I istanbulian Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 110 24 Kas 2007 #21 yeni icraatlarını sabırsızlıkla bekliyoruz
Foto-Moto Katılım 25 Ara 2006 Mesajlar 184 24 Kas 2007 #22 Hayırlı olsun diyelim, umuyorum ki biz motosiklet sevdalıları için de hayırlı olur.
bekoserkan Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 107 24 Kas 2007 #23 hayırlı olsun basarılarının devamını dilerım
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 24 Kas 2007 #24 Hayırlı olsun bakalım umarım basarılı olurlar dernekcılık zor ıs..