- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
Arkadaşlar bugün motorumu sonunda teslim aldım
Yeni kasa yeşil apache ile aranızdayım
12 model mi? hayırlı olsun kaç paraya hangi bayiden aldın?
Arkadaşlar bugün motorumu sonunda teslim aldım
Yeni kasa yeşil apache ile aranızdayım
ben motoru aldığımda arka dişliyi küçültmüştü arkadaş titreşim için. Genelde şehir içi kullandığından yapmış titreşimide kesmiş ama uzun yola çıktım motor 5. vitese çektiğimde 7-8 bin devirden 5 bin devire düşüyordu maksimum o dişli ile 101 km gördü motor. Derhal orjinalini taktım. Titreşim bana göre sürücü için rahatsız edici seviyede değil ama yüksek devirlerde artçıyı rahatsız edebiliyor:cherry:
Sanırım Bunu ancak test ederek anlıycaz tvs ye mail attım bakalım denemelik bir yere yönlendireceklermi..
Arkadaşlar bugün motorumu sonunda teslim aldım
Yeni kasa yeşil apache ile aranızdayım
gezerken buldum istediğim renk ::winkwink
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/931389_10200268124279704_103109372_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/931389_10200268124279704_103109372_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/310976_10200264853117927_898195821_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/922766_10200269018022047_492218589_n.jpg
kardeş ben bu arkadaşı tanıyorum.faceden arkadaşım.piyanısttir kendisi.adı kadir
http://www.youtube.com/watch?v=w6DzSxPSoZA ben bu videodaki hızı motor soğukken rüzgarsız düz yolda yatarak yaptım üzerindeki dişli orjinal ortalama maksimum hız bu civarlardadır bu motorlarda 14 lük dişli takınca kasıyor iyi geimiyor bendede vardı söktüm rahatladı motor ama birazdaha kalın arka teker olabilir 110-90-18 gibi bulursam alacağım...
düz yoldamı yaptın o hızı?
evet düz ve rüzgarsız yolda yaptım daha hızlanırmıydı bilmem
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
evet düz ve rüzgarsız yolda yatarak anca bu hızlara çıkıyor normali bu heralde..
evet normalde o hızlara çıkar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
selam dostlar, dün okanla sürat motora yağ değişimi için gittik. sürekli shell kullanırdım. bu kez castrol koyduk. herkes castrolden şikayetçi ama vitesler daha iyi geçmeye başladı..çıkan yağı ölçtürdük. filtre değişmediği halde 1 litre yağ çıktıayrıca deponun altında benzin filtresine benzeyen şeyi değiştirdik..bi yere giden havayı temizliyormuş ama anlamadım ben
çok acayip kokulu bişeydi, selonun yoğun isteğiyle içini açtım.
şu zımbırtı:
http://i39.tinypic.com/32zrmm1.jpg
içi açılmış hali de bu selo yağ filtresine çok benziyo, ama içi harbiden kirliymiş:mrgreen:
http://i44.tinypic.com/2v82x68.jpg
biraz inat edip filtreninde içini açtım. ama pek bişey bulamadım
http://i43.tinypic.com/14qnhi.jpg
12 model mi? hayırlı olsun kaç paraya hangi bayiden aldın?
Serkan Beyle bu konuda görüştüm fakat serbest piyasa ekonomisi yüzünden elimizden bişey gelmiyor dediEvet 2012 model gönül isterdi ki ruhsatta 2013 model gözüksün ama....
Neyse sonuçta motoru teslim aldım isotlar kartal'dan 70 km yol yapıp geldim esenlere
Motoru almak için standa gittiğimde beni yönlendirdikleri bayi izmir bayisiymiş ben son ana kadar bunu bilmiyordum
sonra öğrendim
aslında beni esenlere yakın bayrampaşadaki bayiye yönlendirebilirlerdi belki öyle olsaydı çoktan almıştım motorumu
Neyse sonuçta dün teslim aldım ama ilk hırsızlık vakası da dün oldu brandayı sökmüş götürmüşler
Allaha havale ediyorum şerefsizleri...
Canım sıkıldı ama neyse motora birşey olmadı iyi ki
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
Bu arada 4800 peşin ödemiştim
Umarım servis olayında en kısa zamanda isotlar bir fiyat listesi çıkartır da hangi bakım hangi ücrete yapılacak belli olur
aynı işlem için arada uçurumlar olan fiyat farkları ödemek zorunda kalmasın kimse
Tekeriniz düz bassın herkese saygılar
sabri kankam
o filtre silindirlerin pistonlerin icine giden havayi temizleyeme yariyor dicem ama sdece bir tahmin
cunku baska bisey olamaz diye dusunuyorum
hayırlı olsun.. güle güle kullan. keşke 13 model olsa idiEvet 2012 model gönül isterdi ki ruhsatta 2013 model gözüksün ama....
Neyse sonuçta motoru teslim aldım isotlar kartal'dan 70 km yol yapıp geldim esenlere
Motoru almak için standa gittiğimde beni yönlendirdikleri bayi izmir bayisiymiş ben son ana kadar bunu bilmiyordum
sonra öğrendim
aslında beni esenlere yakın bayrampaşadaki bayiye yönlendirebilirlerdi belki öyle olsaydı çoktan almıştım motorumu
Neyse sonuçta dün teslim aldım ama ilk hırsızlık vakası da dün oldu brandayı sökmüş götürmüşler
Allaha havale ediyorum şerefsizleri...
Canım sıkıldı ama neyse motora birşey olmadı iyi ki
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
Bu arada 4800 peşin ödemiştim
Umarım servis olayında en kısa zamanda isotlar bir fiyat listesi çıkartır da hangi bakım hangi ücrete yapılacak belli olur
aynı işlem için arada uçurumlar olan fiyat farkları ödemek zorunda kalmasın kimse
Tekeriniz düz bassın herkese saygılar
hayırlı olsun.. güle güle kullan. keşke 13 model olsa idi
4800 peşine pahalıya almışsın hocam. keşke biraz peşin alıcam diye araştırıp sorsaydın başka bayileri.
peşin 4600 liraya bile veren bayiler var idi 10 gün önce konuştum ben.
bu arada resimlerini atarsan cok seviniriz. merakla bekliyorum ahmet kardeşim
bu tvs isotlar yeni kasa motoru gecen sene bu aylarda getirmişler ilk partisini.2012 model nasıl oluyor kanuna göre 2013 model yazması gerekir(banttan inme tarihi 2012 olsa bile) ben araba için 27 aralık 2010da bursaya gelen arabayı 4 ocakta ruhsat çıkarttırdım 2011 model diye geçti ruhsata
ikincil hava emiş bilmem nesi olarak geçiyor o onun sele altına giden uzun hortumunu sökünce egsoz takılı gibi ses yapıyorne kadara değiştirdiniz kaç kmde değişiyor
bu tvs isotlar yeni kasa motoru gecen sene bu aylarda getirmişler ilk partisini.
ve depoda yatırmışlar eski kasaların tükenmesini beklemişler.
ellerinde hala eski kasa var. bayilerde de var fuardaki indirimi yapıyorlar hala peşin alımlarda 3900 4000 lira gibi.
yeni kasaların ilk parti geleni 200 250 adet imiş. şuan yeni kasa 12 modellerden de ellerinde kalmış
bunlar için peşin alımlarda yine indirim yapıyorlar.
13 modeller ise şuan gereken resmi işlemleri yapılacak ve bu ayın sonu haziran başında bayi de olacakmış.
bu kadar şeyi nereden biliyorsunuz derseniz. istanbuldan bir bayiyle görüştüm. isotların pazarlama müdürünü yanımda aradı konuşmaları aynen dinledim ve aktardım.
12 model yeni kasanın ilk satışlarında 4500 liraya alanlar olmuş hem bu konuştugum bayi . hemde bir alandan duydum.
istanbulda bir bayi var ki tvs nin, o kadar iyi ki anlatamam. adam önce bana güvenin diyor. ben para kazanmasamda olur edasında.
bir kere daha söyleyeyim alacak olanlar için her bayiyi arayın yakın uzak farketmez kim daha ucuza veriyorsa ona gidip alın.
ödeme secenekleri sunuyorlar, ücretsiz kargolama yapıyorlar .