Türkiye AB'ye girerse.. (Yunanlının gözünden bakış)

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gayet güzel tespit yapmışlar biz aynı şartlarda hepsinden de güçlüyüz. Yeriz o AB'yi.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Ya Avrupa kardeşş... Neyiniz kaldı ki yiyelim...Asıl siz bize yiyici takımı olarak gelirseniz hiç şaşırmam. Yunanistan zaten b..ku yemiş durumuda... aç kalacanız laan..AÇ...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
"yutta sulh dünyada sulh"
çok yazık bu yunanlılar hala at gözlüğüyle geziniyo,
AB aç aç bize muhtaç olucaklar çok yakında.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bence yerinde tespit yabmışlar çünki nüfus olarak ab parlementosundaki çoğunluk olacağımızdan adamlar tabiki
istemezzler biszi haklılar kendilerinceyani biz ble alttakinin üste çıkmasını istemyiz
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
:) bi bakıma öle tabi.. adamlar tırsıyo nüfusumuz artacak diye...zaten başedemiyolar iyice ezilmekten korkuyolar...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
yunanları hiç sewmiyorum, ırkçıyım, her fırsatta saldırıyor kültürsüzler. şimdi de yiyolar birbirlerini içlerinde. beter olsunlar. hak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst