajda 3 günde işi hallettik:)kazıklanmamk için ne lazımsa doldurucan bir yere:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

arkadaşlar geçen erdeğe gittik 350 km git gel gitmeden benzin yanıp sönüyordu sabah erkenden yola çıktım 40 tllik benzin aldım hızımız ortalama 90-100 aradada sıkıştırıp gazlıyoruz sizce 350 km ve 100 km hıza göre 40 tl lik benzinle git gel yaptık sizce iyimidir eve gelince yine yanıp sönmeye başladı. bu arada yanıp sönme bitane kadar kaç km gider ?

yokuş yukarı yada aşağı çok dikkat et benim mudanya yokuşunda inerken lamba yanım sönmüyor daha tekliyor diye yedeğe aldım burgaz kavşağına 10 metre kala stop etti hemde 5. viteste:)

Hocam sordum meğersem benim eski lastik o kadar eskimişki eriye eriye küçülmüş yeni lastiğin hacmi büyük olduğundan dolayı bana öyle geliyormuş :santa:

nasıl erittin o kadar:)
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
sen birde benim garajı gör araç lifti bile var tamirhanelerdeki gibi 2 yıl önce arkadaşın mazdanın otomatik şanzımanı ağrızalandı en ucuz yer 1500 tl dedi 150 tl parça parası verdik benim garajda 3 günde işi hallettik:)kazıklanmamk için ne lazımsa doldurucan bir yere:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------



yokuş yukarı yada aşağı çok dikkat et benim mudanya yokuşunda inerken lamba yanım sönmüyor daha tekliyor diye yedeğe aldım burgaz kavşağına 10 metre kala stop etti hemde 5. viteste:)



nasıl erittin o kadar:)
40 tl llik benzinle iyi gitmiş değil mi 350 km
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
arkadaşlar geçen erdeğe gittik 350 km git gel gitmeden benzin yanıp sönüyordu sabah erkenden yola çıktım 40 tllik benzin aldım hızımız ortalama 90-100 aradada sıkıştırıp gazlıyoruz sizce 350 km ve 100 km hıza göre 40 tl lik benzinle git gel yaptık sizce iyimidir eve gelince yine yanıp sönmeye başladı. bu arada yanıp sönme bitane kadar kaç km gider ?

Enes merhaba.Yaklaşık olarak % km'de 2,28 litre benzin yakmışsın.Bence oldukça iyi bir değer.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

Aynalar olsa daha güzel olcakmış...

Gerçekten de yeni fark ettim aynaların olmadığını. Özellikle mi söktünüz acaba? Aynası olmayan bir motosiklete binmekte ki amaç nedir hiç anlayamıyorum. Ben az gösteriyor diye ilave ayna takmak istiyorum, kimileri hiç kullanmıyor.Büyük cesaret doğrusu.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Aynalar olsa daha güzel olcakmış...

zevkler ve renkler tartışılmaz güzellik göreceli bir kavramdır :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Enes merhaba.Yaklaşık olarak % km'de 2,28 litre benzin yakmışsın.Bence oldukça iyi bir değer.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------



Gerçekten de yeni fark ettim aynaların olmadığını. Özellikle mi söktünüz acaba? Aynası olmayan bir motosiklete binmekte ki amaç nedir hiç anlayamıyorum. Ben az gösteriyor diye ilave ayna takmak istiyorum, kimileri hiç kullanmıyor.Büyük cesaret doğrusu.

evet alanyada aynalı motor zor görürsün trafikte. sadece uzun yolda takarlar.BURANIN MODİFİYE ANLAYIŞIDA BU
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
Harbi ayna yokmus. Hic fark etmedim ayna olmadigini motorda. Cok ilginc gercekden aynasiz arac mi kullanilir?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Harbi ayna yokmus. Hic fark etmedim ayna olmadigini motorda. Cok ilginc gercekden aynasiz arac mi kullanilir?

8 SENEDİR MOTOR KULLANIRIM UZUN YOL HARİÇ HİÇ AYNA TAKMADIM MOTORA. bayiden aldığım gün çıkarttım aynasını hiçde eksikliğini hissetmedim :) bi dene istersen gayet güzel kullanılıyor :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Madem yağ konusu belli olmadı, o zaman ben TVS servisinin kullandığı Petrol Ofisi yağını kullanacağım. Her bakımda yağ değiştirecekmiş zaten.

Hata mı yapmış olurum?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
bulunduğum şehirde tvs servisi yok yağ filtresini değiştirmem lazım internetten alabileceğim güvenli bir yer var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst