Türkiye'nin En İyi Ninja H2 İncelemesi ve İshak Abi :)

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Videoya tesadüfen denk geldim ve gerçekten yüzümde gülümseme oluştu. Bu kadar samimi ve içten bir inceleme hayatımda görmemiştim :)

+ Evet İshak abi geliy......
+ İshak abi geçti :D :D

 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Geçen bende izledim,aynı gülümseme bende de oldu. :)

İshak abi eski kulağı kesiklerden belli sürmediği cihaz yok. :))
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
efso yaa :thumleft:

yorumlarda da belirtmişler. İshak abi geliy.. ishak abi geçti :d gökten mi indi diyor asdasdd :D Dönüş sonrası sese verdiği tepkide harikaydı; o nası bi ses yaa :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
H2R kesinlikle öyle ama H2'a son nokta demek zor malesef. 2014 Superduke'un torku daha fazla, ağırlık başına güç olarak da daha güçlü.

H2 ile H2R arasında 100 beygir fark var, ve H2R yirmi küsür kilo daha hafif. Bu da demek ki intake ve egosu sessiz yapmak, emisyonu yasal düzenlemelere uygun ayarlamak o kadar güç kaybına ve ekstra ağırlığa mal oluyor...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
H2'nin kompresörü performansa sadece ufak bir dokunuş yapıyor o kadar. Motor tork olarak diğer 1000 cc'lerden %20 daha fazla. H2R'da ise gerçek anlamda etkisini görebiliyoruz ki olması gereken de odur zaten. Tabi onun kompresörü mutlaka farklıdır ve güç farkı da buradan geliyor. Yoksa egzosla falan olacak iş değil o. Zaten H2 dediğimiz motor H2R'ın emisyonlara uydurulmış halinden başka bir şey değil.

Bence bunlarla şov yapacaklarına düşük cc motorları kompresörle güçlendirseler ortaya daha kullanışlı şeyler çıkar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
H2'nin kompresörü performansa sadece ufak bir dokunuş yapıyor o kadar. Motor tork olarak diğer 1000 cc'lerden %20 daha fazla. H2R'da ise gerçek anlamda etkisini görebiliyoruz ki olması gereken de odur zaten. Tabi onun kompresörü mutlaka farklıdır ve güç farkı da buradan geliyor. Yoksa egzosla falan olacak iş değil o. Zaten H2 dediğimiz motor H2R'ın emisyonlara uydurulmış halinden başka bir şey değil.

Bence bunlarla şov yapacaklarına düşük cc motorları kompresörle güçlendirseler ortaya daha kullanışlı şeyler çıkar.

Kompresor ayni ama uyguladiklari basinc farkli. Bir de irili ufakli fark bayagi cok aslinda.

Birkac azimli H2 sahibi motosikletlerini modifiye ederek sokakta kullanilabilecek bir H2R haline getirmeye calistigi uzun bir baslik okumustum da... Fark o kadar cok ki. Ve uyumsuz parcalarin sayisi fazla. Mesela H2R, H2'deki farin yerini hava kutusunu ciddi oranda buyuterek degerlendirmis. E hem far hem de o hava kutusu sigmiyor haliyle. Yazilim tumden farkli. Ufak tefek mekanik farklar cok. Zaten biri digerinin iki kati fiyatinda, bosuna degil.

Eksoz deyip gecmeyin, uzerinde bircok elektronik ve sensor bulunan motorun merkez bir parcasi artik. H2R'da hemen hemen hic bir emisyon sistemi yok; ne adamaskilli susturucu, ne Secondary air system, ne katalitik konvertor, hic bir sey yok. Performansi optimize etmede cok daha serbest. Emisyon ve gurultu yasalarina uymamak motorun onunu cok aciyor... Hele hele motor gucu kompresorun basinciyla kolaylikla ayarlanabilince...
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Gayet güzel ve eğlenceli bir açıklama olmuş :) 0.5 ini kesmeside ayrı hoş olmuş 😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst