TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bence 150 cc nin artık hiç bbir karizması yok benim açımdan,nedenine gelince bu motorun rtr 180-rtr 200 ü mevcut hindistanda ve kullanıyor vatandaşlar 2 senedir.ama keyfiniz bilir almak isterseniz alın yine 150 cc tvs.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bence 150 cc nin artık hiç bbir karizması yok benim açımdan,nedenine gelince bu motorun rtr 180-rtr 200 ü mevcut hindistanda ve kullanıyor vatandaşlar 2 senedir.ama keyfiniz bilir almak isterseniz alın yine 150 cc tvs.
Tamer abi honda da cbf 125 ve varadero 125 getirmiyor.
yamaha fazer 150 getirmiyor Vs Vs... Küçük şeylere bence çok takılmayalım. Şahsen varadero 125 gelse ilk müşterilerinden biri ben olurum :cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bahadır bak sana ne buldum o biçim motor 2.300 euro :p






nasıl ama tvs apache'ye rakip olurmu dersin,fiyatı gayet makul
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Ohooooo tamer abi sen çok geriden geliyorsun ya :p
Bu motoru çook çook öncelerde gösterdiler ya :mrgreen:
Tipi gerçekten çok hoş ama silindir kısmı çok uyuz :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
elimizde :bounce:


elinizdekinin kıymetini bilin...:queen:



assolist'ler sahneye en son çıkarmış :p
iyi geceler abi :cat:

aga assolist beklerken karşımıza Fatir Ürek çıkmasın...:queen:

abi sen beni güldürdün allahta seni güldürsün :queen::mrgreen::rendeer::)

makaraya saralım biraz Bora abimizi nazımız geçer...:cherry:

mete/hakan;siz gülün gülün bakalım.alır almaz resmini buraya koyacağım.:queen:bir alabilsem.:p

alıcan abi az kaldı...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819








bindik be şenonar hacım...popomuz selesine değdi...deli makina tamam şık ama bu bayi ağı ve distibütörle olmaz bu iş...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
s.a beyler ben aranıza yeni katıldım :):) 3 gun once honda cbf 150 mi sattım ve yerıne bugun tvs apache motor aldım umarım hondadan vazgectıgım ıcın pısman olmam:S
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ewet bora abi bugün ayın 9 u sabahta beri gelmeni bekliyorum yeni motorunla bi türlü gelemedin. yoksa yoksa yinemi gümrükte kalmış yada yinemi gemideymiş bişimi olmuş nolmuş :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
gelsin artık ya getirmeden yıllar once reklamını yapıyolar rtr200 ünde reklamını bugun yapsalar 2013 gibi burda olur:D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bugün sabah bayideydim.yanımda tel.le konuştu.bugün yetiştirebilirlerse kamyonlara yükleyeceklermiş.haftaya kesin geliyor.:wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Artık laf çarpmanıza gerek yok :mrgreen: motorlar türkiyede zaten bayilere hafta içinde dağıtım yapılacak :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi al memnun kalırsan bende alıcam cidden bakalım beklediğine değcekmi acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst