- Katılım
- 24 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,454
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba .
Allah nasip kısmet ederse bir dahaki yaz motosiklet alcağım.3 yıldır forumu takip ediyorum yaklaşık 6 7 aydır da aktif üyeyim.Motosiklet konusunda kafam inanılmaz karışık.Hani düşün düşün b.ktur işin derler ya aynen öyle.Şimdi diyeceksiniz ki daha 1 yıl var sen neyin derdindesin !Şimdiden tutuşmamın sebebi ben üniversite öğrencisiyim malum para biriktirmem zor oluyor.Motosikleti belirlesem yani biriktirmemde ki amaç kesinleşse kendime daha çok mukayet olup daha iyi para da biriktirebilirim.Size belki saçma gelir ama bugüne kadar hep amaçlar doğrultusunda hareket ettim.Aslında ben hep farklı olmayı sevmişimdir bugüne kadar,kafamın karışıklığıda bir nevi bu yüzden herhalde.
250 cc sınıfında ki motosikletleri alacak gücüm yok şimdilik.Ybr deseniz herkeste var dedim ya farklılık hoşuma gidiyor.(aslında istediğm motosiklet ilk başlarda buydu.)Cbf tipi hoşuma gitmiyor.Yaş 21 ya herhalde ondan
)Apache titriyor diyorlar.Bide artçı da kız arkadaşım olacak.(Sürekli olmasa da)Hayalimde scrambler projesi de var bajaj boxer biçilmiş bu iş için ama 4 vites 4.viteste bağırıyor,frenler kampana bu düşündürüyor.Başka orasını burasını kurcalayacağım düzgün motor yok.Cbr 125 desen o kadar para 125 cc'lik makinaya verilmez yani ben vermek istemem.Mondial drift desen güzel motor çinliler için de en az sorun çıkaanlardan bir tanesi ancak kullananlar yüzünden de bu motor beni kendinden soğutuyor malum önden pıstıran mı dersiniz(bu kelime beni çok güldürmüştü
)arkadan kaldıran mı dersiniz, alçaltan mı dersiniz motora yapmadıkları işkence kalmıyor.Diğer çinlileri de düşünmüyorum herkrsin bildiği nedenlerden ötürü.Başka model kalmadı şimdi ben ne yapayım a dostlar,ben düşünmeyim de kim düşünsün 
Evet uzun oldu farkındayım içimi döktüm.Bana biraz akıl verin kafayı yemeden
Allah nasip kısmet ederse bir dahaki yaz motosiklet alcağım.3 yıldır forumu takip ediyorum yaklaşık 6 7 aydır da aktif üyeyim.Motosiklet konusunda kafam inanılmaz karışık.Hani düşün düşün b.ktur işin derler ya aynen öyle.Şimdi diyeceksiniz ki daha 1 yıl var sen neyin derdindesin !Şimdiden tutuşmamın sebebi ben üniversite öğrencisiyim malum para biriktirmem zor oluyor.Motosikleti belirlesem yani biriktirmemde ki amaç kesinleşse kendime daha çok mukayet olup daha iyi para da biriktirebilirim.Size belki saçma gelir ama bugüne kadar hep amaçlar doğrultusunda hareket ettim.Aslında ben hep farklı olmayı sevmişimdir bugüne kadar,kafamın karışıklığıda bir nevi bu yüzden herhalde.
250 cc sınıfında ki motosikletleri alacak gücüm yok şimdilik.Ybr deseniz herkeste var dedim ya farklılık hoşuma gidiyor.(aslında istediğm motosiklet ilk başlarda buydu.)Cbf tipi hoşuma gitmiyor.Yaş 21 ya herhalde ondan
Evet uzun oldu farkındayım içimi döktüm.Bana biraz akıl verin kafayı yemeden
Son düzenleme:



