TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Mesela Michelin Takım Fiyatına baktım
90/90-18 57P Arka Lastik - MICHELIN Pilot Street 130,00 TL
100/80-17 52S Ön Lastik - MICHELIN Pilot Sporty 240,00 TL
olarak uyuyor sadece böyle olunca da fiyat 370,00 TL oluyor...
Biraz pahalı geldi bana
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Birde yotube den beğeneyim :-D o değil de çok hoşuma gitti yahu :) kapılar da parmak iziyle açılıyor, müzik felan :) fena zevk aldım :) bir de sormadan edemeyeceğim, ne iş yapıyorsunuz? Üniversite mi burası?
Aslında yolun yarısından itibaren boyutunu küçültmek için yolun yarısını kestim , hergün bu yoldan evden işeişten eve gidiyorum yaz kış , iş yerim tarım bakanlığına bağlı gıda ile ilgili analiz ve araştırma yapılan bir laboratuvar enstitüsü , tek motor süren ben varım :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Aslında yolun yarısından itibaren boyutunu küçültmek için yolun yarısını kestim , hergün bu yoldan evden işeişten eve gidiyorum yaz kış , iş yerim tarım bakanlığına bağlı gıda ile ilgili analiz ve araştırma yapılan bir laboratuvar enstitüsü , tek motor süren ben varım :)

Hakikaten çok güzel bir iş yeriniz var. Ne yalan söyleyeyim imrendim doğrusu :) allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
bugün devir saati bostayken 2binde kaliyor 1.5 kadar iniyor bi de park halinde cikleyi cekeyim dedim 5bine geldi motor 150km de heralde sicak veya motor yavas yavas aciliyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sorun o iste cikle niye 5bine geldi bosta 2bin devirde kalmasi
motorun sicak olmasindan mi kaynaklaniyor

jikleyi çekersen tabii 5000devire kadar çıkar.
motoru çok yorarsan rölanti 2000devire kadar çıkar ama 2000de sabit kalmaması gerekir. yavaş yavaş düşmesi lazım.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Hakikaten çok güzel bir iş yeriniz var. Ne yalan söyleyeyim imrendim doğrusu :) allah kaza bela vermesin :)
Doğa güzlliği olarak iyidir çok eski bir yer 1800 lü yıllardan kalma tarım lisesi var yanımızda, arazi çok büyüktü ama belediye kırpa kırpa bir şey bırakmadı , sizler daha gençsiniz ben 42 oldum baya ihtiyarladık artık, hepiniz umarım daha iyi işlere kavuşursunuz daha iyi yerlere gelirsiniz .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

Kameranin fiyati nedir ve ne kadar sure cekim yapabiliyor ?
Kamerayı media merk tan aldım 299 liraya , hepsiburada com da 850 lira şu an , 1,5-2 saat kayıt yapıyor yazıyor ben 1 saat yaptım şimdiye kadar 64gb mikro sd karta kadar destekliyor 20metre su altındada çekim yapıyor tavsiye ederim 1000tl go pro ile aynı işi yapıyor. gps takılıyor ayrıca modülü var ama haricen almak gerekiyor o zaman gittiğin yeri süratini rakım falan ölçüyor google mapsla bağlantılı çalışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst