TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
ARKADAŞLAR MOTORA BİNDİĞİNİZDE SOLUNUZDA MOTOR TARAFINDA BENZİN ÇUBUĞU ON YAZAN YERİ GÖSTERMESİ LAZIM DEĞİLMİİ. BUGÜN DİKKATİMİ ÇEKTİDE BENMKİ RESERVE YANE YULARIYI GÖSTERİYODU.. AŞŞAĞIYA ÇEWİRDİM.. DOĞRU BİŞİ Mİ YAPTIM EMİN DİİLİM.. BİLENİNİZ WARSA YARDIMCI OLURSA SEWİNİRİM

doğrusunu yaptın
YOLDA TEKLEMEYE BAŞLAYINCA YUKARI ÇEVİRİRSİN
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ARKADAŞLAR MOTORA BİNDİĞİNİZDE SOLUNUZDA MOTOR TARAFINDA BENZİN ÇUBUĞU ON YAZAN YERİ GÖSTERMESİ LAZIM DEĞİLMİİ. BUGÜN DİKKATİMİ ÇEKTİDE BENMKİ RESERVE YANE YULARIYI GÖSTERİYODU.. AŞŞAĞIYA ÇEWİRDİM.. DOĞRU BİŞİ Mİ YAPTIM EMİN DİİLİM.. BİLENİNİZ WARSA YARDIMCI OLURSA SEWİNİRİM
yedekdeymiş. böyle olması daha iyi çünkü yolda kalırsan yedeğe çevirirsin tekrar yedekdede 2,5 litre benzin vardır:cat:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
Arkadaşlar ben Apache me xzenon mu adı beyaz parlayan ışık takmak istiyorum yapan varsa bilgi verebilirmi iyi oluyormu nasıl takılması gerekiyor ???...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
dostlar bugün benzinlikten benzin aldım.tam çıkacaktım ki motor kirden görünmüyordu.bi su tutturayım dedim.ordaki yıkamacı ağzında bişeyler geveliyordu.onun gözü değdi galiba :( tam inecekken ayağım takıldı.motor sol tarafa yattı yavaşça :) ama nasıl olduysa sol arka sinyal kırıldı.sağ ön sinyaldede bi sıkıntı var çalışmıyor. Anlayacağınız çapraz ateşe tutuldum. :p orjinal yedek parçayı uygun fiyata alabileceğim e-ticaret sitesi bileniniz varmı?
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar apacheden çok memnunum ama eşim istiyor diye motorumu bir aksilik çıkmazsa yarın honda ınnova ile değişecem 2011 model 4850 km honda motor gayet temiz duruyor bakalım bu akşam haber bekliyorum araycaktı hondanın sahibi bi kaç foto ekleyim
di-7K2K.jpg
resim.com/di-TURI.jpg[/IMG]

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:57 ----------

di-7K2K.jpg

di-LJMC.jpg

di-YGU8.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
anladım usta teşekkürler,

motor düşük devirlerde ağır kalıyor 6 7 bin devirlere gelince fena uçuyor bununla ilgisi var mıdır acaba?


yanlış hatırlamıyorsam apache max. gücünü 8.500 dsevirde veriyor. bununla alakalı birşeyler olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

ikinci resimdekinden gördüm ben sade ondan vardı ama dikkat edersen ikin resim plastik aksamıda koruyo dusme yada surmede o demirin faydasını görünce iyi bunu almısım dıceksın emin ol

---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 07:26 ----------

estagfurullah kardeşim yararlı olduysak ne mutlu bana
sen adananın neresindesin süvari

kanal yurtda oturuyorum ben. tanışmak isterim yakınmıyız acaba :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Selam arkadaşlar apacheden çok memnunum ama eşim istiyor diye motorumu bir aksilik çıkmazsa yarın honda ınnova ile değişecem 2011 model 4850 km honda motor gayet temiz duruyor bakalım bu akşam haber bekliyorum araycaktı hondanın sahibi bi kaç foto ekleyim
http://www.yukle[url]http://www.yukleresim.com/di-7K2K.jpgresim.com/di-TURI.jpg[/url]

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:57 ----------

http://www.yukleresim.com/di-7K2K.jpg
http://www.yukleresim.com/di-LJMC.jpg
http://www.yukleresim.com/di-YGU8.jpg


hacı honda tertemiz duruyor. ama ne yap et yengeyi apacheye ikna et. üzme bizleri :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

dostlar bugün benzinlikten benzin aldım.tam çıkacaktım ki motor kirden görünmüyordu.bi su tutturayım dedim.ordaki yıkamacı ağzında bişeyler geveliyordu.onun gözü değdi galiba :( tam inecekken ayağım takıldı.motor sol tarafa yattı yavaşça :) ama nasıl olduysa sol arka sinyal kırıldı.sağ ön sinyaldede bi sıkıntı var çalışmıyor. Anlayacağınız çapraz ateşe tutuldum. :p orjinal yedek parçayı uygun fiyata alabileceğim e-ticaret sitesi bileniniz varmı?


geçmiş olsun reis nazarlık oldu heralde buda :D site öneremeyeceğim. ama gönder dersen burdan alıp göndereyim sana :)
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
arkadaslar apacheme xzenon far takmak istiyorum takan varsa bilgi verebilirmi nasil oluyor...?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
iyi olurdu 1çift sinyal he :p zahmet etmeyelim :)

hacı ciddiyim gönder de gönderecem. özelden adresini ver. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

arkadaslar apacheme xzenon far takmak istiyorum takan varsa bilgi verebilirmi nasil oluyor...?


kardeş hiç masraf etme. pek inanmıyorum ama apache nin tesisatı xenonu kaldırmıyor deniliyor. ama takıp kullanan birçok insanda var. bende aydınlatmayı arttırmak istemiştim. 35w yerine 55 w osram cool blue taktım. olağanüstü bir aydınlatma oldu. statör yanar. akü biter. far yuvası erir vs. vs. bir sürü olumsuz söylentiler vardı. ama çok şükür henüz hiçbirisi olmadı yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum. istersen al bitane osram nihgt breaker 55/60w h4 eskisini çıkar yenisini tak derdin tasan olmasın.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
kardeş hiç masraf etme. pek inanmıyorum ama apache nin tesisatı xenonu kaldırmıyor deniliyor. ama takıp kullanan birçok insanda var. bende aydınlatmayı arttırmak istemiştim. 35w yerine 55 w osram cool blue taktım. olağanüstü bir aydınlatma oldu. statör yanar. akü biter. far yuvası erir vs. vs. bir sürü olumsuz söylentiler vardı. ama çok şükür henüz hiçbirisi olmadı yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum. istersen al bitane osram nihgt breaker 55/60w h4 eskisini çıkar yenisini tak derdin tasan olmasın.

saol kardeş bi taktırıp denicem inş sorun cıkmaz ama takılırke kontaga baglamak gerekiyormuş diye duydum yani kontak acık olunca far yanacak dirk aküden diyolar bi ustaya danıştım o öyle söyledi sanırım sende adanalısın birgün görüşürsek bakayım senin motora ben merkez caminin karşısındaki opet de çalışıyorum bu hafta gündüzdeyim sabah 8 akşam 4 arası ugrarsan orda olurum kardeş saol
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ucuzuna kaçılmazsa ve deişmesi gereken parçalar varsa değiştirilip takılır bence xenon sorun teşkil etmez.
youtube da gördüm adam park yerlerine xenon taktırmış gayet başarılı olmuş, benimde oynayasım geliyo bazen ama tahminim pahalıya patlar
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
kardeş hiç masraf etme. pek inanmıyorum ama apache nin tesisatı xenonu kaldırmıyor deniliyor. ama takıp kullanan birçok insanda var. bende aydınlatmayı arttırmak istemiştim. 35w yerine 55 w osram cool blue taktım. olağanüstü bir aydınlatma oldu. statör yanar. akü biter. far yuvası erir vs. vs. bir sürü olumsuz söylentiler vardı. ama çok şükür henüz hiçbirisi olmadı yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum. istersen al bitane osram nihgt breaker 55/60w h4 eskisini çıkar yenisini tak derdin tasan olmasın.[/QUOTE]


süvari kardes nerden aldın o dediğin ampulu ne kadar bide fiyatı
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
hemşo manisa içinde sana honda da yeter bence üzme yengeyi ;)
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
apacheye inovayı tercih etmenin sebebi nedir örenebilirmyiz arkadaşım ?? merak ettim
Selam arkadaşım bizim hanımda motorsiklet sevdalısı ama apacheyi kullanamıyor innovayı tercih etmemizin sebebi bu bilmiyorum yada basacam parayı apacheyi satmadan onuda hanıma alıcam

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:37 ----------

hemşo manisa içinde sana honda da yeter bence üzme yengeyi ;)
Selam bilmiyorum kardeşim yaa kafam karışık satmadan alayım diyorum ama 4 bin diyor başka bişey demiyor :pr: motorda çok temiz sıfırdan farksız dün biraz turladım gayet zevkli bir motor ses hiç yok titreşim sıfır yağ gibi akıp gidiyor akşam rüyama girdi yav
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
Selam arkadaşım bizim hanımda motorsiklet sevdalısı ama apacheyi kullanamıyor innovayı tercih etmemizin sebebi bu bilmiyorum yada basacam parayı apacheyi satmadan onuda hanıma alıcam

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:37 ----------


Selam bilmiyorum kardeşim yaa kafam karışık satmadan alayım diyorum ama 4 bin diyor başka bişey demiyor :pr: motorda çok temiz sıfırdan farksız dün biraz turladım gayet zevkli bir motor ses hiç yok titreşim sıfır yağ gibi akıp gidiyor akşam rüyama girdi yav


evet temiz belli o zaman sık biraz dişini apachenın ustune kuma al bence onu :)
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
vazgeçme apache'den
Vazgeçmek istemiyorum ama servisinden memnun değilim kardeşim akhisar servisinde yağ ve yağ filitre değişimi işçilik dahil 30 tl alıyorlar manisa servisine giden bir arkadaşımdan sadece yağ ve yağ filitresini değiştirmişler 50 tl almışlar ne iştir anlamadım tek bir parçayı 3 ay bekledim sonunda geldi parça ama oda yanlış geldi rtr 160 yazıyor kuyruktaki parça
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
yok be kardesim manisada hasan ustaya ben 3 yıldır gidiyorum devamlı ne parca sıkıntısı nede başka bisey ve yag + yagfiltresi 30 tl ye degistiriyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

slm arkadaşlar 2009 model 30000 km'de apacheme daha hic subap ayarı yaptırmadım neye göre subap ayarı yaptırmam gerekiyor? bir depo yakıt ile 550 km yapıyorum yedek depo haric. motorumun gidonu düşük devirlerde aşırı sarsıntı yapıyor 6000 devirden sonra kesiliyor bu sorunu nasıl halledebilirim ve en son olarak ön dişliyi 14 yaptım ama zincir ses yapıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst