Türkiyenin ilk Motorsiklet Dokumentasyon Filmi!!!

Katılım
1 Şub 2005
Mesajlar
21
Evet Arkadaslar, takip ettiyseniz biliyorsunuzdur, uzun bir ön hazirlik safhasi ve 2005 yazinda 4 haftalik Almanya-Türkiye Gezisindeki yasadiklarimiz sonunda kesim, müzik, altyazi vs. gibi islemlerden gectikten sonra Avrupada Piyasaya cikmistir. :D

Linke bak:

http://www.dhd24.com/azl/index.php?anz_id=3811628

Daha simdiden bir cok avrupali Filmi izledikten sonra cesaret alip önümüdeki Sezon Tatillerini Türkiyede Motorsikletle gezmeye ayirmislardir. :)

Ben amacima ulasmis biri olarak bu durumdan Gurur duyuyorum. Insaallah Türkiye Turizmine bu sekilde bir nebze olsun katkimiz olmustur.

Ayrica, bu Dokumentasyonu ortaya cikarmakta emegi gecen bütün Arkadaslara burada tekrar tesekkür etmek istiyorum, tabi en basta yol Arkadasim Hayatiye ve Hanimi Cigdem e (Haya) :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Biz Türkiyeli motorcular olarak sana teşekkür ederiz Ankanca.Türkiyede motosiklet turizmini(Bu arada böyle bir turizm şekli var mı bilmem.Şimdi uydurdum...)bizim için de çok iyi olur.Belki motosikletli turistler sygı göstermek lütfunda bulunun Türk şöförler arada bizi de hatırlarlar.Tekrar eline sağlık hocam
 
Katılım
1 Şub 2005
Mesajlar
21
Sagol Dostum elimizden geldigince bir seyler yapmaya calisiyoruz. Benim gözlemlerime göre Ankarada Oto sürücüleri Motorsikletlere karsi nasil davranacaklarini bilmiyorlar. Ankarada SIkIstirildigimiz kadar hicbir sehirde zor duruma düsmedik. Eminim bir gün onlarda Motorsiklere alisirlar :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
bu filmi izleme imkanımız varmı sayfa almanca olduğu için bişey anlamadım sadece resimleri gördüm film nerden alınır nasıl alınır veya fragmanı varmı falan...
ankarada arabalarda da öyle ben iki üç kere arabayla gittim, ankara'nın yollarında şerit olayı yok gibi, kim ki nerde giderse gidiyor tek sıra olayı, yol verme olayı yok gibi ve durmadan sebepsiz yere korna basıyorlar trafik sıkıştımı bas kornaya...
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ancakanca abi ellerinize sağlık e bundan güzel tanıtımmı olur zaten daha ne yapacaktınızki:rendeer: ,peki biz filmi nasıl seyredicez?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Sonunda bitirdiniz demek. Böyle bir kaynağı dünyaya kazandırdığınız için, çok teşekkür ediyorum. binbir çiçek :rendeer:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
ülke tanıtımında bu anlamdaki katkınıza katılmamak elde değil tebrikler...

bu konuda emek veren iki arkadaşımız daha vardı sizde bilirsiniz..
koray özden ve savaş balaban..onlar birde site açıp günlük olarak seyahat notlarını ve fotolarını paylaşmışlardı..ilgilenen olursa diye sakıncası yoksa not düşeyim..http://www.yolbizibekler.com/
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
emeğinize sağlık ve amacına başarıyla ulaşır umarım.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Ancakanca Hocam nasılsınız.2006 gezi proğramınızda neler var acaba.Geldiğinizde muhakkak görüşelim hocam
 
Katılım
1 Şub 2005
Mesajlar
21
@Arvasi3 Gezi yorgunlugunu attik, Filmi bitirdik sayilir, tekrar Türkiyeyi rüyalarimizda görmeye basladik Dostum :cherry:

2006 Sezonu icin henüz bir karar vermis degilim, Almanyada Haberlerden takip etmissinizdir oldukca stressli günler gecirdik ve halada geciriyoruz. Hatta bir ara temelli TR ye dönmeyi dahi düsündüm (halada düsünüyorum ya :mrgreen: )

Söyle bir Dogu Anadolu Van taraflari hani hicde fena olmaz diye düsünüyorum, du bakalim nolcek :cherry:

3 Aya kadar sekillenir tahmin ediyorum Planlar.
 
Katılım
1 Şub 2005
Mesajlar
21
Sayin Administratorlarin dikkatine !

Yapmis oldugumuz Gezi Filmini Motosiklet.net üyelerine nasil ulastirabiliriz?

Bana bu konuda yardimci olabilirmisiniz, isterseniz size bir Numune yollayabilirim :)

Selamlar Sevgiler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izleyın arkadasilar bunlari faideli bılgiler bunnra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst