TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
2012 model eski kasa apaçimi yağmurlu havada kullandım. hayatımda böyle berbat lastik görmedim arkadaş.motorun tek beğenmediğim yanı bu. 20 yle giderken arka yanlar mı ulan :sunny: inanamadım durdum acaba lastiğe yağ falan mı bulaştı dedim yok. bildiğiniz ıslak zeminde çok rahat drift yapabiliyor alet :) yavaş yavaş kalkışta bile yanladı yav.

neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk:

bende 14 dişli vardı ağır geliyordu motora 4 ten 5. videse geçince hızı azalıyordu orjinaline döndüm ve 80 olan arka lastiği 90 kalınlığındaki birlastikle değiştirdim tam orta yolu buldu motor zaten orjinal lastkler berbat dişli büyütmek yerine lastiği kalınlaşturırsın hemda daha güzel gösterir motorunu ben 110-90-18 ebatta taktırdım 100-90-18 irc lastiğide deneyebilirsin
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
267
Merhabalar arkadaşlar sizlere bi sorum olacaktı. 2011 model 4000 kmde apache kullanıcısıyım. Geçenlerde öndeki koruma demirinin depo altındaki hafif kıvrılan yerinden kırıldığını gördüm , sanayiye indim kaynak yaptırtmak için. Ustam titreşim dolayısıyla kırılmıştır dedi , ben de 4 aydır motorumdan ayrı olmamın verdiği psikolojiyle galiba garajda devrildiğini düşünüyorum :pl: Sorum şu daha önce böyle korumalığı kırılan kullanıcılarımız var mı?
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Merhaba arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucunda bende bugün yeşil siyah apache mi alarak aranıza katıldım
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Hoş geldin kerem kardeş hayırlı olsun hiç pişman olmayacaksın emin ol aramızda devamlı görmek isteriz seni zamlı tarifedenmi aldın motorunu?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
uleyn biz motoru sattik millet patir patir apache aliyor :)
alan arkadaslar hayirli olsun iyi tercih yaptiniz
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
arkadaşlar motorunuzun yaptığı son hızı merak ettim ama şu arkadaşın yaptığı gibi sallama yapmayın lütfen boşda 10 bin devre almış 145 km son denemem diye album paylaşmış belki tanıyosunuzdur kensini .. duruma düşürmesin vides boşda yanda çakıl yol.. :) resmen komedi http://www.motosiklet.net/forum/mem...bums2235-picture9968.html#picturecomment_1039
yaptığınız son hızlar nedir acaba ?

o an yaptığı son hız değilmiymiş.son hız kaydediliyomuş.ekranın orda bi düğmeye basınca çıkıyomuş son hızın.geçen facede birisi kömürlükte 150 km hız resmini koymuş dalga geçiyim dedim yerin dibine soktular :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
o an yaptığı son hız değilmiymiş.son hız kaydediliyomuş.ekranın orda bi düğmeye basınca çıkıyomuş son hızın.geçen facede birisi kömürlükte 150 km hız resmini koymuş dalga geçiyim dedim yerin dibine soktular :)

tazikli suyla kaydedip böğle koyduklarını duydum bende geçen yıkamacıdada adam buna çabalıyordu :) da gerçekden durust birisi bu soruyu cevaplarsa merak ediyorum çünkü..
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
4000 devirde şuanda 52-53km hızla gidiyor. Suzuki V-Strom DL 650 motorsikletin kullanım kitapçığında '' ilk 1000km 4000 deviri geçmeyiniz yazıyor. düz yolda 3750 ile 425 arası gidişlerde motorda boğulma hiç olmuyor. çok rahat kaldırıyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı biz salak adamlarız. lafla anlamıyoz. bize vidyolu resimli göster.
bu zırıltı kesilmezse elime alıcam koli bantını komple cekicem maşaya boydan boya

ben foto çekecektim unuttum ya la onu bugün kusura bakmayın:)hem silikon hemde çift taraflı bant kullandım ben yarın kesin çekerim

Merhabalar arkadaşlar sizlere bi sorum olacaktı. 2011 model 4000 kmde apache kullanıcısıyım. Geçenlerde öndeki koruma demirinin depo altındaki hafif kıvrılan yerinden kırıldığını gördüm , sanayiye indim kaynak yaptırtmak için. Ustam titreşim dolayısıyla kırılmıştır dedi , ben de 4 aydır motorumdan ayrı olmamın verdiği psikolojiyle galiba garajda devrildiğini düşünüyorum :pl: Sorum şu daha önce böyle korumalığı kırılan kullanıcılarımız var mı?

kırılmayan var mı diye sormak lazım orayı kaynatsan başka yerden kırılıyor meret:)
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Teşekkür ederim arkadaşlar ilk motorum olucak size sorularım olabilir :mrgreen: bu arada evet ne yazıkki zamlı tarifeden aldım
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tazikli suyla kaydedip böğle koyduklarını duydum bende geçen yıkamacıdada adam buna çabalıyordu :) da gerçekden durust birisi bu soruyu cevaplarsa merak ediyorum çünkü..

o suya dikkat edin jant göbeğindeki okuyucuyu bozuyor ben hortumla jantı temizlemiştim okuyucu bozulmuştu
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
o suya dikkat edin jant göbeğindeki okuyucuyu bozuyor ben hortumla jantı temizlemiştim okuyucu bozulmuştu

yok ben değil bir apaçe kulanıcısı yapıyordu de o su bozmaz ya ben iyice temiz olsun diye baya yakından felan tutum mesele motorun stickerlarını çıkarıyor diyorlar :D nerdeeee.. :) mumkün değil elle nekadar uğraştım çıkaramadım o su mümkün değil çıkaramaz heralde motorun en kaliteli kısmı o stickerlar :D
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
4000 devirde şuanda 52-53km hızla gidiyor. Suzuki V-Strom DL 650 motorsikletin kullanım kitapçığında '' ilk 1000km 4000 deviri geçmeyiniz yazıyor. düz yolda 3750 ile 425 arası gidişlerde motorda boğulma hiç olmuyor. çok rahat kaldırıyor.

V-STROM un 4000 devri bizim 6-7000 devrimiz oluyor ama :king:
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
Herkes farklı bir şey söylüyor

Kimi titreşim yüzünden sattım der
Kimi titreşim vardı yol bitmek bilmedi der
Kimi artçı perişan der

Herkesin görüşü farklı sanırım

titreşim sıfır demedik ki kardeş. ama beklentin önemli burda. honda accord arabadan bahsetmiyorum. 150cc lik sınıfının en güçlü motorundan bahsediyorum. güç kendini ortaya koyuyor haliyle. bu kadar güçlü olup bu kadar az yakan ve performansıyla orantılı olarak kıyaslarsak en az titreşimli motor TVS APACHE. adresim ve telefonumdan bana ulaşmak isteyenler olursa gelsin çalışıtrsın baksın titreşime. yardımcı oluruz evelallah:))
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yok ben değil bir apaçe kulanıcısı yapıyordu de o su bozmaz ya ben iyice temiz olsun diye baya yakından felan tutum mesele motorun stickerlarını çıkarıyor diyorlar :D nerdeeee.. :) mumkün değil elle nekadar uğraştım çıkaramadım o su mümkün değil çıkaramaz heralde motorun en kaliteli kısmı o stickerlar :D

alla ben bu motor olayında sticker ve araçlarda vites topuzu kadar sağlam başka bişey görmedim bu mantıkla tank yapsalar atom boması bile işlemez herhalde:)ama o km okuyucu bozuluyor emin ol bende servise bırakmıştım bir kere bırakmadan önce 82 olan aldığımda 160tı:)ondan sonra üçüncü janta su tutmamda okuyucu iptal oldu:)günahlarını almayayımda herhalde basınçlı su tuttular:)ben şimdi nemli bez ve ıslak mendil harici su tutmam ön janta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst