Türkiye Pist Şampiyonası'nın final yarışmaları İstanbul Park'ta..

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosiklette Türkiye Pist Şampiyonası'nın final yarışmaları hafta sonu İstanbul Park'ta yapılacak. Motosiklet Federasyonu tarafından düzenlenen Türkiye Pist Şampiyonası'nın 6. ve son ayağı 16 Ekim pazar günü koşulacak. Şampiyonada yarışmalar 1000 cc (A-B-C), 600 cc (A-B-C) ve 125 cc SP kategorilerinde gerçekleştirilecek.

Ayrıca şampiyonada 14 tur üzerinden koşulacak Federasyon Kupası ile Press Cup yarışmaları da yapılacak.

Öte yandan, şampiyonaya yabancı yarışçılar da katılacak. İstanbul Park'ta yarışacak yabancı pilotlar ''en iyi tur zamanı'' için piste çıkacaklar.

Kaynak: Ajansspor
 

Ekli dosyalar

  • istanbulpark16ekim2011.jpg
    istanbulpark16ekim2011.jpg
    30.1 KB · Görüntüleme: 17,939
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
bu çok güzel bir etkinlik olabilir,yeni bir topik açıp avrupa yakası ve anadolu yakası için buluşma noktaları tayin edilip hepbirlikte teker çevrilir istanbulpark'a dogru.....tabi giriş için biletler ne kadardır ve rahatça temin edilebilir mi araştırmak ta gerekli kanımca
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ya izlemek için gitsek bilet parası falan almazlar demi sonuçta zaten izleyecek pek fazla kişi olacağını zannetmiyorum
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Veee Orda Olucam :) Cuma Günü Ordayız Test Sürüşlerinde Tanısmak isterim Hepinizle 600cc C kategorisinde yarısıcaz :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
BİLET KONUSUNDA BILGISI OLAN ARKADAŞ VARSA LÜTFEN YAZSIN
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Yarışcılar Olarak bize davetiye verilicek denildi bakalim verilirse forumdan ulasırım sizlere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarışları izlemek şimdiye kadar yapılan diğer yarışlar gibi;
Ücretsiz, bedava, beleş, free :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Son iki yarıştır yarıştığım 600 C kategorisinde final yarışında yokum.Belki bi ihtimal izleyici olarak katılırım.
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Arkadaşlar bilet konusunu kafanıza takmayın ben iki yarışa gittim, birinde biletim vardı ama hiç gerek yoktu inanın. Bilet sorun olmaz zaten fazla gelen yok. Hatta konu komşunuzu arkadaşlarınızı alın gidin çok zevkli oluyor.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
slm herkese giriş ücretsiz olmalı gecen yarışlada ücret yoktu buda öyle olmalı üskatan izlemek daha zevkli inşallah bende ordayım
:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
11
arkadaşlar ben bakırköyde oturuyorum bakırköyden nasıl gidebilirim istanbul park a lütfen bilgi verin şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
23 ekim pazar daha güzel yarış olacak, bende iki gün yağmurda antrenman yapıp geri dönenlerdenim :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst