Türkiyede bana uygun motosiklet yok.

Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Herkese merhaba .
Allah nasip kısmet ederse bir dahaki yaz motosiklet alcağım.3 yıldır forumu takip ediyorum yaklaşık 6 7 aydır da aktif üyeyim.Motosiklet konusunda kafam inanılmaz karışık.Hani düşün düşün b.ktur işin derler ya aynen öyle.Şimdi diyeceksiniz ki daha 1 yıl var sen neyin derdindesin !Şimdiden tutuşmamın sebebi ben üniversite öğrencisiyim malum para biriktirmem zor oluyor.Motosikleti belirlesem yani biriktirmemde ki amaç kesinleşse kendime daha çok mukayet olup daha iyi para da biriktirebilirim.Size belki saçma gelir ama bugüne kadar hep amaçlar doğrultusunda hareket ettim.Aslında ben hep farklı olmayı sevmişimdir bugüne kadar,kafamın karışıklığıda bir nevi bu yüzden herhalde.
250 cc sınıfında ki motosikletleri alacak gücüm yok şimdilik.Ybr deseniz herkeste var dedim ya farklılık hoşuma gidiyor.(aslında istediğm motosiklet ilk başlarda buydu.)Cbf tipi hoşuma gitmiyor.Yaş 21 ya herhalde ondan :D)Apache titriyor diyorlar.Bide artçı da kız arkadaşım olacak.(Sürekli olmasa da)Hayalimde scrambler projesi de var bajaj boxer biçilmiş bu iş için ama 4 vites 4.viteste bağırıyor,frenler kampana bu düşündürüyor.Başka orasını burasını kurcalayacağım düzgün motor yok.Cbr 125 desen o kadar para 125 cc'lik makinaya verilmez yani ben vermek istemem.Mondial drift desen güzel motor çinliler için de en az sorun çıkaanlardan bir tanesi ancak kullananlar yüzünden de bu motor beni kendinden soğutuyor malum önden pıstıran mı dersiniz(bu kelime beni çok güldürmüştü :D )arkadan kaldıran mı dersiniz, alçaltan mı dersiniz motora yapmadıkları işkence kalmıyor.Diğer çinlileri de düşünmüyorum herkrsin bildiği nedenlerden ötürü.Başka model kalmadı şimdi ben ne yapayım a dostlar,ben düşünmeyim de kim düşünsün :D

Evet uzun oldu farkındayım içimi döktüm.Bana biraz akıl verin kafayı yemeden :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Bajaj Pulsar
Daha eski olur dersen ona göre öneri yapılır.
Uzun yol için büyük cc istiyorum dersen ona göre yaşlı kurtlardan öneri yapılır. Motor çok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ybr kopyası gibi görünse de
Hero Thriller alabilirsiniz
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Başkası motoru pıstırıyor diye sen niye canını sıkıyorsun ki? :) apache artçını çok rahatsız eder, kız arkadaşım (ex) çok şikayetçi oluyordu yüksek devirlere çıkmama bi gün sordum meğer yüksek devir yüzünden oluşan titreşim onu rahatsız ediyormuş, bunu motorumu satıp alan arkadaşa beni şirkete bırakmasını söyleyince anlayabilmiştim çünkü ancak o zaman apache' de artçı olmuştum :mrgreen:

Superlight 200 iyi olur sanki sana ikinci ellerine filan baksan hesaplı bişey bulabilirsin sanırım ama titreşimi nasıldır hiç bi bilgim yok sadece farklı bişey aradığın ve artçılı olacağın için aklıma bu geldi. Bi de kadınlar chopper' dan hoşlanıyor bunu iyi gözlemledim :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chopper düşünüyorsanız
Hyosung GV125-GV250
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Başkası motoru pıstırıyor diye sen niye canını sıkıyorsun ki? :) apache artçını çok rahatsız eder, kız arkadaşım (ex) çok şikayetçi oluyordu yüksek devirlere çıkmama bi gün sordum meğer yüksek devir yüzünden oluşan titreşim onu rahatsız ediyormuş, bunu motorumu satıp alan arkadaşa beni şirkete bırakmasını söyleyince anlayabilmiştim çünkü ancak o zaman apache' de artçı olmuştum :mrgreen:

Superlight 200 iyi olur sanki sana ikinci ellerine filan baksan hesaplı bişey bulabilirsin sanırım ama titreşimi nasıldır hiç bi bilgim yok sadece farklı bişey aradığın ve artçılı olacağın için aklıma bu geldi. Bi de kadınlar chopper' dan hoşlanıyor bunu iyi gözlemledim :mrgreen:

Yok be abi, kadınlar ybr den bile hoşlanıyor. Ben R25 testine gittiğimde çektiğim fotoğrafları birkaç kadına gösterdim, "yok ya senin motor daha güzel, daha güven verici, daha sağlam duruyo" dediler. Bunu duyunca "lütfen sus bak ağzına yıldırım düşecek" dedim ama nafile :D Bu arada superlight 200 güzel olabilir cidden Onurhan, o tarz beğeniyorsan tam biçilmiş kaftan.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Hocam görsel olarak, benim bindiğim motor ile bajaj boxer ile çok benzer tip olarak. Aradaki fark 5. vites ve önde disk fren. Birazda fazladan yakması. Scramler için uygun bir başlangıç noktası. Piyasada çok fazla olmaması da cabası. Ben 10 bini devirdim km olarak, rutin bakımlar haricinde hiçbir masraf çıkartmadı. Lastik ölçüleri motoru çoğu commuterdan ayırıyor. 3,00/18 ön 110/90-16 arka lastikler ile hoş bir görüntüsü var.




 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Daha ilk motorda commuterde farklı tarz arıyorsan :D allah akıl fikir versin
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Bajaj Pulsar
Daha eski olur dersen ona göre öneri
yapılır.
Uzun yol için büyük cc istiyorum dersen ona göre yaşlı kurtlardan öneri yapılır. Motor çok.
Bajaj pulsar artçı için pek uygun bir motor değil hocam.Büyük cc'de ilk motor olacağı için pek uygun olmaz herhalde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Başkası motoru pıstırıyor diye sen niye canını sıkıyorsun ki? :) apache artçını çok
rahatsız eder, kız arkadaşım (ex) çok şikayetçi oluyordu yüksek devirlere çıkmama bi gün sordum meğer yüksek devir yüzünden oluşan titreşim onu rahatsız ediyormuş, bunu motorumu satıp alan arkadaşa beni şirkete bırakmasını söyleyince anlayabilmiştim çünkü ancak o zaman apache' de artçı olmuştum :mrgreen:

Superlight 200 iyi olur sanki sana ikinci ellerine filan baksan hesaplı bişey bulabilirsin sanırım ama titreşimi nasıldır hiç bi bilgim yok sadece farklı bişey aradığın ve artçılı olacağın için aklıma bu geldi. Bi de kadınlar chopper' dan hoşlanıyor bunu iyi gözlemledim :mrgreen:

Motorun adı apache motoruna çıktı,motorun adı lekelendi sırf bunlar yüzünden :D Bide sokakta drifti görünce diğer driftçiler hemen yarışalım mı falan diyolarmış.Çok duydum bunu.
Evet apache rtr 150 artçı için hiç uygun değil :)
Superlıght'ın görüntüsü çok gizrl aslına ama küba olması düşündürmüyo değil.Ama düşğnmek lazım teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Chopper düşünüyorsanız
Hyosung GV125-GV250

Tipleri hoşuma gidiyor ama hyosung gv 125 türkiye de satılıyor mu ?
250 fiyatı aşar gibi sanki.Çok güzel motor yoksa bütçem yeterse alabileceğim ilk motorlar arasında aslında ama bütçe malesef.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

Yok be abi, kadınlar ybr den bile hoşlanıyor. Ben R25 testine gittiğimde çektiğim
fotoğrafları birkaç kadına gösterdim, "yok ya senin motor daha güzel, daha güven verici, daha sağlam duruyo" dediler. Bunu duyunca "lütfen sus bak ağzına yıldırım düşecek" dedim ama nafile :D Bu arada superlight 200 güzel olabilir cidden Onurhan, o tarz beğeniyorsan tam biçilmiş kaftan.

Bu tarzı beğeniyorum,küba olması biraz beni düşündürüyor,hiç kullanmadan önyargı yapıyorum sorun çıkarır mı falan diye, kullanıcı sayfasını incelemekte fayda var aslında bi göz atayım.Çinli olunca insan korkuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Daha ilk motorda commuterde farklı tarz arıyorsan :D allah akıl fikir versin[/
QUOTE]

Ben sadece commuter sınıfına bakmıyorum ki 125-150 cc klasmanında pek fazla seçenek yok,kıyaslamak zorunda olduğum motorlar hep commuter olduğu için farklı bişeler istiyorum.Kişisel tercihtir bu akıl fikirle ilgisi yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Seri üretim motor almayı düşünüyorsun ama farklı olmak istiyorsan, gülünç kısmı burası

"Ybr deseniz herkeste var dedim ya farklılık hoşuma gidiyor"

adamlar onbinlerce üretip satıyor sen farklılık diyorsun, kolay gelsin
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Seri üretim motor almayı düşünüyorsun ama farklı olmak istiyorsan, gülünç kısmı
burası

"Ybr deseniz herkeste var dedim ya farklılık hoşuma gidiyor"

adamlar onbinlerce üretip satıyor sen farklılık diyorsun, kolay gelsin

Başlangıç motosikleti olarak en çok tercih edilen ve satılan motosiklet olduğu için,bütçesi yeten çoğu kişi bu motoru tercih ediyor,doğal olarak en çok bu motosikleti yollarda görüyoruz.Yani diğerlerine oranla daha çok bu yüzden istemiyorum.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Arora 180 den scrambler yapan adam gördüm. Bindiği en iyi ucuz motosiklet demişti. Estetik olarak da tatmin eder.

Cesaretim var dersen derbi etx alıp oynayabilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial 150 KT
Kanuni Tiger 250-Seyhan 150
Regal Raptor 250E-9
ve skygo
5.000 tl bütçe ile alınabilecek chopper örnekleri
7.000 tl olursa Yamaha virago

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

yeni farkettim Mondial 250 mct yazmamışım
150 sentor da hoş görünüyor
ama gönül isterki bi İndian Chieftain olsun=)
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/147174-motosiklet-dolandiriciligi-caner-saydan.html

Okumanı tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Yanlış anlama içimden geldiği için yazıyorum.Ne attığın başlık ,ne anlatmak istediğinden bir bok anlamadım.

250 cc paran yetmiyor

cbr o kadar para verilirmi

Mondial şöyle böyle

apache titriyor

Şimdi toparlamaya çalışıyorum.

1-Paran yok
2-Şekil istiyorsun
3-Her markada bilgi sahibisin
4-Paran yok
5-Paran yok iyisini istiyorsun
6-Paran yok
7-Para yok ama
8-Ama hocam o motosiklet şöyle
9-ama Markalar üstünde fikir sahibisin
10-Param yok ama
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
323
Doğmamış çocuğa don biçmek. Üstüne "param yok" ve "farklı olcam ben". Olmaz kardeşim çok düşünme.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Şimdi paran yok belki 1 seneye 2bin lirayı bir kenara birakamayacaksin belki de miras kalacak 100bin liran olacak.

Sen para biriktirmeye bak, elinde ne kadarın varsa okadar lık motosiklet bakarsın.
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
Güzel kardeşim ben de şunu anlamadım. "x model artçı için uygun değil", "y model titriyor" kim diyor bunu? Sen kendin denedin, baktın mı, başkasına göre titreşim ile sana göre titreşim bakalım aynı mı? Ya da şöyle diyeyim maksimum 200cc bir motordan bahsediliyor burada. Yani ters anlaşılmasın ama bunun kendi canı ne kadar ki, artçı için ne konfor bekliyorsunuz? Bu cc de hangi motor titremiyormuş, titrese ne olurmuş? Sen başlangıç motoru alacaksın abicim. Başlıcan, öğrencen, değiştircen aleti. O motor titriyormuş, öbürü herkeste varmış. Sen boşver bunları. Sorun çıkarmayan, kendini kanıtlamış bir model alınca geçicen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst