- Katılım
- 15 Ağu 2012
- Mesajlar
- 696
La hic basmiyonmu motora
Ben sürekli redline takilirim 15 krş tan aşagi düşmedi hic![]()
devir şehir içinde normalde 4, bazen 6bine çıkıyor,5,5-6bin oldumu vites yükseltiyorum
La hic basmiyonmu motora
Ben sürekli redline takilirim 15 krş tan aşagi düşmedi hic![]()
ya bu bizim apachelerde jikleyi illa tutmamız mı lazım ? sabitlenmiyor sanırım dimi ? sabitleniyorda ben mi bilmiyorum tekniğini.eldiveni,kaskı giyerken jikle çalışıyor olsa güzel olmaz mı![]()
kat. iptalini hallettik, şu jikle mevzusunuda halledelim beyler :mrgreen:
Benim motorunda çıkardım ama hiç bir fark olmadı ne sesinde ne gidişinde ancak eksozda bir tıkanıklık olursa o zaman çıkarmak lazım oda kendini aşırı ısınma ve çekişten düşmeyle gösterir zatenemre senin görüşlerin nedir kat iptalinden sonra? detaylı hazırlıcam demiştin![]()
Benim motorunda çıkardım ama hiç bir fark olmadı ne sesinde ne gidişinde ancak eksozda bir tıkanıklık olursa o zaman çıkarmak lazım oda kendini aşırı ısınma ve çekişten düşmeyle gösterir zaten
kat. iptalini hallettik, şu jikle mevzusunuda halledelim beyler :mrgreen:
jikle sizinkilerde gidonda diye biliyorum ama bizimkilerde jikleyi çekiyorsun sonuymuş gibi hissedince bi tık daha çekiyorsun sonra tık edip orada kalıyor ama jikle full çekili oluyor ...
emre senin görüşlerin nedir kat iptalinden sonra? detaylı hazırlıcam demiştin![]()
ya bu bizim apachelerde jikleyi illa tutmamız mı lazım ? sabitlenmiyor sanırım dimi ? sabitleniyorda ben mi bilmiyorum tekniğini.eldiveni,kaskı giyerken jikle çalışıyor olsa güzel olmaz mı![]()
Naı yani jikleyi elinle mi tutuyosun ? benmi yanlış anladım ?
Naı yani jikleyi elinle mi tutuyosun ? benmi yanlış anladım ?