Bari oldu olacak 7 bin yapsınlar 180cc olanı da 14 bin den satarlar artık ::rantinp:YUH'...
Kardeşim bu isotlar neyin kafasını yaşıyor acaba
Türkiyedeki dar gelirli kesimin ayağını yerden kesmek ve parasının karşılığını almak için
yöneldiği bir motosikleti yere göre sığdıramayıp böyle fahiş fiyatlara doğru sürekli ibreyi yukarı çekmesi düpedüz paragözlüktür
Bende bu motordan aldım 4800TL fuar fiyatı 2013 kasa (ama her ne hikmetse 2012 model gözüküyoro oda kanun değişmiş te bilmem ne fasa fiso)
Böyle ha bire zam politikası ile BAJAJ PULSAR geldiği zaman insanlar ona yönelir TVS' ye değil
TVS RTR 150 cc motorumdan memnun olsamda gerçekler bunlar
Unutmayın bu ülkede çoğumuz parayı kolay kazanmıyoruz o nedenlede kolay harcamıyoruz
Saygılar:bestmt:
12 model yeni kasaları adamlar 4800 den verdilerBari oldu olacak 7 bin yapsınlar 180cc olanı da 14 bin den satarlar artık ::rantinp:YUH'...
Kardeşim bu isotlar neyin kafasını yaşıyor acaba
Türkiyedeki dar gelirli kesimin ayağını yerden kesmek ve parasının karşılığını almak için
yöneldiği bir motosikleti yere göre sığdıramayıp böyle fahiş fiyatlara doğru sürekli ibreyi yukarı çekmesi düpedüz paragözlüktür
Bende bu motordan aldım 4800TL fuar fiyatı 2013 kasa (ama her ne hikmetse 2012 model gözüküyoro oda kanun değişmiş te bilmem ne fasa fiso)
Böyle ha bire zam politikası ile BAJAJ PULSAR geldiği zaman insanlar ona yönelir TVS' ye değil
TVS RTR 150 cc motorumdan memnun olsamda gerçekler bunlar
Unutmayın bu ülkede çoğumuz parayı kolay kazanmıyoruz o nedenlede kolay harcamıyoruz
Saygılar:bestmt:
Ayipsin ilk bulusmamizda bakabilirsini
Sende cibiri getirse bizde ona bakak![]()
bende merakla bajajları bekliyorum.
Benim konuyla ilgili kesin bir bilgim olmamakla beraber internette okuduğum bir haberde şöyle diyordu
"Bajaj Auto has been working quite hard on the new Pulsar range and the 200NS is just a tip of the iceberg. Next in line is the biggest Pulsar of them all, a 375cc variant loosely based on the KTM 390 motor but minus some goodies for an attractive pricing. Although it will take a bit of a while for the Pulsar 350 to be in the market one can expect it to hit the Bajaj Auto dealerships by end 2013."
Yani sözün özü denildiğine göre
KTM 390 cc motoru baz alınarak daha heyecan verici (ekonomik) bir fiyata birtakım motor revizeleri (iyileştirme) beraberinde sunacak olan Bajaj 375cc-350cc olarak 2013 sonunda motosiklet pazarına kullanıcıların beğenisine sunulacakmış
Hazırlıklar o yöndeymiş
Yıl oldu 2014 eğer böyle bir model türkiyede düzenlenecek olan fuara gelirse fiyatı da iyi olursa rekabet artacak sanırım...
Hadi hayırlısı :bestmt:
Yinede böyle konuşup da distribütör firmanın ekmeğine yağ sürmeyin derim benBende bajaj pulsarı çok beğendim 7 liraya cbr125satılıyorsa pulsar zaten alınır..Sonuçta Hindistan malı motorun kalitesini tvs ile görmüş oldum en azından tvs ayarındadır hatta daha kaliteli olacağını tahmin ediyorum hemde 200cc ve tipi harika.:cherry:
Benim konuyla ilgili kesin bir bilgim olmamakla beraber internette okuduğum bir haberde şöyle diyordu
"Bajaj Auto has been working quite hard on the new Pulsar range and the 200NS is just a tip of the iceberg. Next in line is the biggest Pulsar of them all, a 375cc variant loosely based on the KTM 390 motor but minus some goodies for an attractive pricing. Although it will take a bit of a while for the Pulsar 350 to be in the market one can expect it to hit the Bajaj Auto dealerships by end 2013."
Yani sözün özü denildiğine göre
KTM 390 cc motoru baz alınarak daha heyecan verici (ekonomik) bir fiyata birtakım motor revizeleri (iyileştirme) beraberinde sunacak olan Bajaj 375cc-350cc olarak 2013 sonunda motosiklet pazarına kullanıcıların beğenisine sunulacakmış
Hazırlıklar o yöndeymiş
Yıl oldu 2014 eğer böyle bir model türkiyede düzenlenecek olan fuara gelirse fiyatı da iyi olursa rekabet artacak sanırım...
Hadi hayırlısı :bestmt:
ben bajaja o parayı veririm fakat kanuni getiriyorsa vermem. hyoyu harcadılar yetmedi bajajı da harcarlar.Bende bajaj pulsarı çok beğendim 7 liraya cbr125satılıyorsa pulsar zaten alınır..Sonuçta Hindistan malı motorun kalitesini tvs ile görmüş oldum en azından tvs ayarındadır hatta daha kaliteli olacağını tahmin ediyorum hemde 200cc ve tipi harika.:cherry:
bugün krank filtresini montajladım hava filtresi kutusuda motor yağı doluydu ara sıra temizlemekte fayda var krank filtresinide hava çekmediğinden dolayı deponun altına koydum
http://i39.tinypic.com/b5h4if.jpg
depoyu sökünce birde bunu fark ettim baya bir yağ çıkmış üst kapaktan ne gibi bir önlem almak gerekir ki adaba iki tane saç conta işe yarar mı
http://i43.tinypic.com/2h8dawh.jpg
Apache iyi motordur, bir kere klasmanında diğer motorlarla kıyaslayamazsınız. Tip olarak da, gidiş olarak da hepsinden bir adım öndedir. Ben 2012 mayıs ayında aldım motorumu. Şuan 11bini anca geçiyorum. Birkaç aydır yağmur yaştan dolayı kullanamıyorum ama gerçekten sürmesi gezmesi çok keyifli bir motor. İzlerken ayrı, sürerken ayrı keyif alırsınız. Sorunlara gelince, benim yaşadıklarımı anlatayım. Titreşimden dolayı koruma demirim kırıldı, motorun üzerinde gelen koruma demiri beş para etmediği için çok çabuk kırılabiliyor. Bunun haricinde benim gördüğüm yeni kasa apachelerin çoğunda olan bir sorun, terleme... Benim motorumda biraz fazla terleme var aldığım günden beri, yağını aksatmadan değiştirirsen gözüne batmaktan başka bir zararı olmuyor. Stok lastikler biraz kötü, ıslak yolda ben açıkçası kullanmıyorum. Eskiden mondial mc 150 vardı, cst lastikler daha iyi tutuyordu yaz kış biniyordum. Bunda kesinlikle cesaret edemiyorum. Bunlar aşağı yukarı tüm motorlarda olan sorunlar olduğu için ben açıkçası dert etmiyorum.
Titreşimi merak edenler için de şunu söyleyeyim. Önceki yaz sonu İstanbula gidip geldim Apache ile. Gidişim Çanakkale üzerinden konaklamalı oldu ama dönüşte (vapur, susurluk ve izmir) toplamda 3 mola ile 740 km yol yaptım ve yaklaşık 12 saatte tamamladım. Gazı gerek duymayınca hiç bırakmadım ve motor bana mısın demedi. Beni sorarsanız bi süre yürümekte problem çektim ama otobüsten inince de oluyor aynısıBu yaza para biriktirebilirsem Apache ile karadeniz turu atacağım.
Hocam apaci motoruma performans eksoz takmak istiyorum önerileriniz nelerdir link olarak ?
Bağladığınız nokta her daim dışarı hava atıyor içeri çekmiyor bunu ilk "cg" (biliyorsunuz çok modifiye ile uğraşılıyor üzerinde) cilerde gördüm. Bununla uğraşacağınıza daha güzelini söyliyim bir yağ radyatörü bağlasanız makinaya tadından yenmez valla. Bağlamak ise çok basit. Şöyle bir tüyo vereyim zaten yağ boruları var dışarda...