Çok güzel. Keyifle izlenecek bir video olmuş. :cat:
Ellerine sağlık İnzell.![]()
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
[/COLOR]dostum emeklerine sağlık. ben de dron dalış ve motosikleti bir araya topladığım üç deneme videosu yapmıştım hatta burada da paylaşmıştım. gerçekten emek isteyen işler. dron olarak hangi marka ve model kullandın?
Yine imrendim ve gidiyorum
Ellerine sağlık, sağlıklı ve huzurlu nice kilometreler Alp![]()