TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
burada temiz kullanmakta önemli tabiki.. allah kaza bela vermesin.. burada bi arkadaşımda regal var 2006 model ne servis nede parça sıkıntısı görmedi.sadece yağ ve su koymuş.. işin aslı 4 liralık motorlarıda bu kadar irdelemenin anlamı yok .. ateş olsa 4000 tl yakar

koray arkadaş madem 4.000 tl yi gözden çıkardın üzerine b, 4.000 daha ekle adam gibi bir motosiklet al paranı parça sıkıntısı olan motora yatırma derim.
ben eski bir tvs sahibi olarak çok bekledim parça,elimizde yok diyip sallıyorlar seni servis ile başbaşa bırakıyorlar.
aslında üst sayfaları okursanız tvs hakkında daha iyi bilgi sahibi olursunuz.
çukura düştün jantı kırdın hadi parasını geçtim (550 tl arka jant) jantı nerden bulup alacaksın,hindistandan siparişmi geçeceksin yada çinli bir motorun jantınımı takacaksın.
motor güzel kaliteli kimsenin lafı yok,unutulmaması gereken dışarıdaki motorun aynısı değil Türkiye'ye Türk kullanıcılarına özel toparlanmış yeni kasa apache.ne sorun çıkaracağı muamma çünkü kullanıcısı yok.
bir motosiklet almadan önce getiren ithalatçı firmanın müşterisini hangi gözle gördüğünü bilmeli,işini önemsediğini bilmeli,yedek parçasının olup olmadığını kaliteli servis ağı olup olmadığına bakmalı,bu kıriterlere uyuyorsa para yatırıp almalı,yoksa çinli modi al daha iyi yedek parça bol-ucuz.
kendisini kanıtlamış çok motosiklet var o fiyatlara.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Ben bu işten birşey anlamadım ya bende şans vardı :cherry:
Yada milletin sütüde geçtim yoğurttan dili yanıyor :cyclopsan
Hep söyledim herzamanda söylerim sen motora nasıl davranırsan oda sana öyle davranır.
İlk okulda Voleybol takımındaydım Hocamız demiştiki topa sakın ayağınla vurma o top bi yerden patlak yapar gelip yüzüne çarpar. :cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ben bu işten birşey anlamadım ya bende şans vardı :cherry:
Yada milletin sütüde geçtim yoğurttan dili yanıyor :cyclopsan
Hep söyledim herzamanda söylerim sen motora nasıl davranırsan oda sana öyle davranır.
İlk okulda Voleybol takımındaydım Hocamız demiştiki topa sakın ayağınla vurma o top bi yerden patlak yapar gelip yüzüne çarpar. :cat:

:cat: BRAVO *****Hep söyledim herzamanda söylerim sen motora nasıl davranırsan oda sana öyle davranır****
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Ben bu işten birşey anlamadım ya bende şans vardı :cherry:
Yada milletin sütüde geçtim yoğurttan dili yanıyor :cyclopsan
Hep söyledim herzamanda söylerim sen motora nasıl davranırsan oda sana öyle davranır.
İlk okulda Voleybol takımındaydım Hocamız demiştiki topa sakın ayağınla vurma o top bi yerden patlak yapar gelip yüzüne çarpar. :cat:

bahadır sen sıcak inasansın,ballı kesimdensin ondandır :p
ben aslında motora hiç bir zaman kızmıyorum çünkü insan yapısı
benim kızdığım parça sıkıntısı ve markanın hakkını vermeyen ithalatçı firma.
başka kaliteli bir firma olsaydı bu markanın ülkemizde parmakla gösterilcek bir motor olurdu.
ama hayla son favorim şimdilik TVS RTD 200 :cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bahadır sen sıcak inasansın,ballı kesimdensin ondandır :p
ben aslında motora hiç bir zaman kızmıyorum çünkü insan yapısı
benim kızdığım parça sıkıntısı ve markanın hakkını vermeyen ithalatçı firma.
başka kaliteli bir firma olsaydı bu markanın ülkemizde parmakla gösterilcek bir motor olurdu.
ama hayla son favorim şimdilik TVS RTD 200 :cat:

abi o motor süperde onu buraya getirseler 6bin isterler kesin ayriyeten yine aynı sıkıntılar parça
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
bahadır sen sıcak inasansın,ballı kesimdensin ondandır :p
ben aslında motora hiç bir zaman kızmıyorum çünkü insan yapısı
benim kızdığım parça sıkıntısı ve markanın hakkını vermeyen ithalatçı firma.
başka kaliteli bir firma olsaydı bu markanın ülkemizde parmakla gösterilcek bir motor olurdu.
ama hayla son favorim şimdilik TVS RTD 200 :cat:


Tekrar 150cc dönüyorum önümüzdeki ay, 600 ümü sattım kurtuldum. Apache nin görüntüsüne kapılıp sıkıntılar yaşayacaktım, tşk. ederim arjantinli. CBF de karar kıldım. Nisan ayı içerisinde bayilerde satılacakmış beklemedeyiz..
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bahadır sen sıcak inasansın,ballı kesimdensin ondandır :p
ben aslında motora hiç bir zaman kızmıyorum çünkü insan yapısı
benim kızdığım parça sıkıntısı ve markanın hakkını vermeyen ithalatçı firma.
başka kaliteli bir firma olsaydı bu markanın ülkemizde parmakla gösterilcek bir motor olurdu.
ama hayla son favorim şimdilik TVS RTD 200 :cat:

Şu 200 lüğü merak ettim nette'de bulamadım yarım olan fotoyu koyarmısın tamer abi
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tekrar 150cc dönüyorum önümüzdeki ay, 600 ümü sattım kurtuldum. Apache nin görüntüsüne kapılıp sıkıntılar yaşayacaktım, tşk. ederim arjantinli. CBF de karar kıldım. Nisan ayı içerisinde bayilerde satılacakmış beklemedeyiz..

senin için hayırlı olsun,hangisi hoşuna gittiyse onu al tabiki.üç aşağı beş yukarı hepsi hemen hemen aynı kalitede nerdeyse.fazla takılmamalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------

Şu 200 lüğü merak ettim nette'de bulamadım yarım olan fotoyu koyarmısın tamer abi

bahadır yarım resmin oldugu siteyi şimdilik bulamadım ama sanki pulsar'dan kopya çekmişler gibiydi bu motora çok benziyordu.


birde resimlere bakarken gözüme bu ilişti tvs jive 200 cc güzel alet
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
anlayamıyorum tvs de flame 160 170 180 200 220 gibi daha nice model varken neden iki model getiriliyor.
satmaz korkusu mu var bunların .
sadece iki model :silent:
bilemiyorum garip geldi bana :farao:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bahsettiğin motoru sanki hatırladım tamer abi ama bana göre değil :mrgreen:
Ben naked tarzı seviyorum Fark direksiyona bağlı olacak komple motordan bağımsız çalışacak :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bahsettiğin motoru sanki hatırladım tamer abi ama bana göre değil :mrgreen:
Ben naked tarzı seviyorum Fark direksiyona bağlı olacak komple motordan bağımsız çalışacak :)

aynen bende naked motor severim,allah göstermesin bir düşsen granajlı motorla vay haline.çıplak her zaman güzeldir.:)
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
oldu 1 nisan bakalım bu hafta stantlarda yerini alacak mı tvs .
bu haftada yaza kaldı denirse çıldırırım:queen:

kafayı yiyecemmmmm
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
İsotlar grubuna dün gece attığım mail'e az önce cevap geldi.
Gemiler Limana demir atmış Mallar iniyormuş ve büyük bir süpriz var
Gelen motorlar 180cc enjeksiyonli modeliymiş :)
Ve fiyatı yine 3,750 :)
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
İsotlar grubuna dün gece attığım mail'e az önce cevap geldi.
Gemiler Limana demir atmış Mallar iniyormuş ve büyük bir süpriz var
Gelen motorlar 180cc enjeksiyonli modeliymiş :)
Ve fiyatı yine 3,750 :)

inanmıyorum, inanamıyorum

maili kopyalar mısın



anlaşıldı 1 nisan :)))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 ----------

hızlıca bir hayale daldım şimdi 180 olsa ne güzel olurdu be :)
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
son haber
arkadaşlar,az önce bayideydim.2 gün önce,tvs türkiye satış müdürü ve bir hindistanlı(türkiyedeki satıştan sorumlu)buraya gelmişler.gemilerden indiriliyormuş,yani gümrükleme işlemleri başlamış.önümüzdeki hafta içi bayilerde olacakmış.ama 180 filan değil.herhalde bahadır 1 nisan şakası yapıyor.ama bu yıl içerisinde 100 ve 200 lüğünü de getireceklermiş.hadi bakalım apaçiciler hazırlayın paraları.:p
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Tamam tamam şaka yaptım bozmayın yav :mrgreen:
Benim motor alma işi biraz sarkıcak :pale:
Malum esnaf olmak zor :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bahadır kardeş,motorumu bir alayım,birkaç gün sonra seni ziyarete geleceğim inşallah.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
İnş. bora abi gel tabi beklerim..
10 nisanda reyhanlıdada görüşürüz inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst