TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
slm arkadaşlar.

4300 km de bakım yaptırdıgım motosikletimin stop lambası yanmadıgı için degiştirmiştim. stop lambası cumartesi servise gelmiş. haliyle garantiden degişti. tabi ben bakım yaptırdıgım zaman ellerinde stop vardı ücreti karşılıgında hemen taktırmıştım. bugünde ödedigim bedeli servisten geri aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------



mehmet kardeşim sizin ordaki servis işini düzgün yapmıyor anlaşılan. buradaki tvs servisi stop lambasını firmaya göndermiş ve garantiden degiştirildi.
stop olayının garanti dışı olması çok saçmaydı zaten anlaşılan servisin iş güzarlığı bizim buradaki servislede konuştuk bursadan baya gelen oluyormuş
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ramazan karar ver artık satyonmu satmıyonmu. Günaydın. Bu arada
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan karar ver artık satyonmu satmıyonmu. Günaydın. Bu arada

kanka ben satıyordum da peder pek yanaşmak istemiyordu.. bu ilandaki fiyattan verirsem verceğim.ucuzuna vermeyeceğim.... daha ucuzunu almak isteyen gitsin 4200+400 lira verip sıfırını alsın.. üstüne peder bir şekilde ayarlayı xj6 alacak büyük ihtimal... zaten ybr bende vazgeçilmez o yine duruyor.. yani bu şekilde satılırsa satılır satılmazsa dursun .............
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Reis şu kawasakinin er6f ini nasıl buluyosun ben xj6 ( full karenajlı olan modeli ) ve er6f araqsında kaldım

kawanın her motoru güzeldir ama parça sorunu fiyat yüksek oluşu beni hep bir adım geri atmıştır... sağlam dayanıklı uzun yıllar kullanılacak bir motor........
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kanka ben satıyordum da peder pek yanaşmak istemiyordu.. bu ilandaki fiyattan verirsem verceğim.ucuzuna vermeyeceğim.... daha ucuzunu almak isteyen gitsin 4200+400 lira verip sıfırını alsın.. üstüne peder bir şekilde ayarlayı xj6 alacak büyük ihtimal... zaten ybr bende vazgeçilmez o yine duruyor.. yani bu şekilde satılırsa satılır satılmazsa dursun .............
kanka arasana adami almaya gidelim motoru serviste yatacağina kapinda yatsin :p
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
Akşam yoLda gidiyodum KM ye Bi baKtım Bunu gördüm .. Sağa çektim resim almamak olmazdı :D .. AŞKIN VE SEVDANIN SAYISI <3

http://f1205.hizliresim.com/x/7/5ggdk.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Bu arada Biliyorum benzin yok gibi bişey Ama öğrenci adamın deposu bu kadar olur çok görmeyin :D

vayytt benim yapmak ısteyıpde yapamadıgımı yapmıssın tebrık ederım :) cumartesı o saatlerde tur atarsın artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst