- Konu Yazar
- #1
Bilindiği üzere her motosiklet kullanıcısının ortak sorunu servislerdir. Distribütör firmalar servislik vereceği firmayı araştırmadan, servisimiz var diyebilmek için ne olduğu belirsiz kişilere servis olma hakkı verebiliyor. Bunların çoğu yaptığı işten bi haber, müşteriye nasıl hizmet verebilirim düşüncesinde değilde müşteriyi nasıl soyabilirim derdinde. Siz motosiklet kullanıcıları olarak nasıl servis hizmeti olmalı ? Neler yapılması gerekli ? Önerilerimizi bu konuda paylaşalım derim. Belkide distribütör firmalar okurda biraz daha iyi servis hizmeti vermek isterler.
Benim önerim distribütör firmalar servis vermeden önce, servis vereceği kişiye sattığı modelleri hakkında her türlü tamirini göstermeli, arıza sebeplerini ve nasıl onarılabileceğini detaylı şekilde göstermeli, parça fiyatlarını ve servis ücretlerini kendi sitelerinde herkese açık şekilde paylaşmalı. Böylelikle müşteri parça ve hangi servis işlemi için ne kadar ücret vereceğini önceden görebilmeli. Eğer bunu yapmıyorlarsa bu işin içinde art niyet vardır. Distribütörler bu servis konusunun önemini iyi kavramalı ve işi sıkı tutmak zorundadırlar. Böylelikle müşterilerinin zor duruma düşmelerini engellemelidirler.
Benim önerim distribütör firmalar servis vermeden önce, servis vereceği kişiye sattığı modelleri hakkında her türlü tamirini göstermeli, arıza sebeplerini ve nasıl onarılabileceğini detaylı şekilde göstermeli, parça fiyatlarını ve servis ücretlerini kendi sitelerinde herkese açık şekilde paylaşmalı. Böylelikle müşteri parça ve hangi servis işlemi için ne kadar ücret vereceğini önceden görebilmeli. Eğer bunu yapmıyorlarsa bu işin içinde art niyet vardır. Distribütörler bu servis konusunun önemini iyi kavramalı ve işi sıkı tutmak zorundadırlar. Böylelikle müşterilerinin zor duruma düşmelerini engellemelidirler.