Evet abi cafede çalışan konumundayım (gerçi benim patron benden daha çok çalışıyo ama çaktırma

).Ortamım rahat abi sadece çok sıkıldım artık koca yaz ne bi tatil yapabildim ne bişey.Zaten okul zamanı hem çalışıp hem okuyodum çalışmaya devam ettik anlayacağın tatil matil yapamadım.Kışın ense yapan adamlar yazında ense yaptı ben kışında çalışıyodum yazında çalışıyorum,çalışıyorum,çalışıyorum,çalışıyorum...Eşşeği düğüne niye davet ederlermiş bilirsin...O muhabbet benimki.Sağlık olsun ben genede allaha şükür diyorum motorumu aldım taksitlerimi ödüyorum,dersaneye gidiyorum ihtiyaçlarımı karşılıyorum daha ne olsun yemişim tatili.(ama olsaydı da fena olmazdı bi tatil

)Vallaha biz powerla konuşuyoruz msnden ama federalle tanışıklılığımız yok

Allah inşallah bi gün bi yerde denk gelmemizi sağlar ne diyelim hepimizin...Sen bu saatte ne arıyon be abi cafede git evine ne işi var senin gibi bi genç kızın bu saatte dışarıda :cherry: