TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Selamun aleykum herkese arkadaşlar öncelikler herkese kazasız belasız sürüşler direlim :) Adım burak kocaelindeyim . Kısmet olursa bende 150 cc lik commuter kervanına yakında katılacağım inşaallah fakat hala karar veremedim hangi motoru alsam diye çok kararsızım bir de sizede tanışayım dedim :) aklımda ybr cbf ve yeni kasa tvs var fakat bunların içinde en az bilgim tvs yeni kasa hakkında :) kime desem tvs alma titreşim var diyorlar ne alıcam karar veremedim bir türlü . aklımda tvs yeni kasa var ama aklımda ya titremesi kötüyse diye alamıyorum bir türlü :) kronik arızaları var mıdır parça kalitesi nasıl ? yakıt tüketimi ybrden daha az yakıyor diyorlar . ve selesi rahat mı ? yardım ederseniz eğer bende aranıza katılacağım inş. :)

Kocaelinde neredensin gelip motorumu inceleyebilirsin test edebiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

Bende gittim polis çakarı aldım bi türlü şöyle güzel power led bulamadım :pr:
Çevirmelerde yanmıyorsada ceza yermiyim ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Kocaelinde neredensin gelip motorumu inceleyebilirsin test edebiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

Bende gittim polis çakarı aldım bi türlü şöyle güzel power led bulamadım :pr:
Çevirmelerde yanmıyorsada ceza yermiyim ?
[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/547/nfmi.jpg[/URL]

Ben derince 60 evlerdeyim Ercan bey siz nerdesiniz ? :) valla gelip bakma imkanım olursa çok güzel olur kafamda ki bütün soru işaretleri gider bende ona göre hareket ederim :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Ben derince 60 evlerdeyim Ercan bey siz nerdesiniz ? :) valla gelip bakma imkanım olursa çok güzel olur kafamda ki bütün soru işaretleri gider bende ona göre hareket ederim :)

evet beyler bir apache daha geliyor:cherry: apacheye binipte begenmeyenin alnını karışlarım:p
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Ben derince 60 evlerdeyim Ercan bey siz nerdesiniz ? :) valla gelip bakma imkanım olursa çok güzel olur kafamda ki bütün soru işaretleri gider bende ona göre hareket ederim :)

ben gölcükteyim baya var aramızda ama yolum o tarafa düşecegi zaman haber ederim sana numaranı ver istiyorsan
Bu hafta sonu Bolu gözüküyo istanbul tarafı daha rotamıza girmedi onuda bi araya sıkıştırırım belki :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Arkadaşlar tam deponun altında küçük bir hava filtresi var ne işe yarıyor bilen varmı, benim motorunki katlanmış vaziyette hortumu birde çatlamış filtreden sonra yani filtre hikaye olmuş hortumun bir ucu koltuğun altınada boşa çıkmış.

abi bu işten pek anlamam ama benım motordada sallanan bı hortum var bilgine.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Kocaelinde neredensin gelip motorumu inceleyebilirsin test edebiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

Bende gittim polis çakarı aldım bi türlü şöyle güzel power led bulamadım :pr:
Çevirmelerde yanmıyorsada ceza yermiyim ?
[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/547/nfmi.jpg[/URL]

Çakarları kaça aldınız ayıptır sorması bu arada onlar çok görünür biyerde biraz daha ufak olsa güzel olurmuş polis bakar karıştırırsa yak bakıyım derse o zaman yandın işte ama bakmaz sadece ehliyet ruhsat kontrolü yaparsa bişey olmaz güzel durmuş emniyet şeridinden hep yol verirler :)
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
BENDE BİRKAÇTANE KOYDUM KENARA GÜN GELİR LAZIM OUR DİYE :)

<a href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://i.hizliresim.com/xGEXYN.jpg" /></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

<a href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://i.hizliresim.com/xGEXYN.jpg" /></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

image.php
[/URL]"[/IMG]
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Çakarları kaça aldınız ayıptır sorması bu arada onlar çok görünür biyerde biraz daha ufak olsa güzel olurmuş polis bakar karıştırırsa yak bakıyım derse o zaman yandın işte ama bakmaz sadece ehliyet ruhsat kontrolü yaparsa bişey olmaz güzel durmuş emniyet şeridinden hep yol verirler :)

Kaan yeni açılan bi tuning çi var bizim burada 30 liraya hallettim takması benden :)Yolumu açmaları için takmadım bir farklılık yapmak istiyordum power led bulamadım bunlarla yetinicem artık :p videosunuda koyucaktım ama telin hafıza silindi oda arada kaynadı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
BENDE BİRKAÇTANE KOYDUM KENARA GÜN GELİR LAZIM OUR DİYE :)

<a rel="nofollow" href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://i.hizliresim.com/xGEXYN.jpg" /></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

<a rel="nofollow" href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://i.hizliresim.com/xGEXYN.jpg" /></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

[URL=http://img492.yukle.tc/image.p...ttp://img492.yukle.tc/thumbs/7273tvs_depo.JPG[/URL]"[/url]

akıllı adamın hali başka yaw...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yau havayi daha nasil arttirayim:)filtre drekt olarak karburatorun ustunde. En kucuk bi kayip bile yoktur diye dusunuorum ayrica bu sogukta scak hawayi bulup cekiosa birazda bize versin:)

abi biraz gazlayıp gezdikten sonra iince bir filtreye elle bakalım ılık mı eğer ılıksa sıcak hava çekiyordur termal kamera ile bakmak lazım aslında ne desek böyle tahmini oluyor:)

Arkadaşlar tam deponun altında küçük bir hava filtresi var ne işe yarıyor bilen varmı, benim motorunki katlanmış vaziyette hortumu birde çatlamış filtreden sonra yani filtre hikaye olmuş hortumun bir ucu koltuğun altınada boşa çıkmış.

abi egsoza giden havanın filtresi o hortumda onun aslında onu hava filtresi kutusundaki boş yere bağlamak gerek
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sabri abi air pilot jetide büyütmek gerek 5. viteste zıplatıyor benimkide bugün otobanda denedim mutemelen fazla yakıt az havadan detenasyon oluyor
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
Selam arkadaşlar bugün bende apache alarak aranıza katıldım genel izlenimlerim çok iyi şimdilik sadece devir saati direksiyonu tam sağ yapınca çalışıyor direksiyon düzken çalışmıyor:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst