Turkey | Izmir/Karsiyaka Tour [MondiaL rS.151]

Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
27
[YT]BDQSToyg0I4[/YT]

Maksat Romantizm... :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
paylaşım için tşk.:rendeer:ama keşke hızlandırmasaydın videoyu
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
şarkıyla uyumlu olmuş kaçıyor gibi :p

çok duygusal gördüm ben bu topiği :cherry:

tekerine paylaşımına sağlık :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlginç olmuş .
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
pardon ama 'nasıl motor kullanılmaz'a örnek olmuş. Okadar çok şerit değiştiriyorsun ki, okadar çok reskli yerlerden geçiyorsun ki, ki...
hele ilk baştaki arabanın arkasından geçişini hiç tasvip etmedim. Ben öyle bir durumda şeridimde durup arabanın geçmesini beklerim. Zira oralardan bi yerlerden bi çocuk fırlasa hiç hoş olmas.
Lütfen daha bilinçli kullanalım motorlu taşıtlarımızı.
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
harbiden çılgın gibi gidiyosun, trafikte acemi bir
araba sürücüsüne denk gelmezsin inşallah...
Bende karşıyakalıyım bu arada, sağol video için
özledim sahili...
Temmuzda ordayım... :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
İşte sen KSK'nin yüz karası tiplerinden birisin bende dedim heralde KSKyi gösterecek geziyo falan bi de oynama yapmış ordan burdan geçiyosun senin gibi çok kişi öldü özellikle tam o makas yaptığın yerlerde !!!

Ömrün kısa haberin olsun! Bu tip bi videoyu böyle bi forumdanda KALDIRILMASINI İSTİYORUM ![
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazıklar olsun, şimdiden toprağın bol olsun. Hadi kendin vazgeçmişsin hayattan artçından ne istiyon????

Sizin gibi tipler yüzünden ne motosiklet sürücüsüne saygı kalıyor ne de insanlar kaza falan olduğunda acıyor.

Sana ölüme giden yolda başarılar...

Anladığım kadarıyla gerçek motosiklet kültürü paylaşımı olan bir forum bulamayacağım. Ya abuk sabuk geyikler ya ilginç ilginç tipler.

Türkiyedeki akıllı uslu tüm motosiklet severlere de (bende dahil) yazıklar olsun............. bir adam gibi paylaşım sitemiz yok....
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
İşte sen KSK'nin yüz karası tiplerinden birisin bende dedim heralde KSKyi gösterecek geziyo falan bi de oynama yapmış ordan burdan geçiyosun senin gibi çok kişi öldü özellikle tam o makas yaptığın yerlerde !!!

Ömrün kısa haberin olsun! Bu tip bi videoyu böyle bi forumdanda KALDIRILMASINI İSTİYORUM ![

+100
Ölüme giden en kısa yolu bulmuşsun, aferin . Böyle gidersen yakında burada acı kaybımız,seni unutmıyacağız gibi yazılarını da okuruz ki bunu hiç istemiyoruz. Aklını başına al
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
27
kel bi dayı videoya taw olduğundan siteye taw olmuş gözlüklü bi tip beni yüzkarası ilan etmiş falan sertar ortaçda saçmalama falan demiş.. :D yaw çok güzel muhabbet :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst