- Katılım
- 28 Eki 2010
- Mesajlar
- 111
sıfır bekleyen arkadaşlara tavsiyem ikinci ele yönelin benim yaptığım gibi
şaka bir yana motoru aldım 2 ay geçti ve yükseltmek için heveslenmeye bile başladım, iyi ki beklememişim... tabii uzun soluklu 150cc sınıfında kalmayı düşünen arkadaşlara değil bu yorumlarım, benim gibi geçiş kullanıcılarının beklemesine gerek olmadığı kanısındayım...
şaka bir yana motoru aldım 2 ay geçti ve yükseltmek için heveslenmeye bile başladım, iyi ki beklememişim... tabii uzun soluklu 150cc sınıfında kalmayı düşünen arkadaşlara değil bu yorumlarım, benim gibi geçiş kullanıcılarının beklemesine gerek olmadığı kanısındayım...