TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
sıfır bekleyen arkadaşlara tavsiyem ikinci ele yönelin benim yaptığım gibi :p
şaka bir yana motoru aldım 2 ay geçti ve yükseltmek için heveslenmeye bile başladım, iyi ki beklememişim... tabii uzun soluklu 150cc sınıfında kalmayı düşünen arkadaşlara değil bu yorumlarım, benim gibi geçiş kullanıcılarının beklemesine gerek olmadığı kanısındayım...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
vallaha benım öğrendıgıme göre hondanın altında olcak fıyatlar yane 4000 tl yı gecmeyecek plaka dahil fiyatları sabah konustum ınan beyle tasıyıcı fırmaylada anlasma saglanmıs pazartesı kamyonlara yukluyolarmıs salı gunude ıstanbul bayılerınde olur dıo marmarıs tarafına gelmesı carsamba persembeyı bulur dıo yane dio dio:D:D gorcez artık:D
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
sıfır bekleyen arkadaşlara tavsiyem ikinci ele yönelin benim yaptığım gibi :p
şaka bir yana motoru aldım 2 ay geçti ve yükseltmek için heveslenmeye bile başladım, iyi ki beklememişim... tabii uzun soluklu 150cc sınıfında kalmayı düşünen arkadaşlara değil bu yorumlarım, benim gibi geçiş kullanıcılarının beklemesine gerek olmadığı kanısındayım...

Abi şimdi doğru söylüyosunda sıfırı kaç para bunun diyelimki 4000 2. eli ise 2000 3000 TL arası bide temizini bulmak lazım bakalım gelsin nasıl bi şey.
Bende geçiş motoru olarak düşünüyorum bakalım hayırlısı :mrgreen:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
dostlar lastik sorunum var ön tekere 3 . lastigi taktım lastik bozuktur düzelir diye fakat sorun var , sallama balans yapıyo vebunuda balans yaptırrakta duzeltemiyorum buz motorda sorunlu bu lastıkler diyor, buz motordada uygun ebat lastik yok 90-80-17 ebadıtında michlen pirelli dunlop sorun cıkarmıyacak lastik istanbul içi bulabılecegim yer varmıdır yardımcı olan arkadaşlara şimdi:rendeer:den teşekkürler
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
ferhatdm vatan caddesinde bulabilirsin aradıgını sanırım orda her marka lastıkcı var motorsıklet ıcın
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
ferhatdm vatan caddesinde bulabilirsin aradıgını sanırım orda her marka lastıkcı var motorsıklet ıcın

imperiaer abi aslında bakmadıgım yer kaldımı sorulur ,sirkecisinden balmumcusuna kızıltopraktan güngörenine tam olarak nerde kalıyo vatan caddesinde bir pazar iznim var acıkmıdır, ben anadolu yakasındayım ,toplasan 3 yada 4 kez gıtmısımdır , net adresi telefon daha sağlam olurdu benim için :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yok mu bilgisi olan arkadaşlar.:silent:

arkadaşlar,apachesinde bu çantadan (SHAD 40 LT KARGO)kullanan varmı ?memnuniyetleri nedir acaba ?
xf9f0n.jpg
2r53mdi.jpg
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
ferhatdm vatan cadesınden akdenız caddesıne dogru cıkan yokusun basında vatan cad bılıosundur ztn emnıyet mudurlugunun onundekı cadde fatıhte orda kıme sorsan gosterır sana lastıkcılerın oldugu yerı herkes bılır
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Arkadaşlar herkese selam,

Uzun zaman işlerin yoğunluğundan giremedim foruma, umarım herkes iyidir. Bu sabah itibariyle motorumu satmış bulunuyorum ama kısmet olursa yine sizlerle sohbete devam etmeye niyetliyim:cat:

Gördüğüm kadarıyla biraz karışmış burası, sinirler gerilmiş :) Bahadır kardeşim, sen hiç sinirlenme, Outgun arkadaşın canı çok yanmış, önceki dönemde zaten motorunda fabrikasyon hatası olduğunu belirtmişti ama yine de mal canın yongasıdır derler ya, acısını paylaşıyor, öyle kabul et. Ancak, başka marka kullanan arkadaşlar bu başlığa gelip Apache'ye kötü sözler söylüyorlar, tanıdıklarına latife yapanları hariç tutuyorum, bu kötü bir davranış. Bizler de gidip o başlığa onların motorunu kötülesek onlar da üzülürler, kimseyi üzüp kırmanın anlamı yok, beğenmiyorsanız almazsınız, kullanmazsınız, bu başlığa da girip yazmazsınız. Kimse lütfen yol göstermek için yazıyoruz demesin, böyle olmadığını herkes biliyor.

Bora Ağabey, senin sorduğun çantadan öncelikle vazgeçmeni öneririm. Apache'nin aks aralığı kısa olduğu için 40 lt çanta takarsan ön iyice hafifler ve gidonda gezmeyi hissedersin. Sağlıklı olarak takılması tavsiye edilen en büyük çanta 35 lt. Ama ben ona göre kullanırım dersen birşey diyemem. Shad kullanan çok kişi gördüm, kalite olarak bilindik markalardan biraz daha düşük tabii, bildiğim kadarıyla.

Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Beyler tvs apache rtr 150 2011 model fiyatı kesınlestı 3.650 tl plaka harıç ısotlardan aradılar ve soyledıler bugun kesınlesmıs :d
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
beyler yha ne güzel sevinmiştim ocakta apachi bayide fln iyordu bende sanıyordum..ocağın ilk haftaları gelir nerde..nisan diyince oha....dedim...ama sabrettik bakalım alet sağlam çıkcak mı onu merak ediyorum..
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Arkadaşlar herkese selam,

Uzun zaman işlerin yoğunluğundan giremedim foruma, umarım herkes iyidir. Bu sabah itibariyle motorumu satmış bulunuyorum ama kısmet olursa yine sizlerle sohbete devam etmeye niyetliyim:cat:

Gördüğüm kadarıyla biraz karışmış burası, sinirler gerilmiş :) Bahadır kardeşim, sen hiç sinirlenme, Outgun arkadaşın canı çok yanmış, önceki dönemde zaten motorunda fabrikasyon hatası olduğunu belirtmişti ama yine de mal canın yongasıdır derler ya, acısını paylaşıyor, öyle kabul et. Ancak, başka marka kullanan arkadaşlar bu başlığa gelip Apache'ye kötü sözler söylüyorlar, tanıdıklarına latife yapanları hariç tutuyorum, bu kötü bir davranış. Bizler de gidip o başlığa onların motorunu kötülesek onlar da üzülürler, kimseyi üzüp kırmanın anlamı yok, beğenmiyorsanız almazsınız, kullanmazsınız, bu başlığa da girip yazmazsınız. Kimse lütfen yol göstermek için yazıyoruz demesin, böyle olmadığını herkes biliyor.

Bora Ağabey, senin sorduğun çantadan öncelikle vazgeçmeni öneririm. Apache'nin aks aralığı kısa olduğu için 40 lt çanta takarsan ön iyice hafifler ve gidonda gezmeyi hissedersin. Sağlıklı olarak takılması tavsiye edilen en büyük çanta 35 lt. Ama ben ona göre kullanırım dersen birşey diyemem. Shad kullanan çok kişi gördüm, kalite olarak bilindik markalardan biraz daha düşük tabii, bildiğim kadarıyla.

Sağlıcakla kalın.
Mod'lar saolsun durumu fark etti zaten herkez neyin ne olduğunun farkında.
Hani derler ya insan söylecek söz bulamayınca küfüre baş vururmuş o hesap oldu artık laf bulamadı küfür etti.Sonuç ortada. :)
Canımızı sıkmaya gerek yok boş şeylerle :)


yok mu bilgisi olan arkadaşlar.:silent:

Bora abi ben 29Lt olanı kullanıyordum rahattı sorun yoktu kaba durmuyordu ama senin gösterdiğin biraz fazlaca büyük gelir diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
yok mu bilgisi olan arkadaşlar.:silent:

bende aşağıdaki linkte verdiğim modeli var, çantanın kendisinden bir sıkıntım pek yok sadece çantanın içindekilerden mi yoksa çantanın kendinden mi geldiğini anlayamadığım bozuk yolda gelen hafif rahatsız edici ses sorunu var. Sizin için bu bilgi önemliyse çantayı boşaltıp izlenimleri paylaşırım. genel olarak memnunum, ağırlık olarak dengesizlik sorunu yaşamadım hiç. artçı için de gayet keyifli bir sürüş zevki tattırıyor, bizzat denedim :p

http://urun.gittigidiyor.com/SHAD-SH40-TOPCASE-CANTA_W0QQidZZ28841363
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
haklisin daha 5 yil bile olmadi, 3u devirdiler 4e yol aliyorlar, 5i bulmaz ama,fiyati belli :) flame modelinin de fiyati belliydi, fiyat motordan once geliyor
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
dostlar lastik sorunum var ön tekere 3 . lastigi taktım lastik bozuktur düzelir diye fakat sorun var , sallama balans yapıyo vebunuda balans yaptırrakta duzeltemiyorum buz motorda sorunlu bu lastıkler diyor, buz motordada uygun ebat lastik yok 90-80-17 ebadıtında michlen pirelli dunlop sorun cıkarmıyacak lastik istanbul içi bulabılecegim yer varmıdır yardımcı olan arkadaşlara şimdi:rendeer:den teşekkürler

beyler sanırım kimse degiştirmiyo lastiklerini :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

dostlar lastik sorunum var ön tekere 3 . lastigi taktım lastik bozuktur düzelir diye fakat sorun var , sallama balans yapıyo vebunuda balans yaptırrakta duzeltemiyorum buz motorda sorunlu bu lastıkler diyor, buz motordada uygun ebat lastik yok 90-80-17 ebadıtında michlen pirelli dunlop sorun cıkarmıyacak lastik istanbul içi bulabılecegim yer varmıdır yardımcı olan arkadaşlara şimdi:rendeer:den teşekkürler

beyler sanırım kimse degiştirmiyo lastiklerini :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst